Cumu vede a carta di carica di video

Alcuni pruprietari di dispositivi mobili chì utilizanu l'applicazione YouTube aghju qualchì volta si incontra à un errore 410. Indisce prublemi cù a rete, ma ùn significa micca sempre sti chiaramente ciò. Diversi crash in u prugramma pò dà à malfunzioni, cum'è questu errore. Dopu, guardemu qualchì modu faciule per risolve l'errore 410 in a app di mobilità di YouTube.

Ripetendu l'errore 410 in l'applicazione di YouTube di mobile

A causa di l'errore ùn hè micca sempre un prublema cù a rete, à e volte hè a culpa in l'applicazione. Pò esse causatu da una cache intasata o da a necessità di l'upgrade à l'ultima versione. In tuttu ci sò diverse cause principali di fallimentu è di metudi per risolve lu.

Metudu 1: Cancellà a cache di l'applicazione

Nantu à a maggior parte di i casi, a cache ùn hè micca purgata automaticamente