Cosa hè un ID VK?

Quandu travaglianu in Microsoft Excel, pò esse necessariu aprire parechji documenti o u listessu file in parechje finestre. In e vecchie versioni è in versioni cun primu Excel 2013, stu scopu ùn hè micca solu prublemi speciali. Basta à aprite i schedari in manera standard, è ognunu di elli partiranu in una nova finestra. Ma in e versioni di l'applicazione 2007 - 2010 un novu documentu hè aperto per difettu in a finestra genitore. Stu approcciu risparmia risorse di sistema informaticu, ma nant'à u tempu crea una numeru di inconvenienti. Per esempiu, se un utilizatore vole confrontà dui documenti, ponendu e windows à u screnu di fiancu, allora cù l'impostazioni standard ùn riesce micca. Considerate cumu si pò fà questu in tutti i modi disponibili.

Apertura di molte finestre

Se in Excel 2007 - 2010, avete dighjà u documentu aperto, ma tenta di lanciare un altru file, si aprirà in a stessa finestra genitore, semplicemente rimpiazzendu u cuntenutu di u documentu originale cù i dati da u novu. Sarà sempre pussibule di passà à u primu file in esecuzione. Per fà quessa, passate u cursore nantu à l'icona di Excel in a barra di task. Una piccola finestra apparirà per vede in anteprima tutti i file in esecuzione. Andate à un documentu specificu, pudete cliccà nantu à sta finestra. Ma sarà a cambiazione, è micca l'apertura completa di parechje finestre, in quantu l'usu ùn pò spiegà nant'à u schermu cusì.

Ma ci sò parechji trucchi cù i quali pudete visualizzare più documenti in Excel 2007 - 2010 annantu à u schermu.

Una di e più rapide opzioni per risolve u prublema di l'apertura di più Windows in Excel una volta per tutte hè di stallà u patch MicrosoftEasyFix50801.msi. Ma, purtroppu, Microsoft hà smessu di supportà tutte e soluzioni Easy Fix, cumprendu u pruduttu sopravule. Dunque, per scaricà nant'à u situ ufficiale hè oghje impussibile. Se vulete, pudete scaricà è installà u patch da altre risorse web à u so risicu, ma tene sapè chì queste azioni ponu mette in risicu u vostru sistema.

Metudu 1: Taskbar

Una di e più facili opzioni per l'apertura di più Windows hè di fà a operazione da u menù contestuale di l'icona in a Taskbar.

  1. Dopu chì un documentu Excel hà statu lanciatu, spostà u cursore in l'icona di u prugramma posta in a Taskbar. Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse Lancia u menù contestuale. In questu si seleziona, dipende da a versione di u prugramma, l'oggetto Microsoft Excel 2007 o "Microsoft Excel 2010".

    Pudete invece cliccà nant'à l'icona Excel in a barra di task cù u pulsante sinistro di u mouse mentre tenendu a chiave Shift. Un'altra opzione hè di basta girà nantu à l'icona, cliccate nantu à a rotella di u mouse. In tutti i casi, l'effettu sarà uguale, ma ùn avete micca bisognu di attivà u menù contestuale.

  2. Un fogliu Excel in atri si apre in una finestra separata. Per aprite un documentu specificu, andate in tab "File" nova finestra è cliccate nantu à l'elemento "Apertu".
  3. In a finestra aperta di u aprile chì si apre, andate in u cartulare induve si trova u documentu impurtatu, selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "Apertu".

Dopu, pudete travaglià cù i documenti in duie finestra finu. Da u listessu modu, se hè necessariu, pudete curà un numeru più grande.

Metudu 2: Fighjate una finestra

U sicondu metudu consiste in travagliu di a finestra. Run.

  1. Scrivemu a combinazione di tasti nantu à a tastiera Win + R.
  2. Finestra attivata Run. Scrivemu u so cumandamentu di u campu "Excel".

Dopu à quessa, una nova finestra darà inizio, è per aprite u file necessariu in questu, realizemu e stesse azzioni cum'è in u metudu precedente.

Metudu 3: Menu Start

U metudu chì seguitu hè adattu solu per i utilizatori di Windows 7 o versioni anteriori di u sistema operativu.

  1. Cliccate nantu à u bottinu "Start" OS Windows. Passà per l'elemento "Tutti i prugrammi".
  2. In a lista aperta di prugrammi andate in a cartella "Microsoft Office". Dopu, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse per a scorcia "Microsoft Excel".

Dopu sti azzioni, una nova finestra di prugramma principia, in cui pudete aprire u schedariu in modu standard.

Metudu 4: Desktop Shortcut

Per eseguire Excel in una nova finestra, fate dopu cliccate nantu à a scelta di l'applicazione nantu à u desktop. Si no, allora in stu casu vi vole creà una scorcia.

  1. Aprite l'Esploratore di Windows è se avete Excel 2010 installatu, allora andate à:

    C: Archivi prugrammi Microsoft Office Office14

    Se Excel 2007 hè installatu, allora l'indirizzu sarà cumprtu:

    C: Archivi prugrammi Microsoft Office Office12

  2. Una volta in u directory di u prugramma, truvamu un archiu chjamatu "EXCEL.EXE". Se a vostra extensione ùn hè micca attivata in u vostru sistema operativu, sarà chjamata semplicemente "EXCEL". Cliccate nantu à questu articulu cù u bottinu direttu di u mouse. In u menù contestuale attivatu, selezziunate l'elemento "Crea una scorciatura".
  3. Appare una finestra di dialogu chì dice chì ùn pudete micca creà una scorciava in questa cartella, ma pudete mette in u desktop. Siamo d'accordu cliccendu "Sì".

Avà hè pussibule di lanciare a nova finestra cù u shortcut di l'applicazione nantu à u Desktop.

Metudu 5: aprite da u menù contestuale

Tutti i metudi chì sò stati descritti sopra cunsiglanu prima di lanciare una nova finestra di Excel, è solu dopu da a scheda "File" aprite un novu documentu, chì hè una pratica piuttostu à l'incontru. Ma hè possibile facilità significativamente l'apertura di i documenti aduprendu u menù cuntestu.

  1. Crea un collegu di Excel nantu à u vostru desktop usando l'algitimu descrittu sopra.
  2. Cliccate nantu à a scelta rapida cun un clic col meninu. In u menù contestuale, smetti di selezzione nantu à l'elemento "Copia" o "Cut" dipende se l'usule vuole chì a scelta rapida continui à esse messu nantu à u Desktop o micca.
  3. A propositu, aprite l'Esploratore, allora andate à u seguitu indirizzu:

    C: Utenti UserName AppData Roaming Microsoft Windows SendTo

    Invece di valore "Username" bisogna sostitu u nome di u vostru contu di Windows, cioè di u cartulare d'utenti.

    U prublema hè ancu in u fattu chì per difettu questu cartulare hè situatu in una cartella nascosta. Dunque, avete bisognu di abilità a visualizzazione di direzzione nascosta.

  4. In u cartulare chì si apre, cliccate nantu à ogni spaziu vacante cù u cliccu giuvule di u mouse. In u menu di avvicinamentu, smetti di selezzione nantu à l'elemento Incolla. Subitu dopu à stu, l'etichetta sarà aghjunta à stu cartulare.
  5. Poi aprite u cartulare duve si truvà u schedariu chì vulete fà. Facemu clicchì nantu à u cù u cliccavu destro di u mouse. In u menù contestuale, passo per passo "Mandà" è "Excel".

U documentu principia in una nova finestra.

Una volta finitu u operazione di aghjunghje una scorcia per a cartella "Sendto", avemu avutu l'occasione di apre sempre i file Excel in una nova finestra in u menù contestuale.

Metru 6: Cambiamenti di Registro

Ma pudete arricà i prugrammi Excel in più Windows Dopu a procedura, chì sarà descritta in seguitu, tutti i documenti aperti in u modu usuale, chì hè, dopu cliccatu di u mouse, saranu lanciati in tale modu. Hè vera, sta prucessione implica una manipolazione di u registru. Ciò significa chì avete bisognu di esse fiducia in sè stessi prima di piglià, perchè ogni passu sbagliatu pò ferire fatalmente u sistema cum'è in tuttu. Per curregge a situazione in casu di prublemi, fate un punto di ripristinamentu di u sistema prima di iniziare e manipule.

  1. Per fà andà a finestra Run, premete a combinazione di tasti Win + R. In u campu chì si apre, inserisci u comando "RegEdit.exe" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  2. L'editoru di u Registro di sistema inciata In questu vene à u seguitu indirizzu:

    HKEY_CLASSES_ROOT Excel.Sheet.8 shell Open Open

    In a parte diritta di a finestra, cliccate nantu à l'elemento. "Default".

  3. A finestra di edizione si apre. In linea "Valore" cambemu "/ dde" on "/ e"% 1 "". U restu di a linea hè lasciata cum'è. Pressu u pulsante "OK".
  4. Esiste in a stessa sezione, cliccemu u dirittu destro nantu l 'elementu "cumannamentu". In u menu di cuntestu chì si apre, passà à l'elemento Rinominà. Rinominà in casu questu articulu.
  5. Facendu cliccà à dirittu destro nantu à u nome di a sezione "ddeexec". In u menù contestuale, selezziunate l'elemento Rinominà è dinò arbitrariu rinominà questu oghjettu.

    Così, avemu amparatu à aprire i file cù l'estensione xls in modu standard in una nova finestra.

  6. Per fà sta procedura per i file cun'estensione xlsx, in u Editor di u Registru, andate à:

    HKEY_CLASSES_ROOT Excel.Sheet.12 shell Open Open

    Eseguemu a stessa procedura cù l'elementi di sta ramo. Hè cusì, cambemu i parametri di l'elemento. "Default"rinominà l'elemento "cumannamentu" e rami "ddeexec".

Dopu fà a procedura, i file xlsx si apriranu ancu in una nova finestra.

Metudu 7: Opzioni di Excel

L'upunzione di più file in novu finestre pò esse configuratu ancu cù opzioni di Excel.

  1. Mentre in a tabulazione "File" fate un clic colutu in un articulu "Opzioni".
  2. A finestra di parametri accumula. Andate in a sezione "Avanzate". In a parte diritta di a finestra, cercamu un gruppu di strumenti. "Generale". Piazzà una marcata davanti à l'elemento "Ignorate e dumande di DDE da altre applicazioni". Pressu u pulsante "OK".

Dopu à quessa, i novu file esecutivi si apriranu in Windows separati. In listessu tempu, prima di mette in opera u serviziu in Excel, si consiglia di deselezzione di l'elemento "Ignorate e dumande di DDE da altre applicazioni", perchè altrimenti a prossima volta chì principiate u prugramma, pudete avè problemi in apertura di i file.

Dunque, in certi manci, stu metudu hè menu pratettu ch'è u precedente.

Metudu 8: aprite un schedariu parechje volte

Comu sapete, di solitu Excel ùn aprisce micca u listinu file in duie finestre. Tuttavia, questu pò ancu fà.

  1. Fighjate u schedariu. Vai à la tabulazione "Vede". In u blocu di l'utili "Finestra" cliccate nant'à u nastro nantu à u pulsante "Nova finestra".
  2. Dopu sti azzioni, stu file aprirà una volta di più. In Excel 2013 è 2016, cumincerà subitu in una nova finestra. Pè per e versioni 2007 è 2010 apru u documentu in un schedariu separatu, è micca in novu tabs, avete bisognu di manipule u registro, chì hè statu discu sopra.

Comu pudete vede, ancu per difettu in Excel 2007 è 2010, quandu si lanciavanu parechji file, si apriranu in a stessa finestra genitore, ci sò parechje manere di lanciari in diverse finestra. L'utente pò sceglie una opzione più pratica chì s'adatta à i so bisogni.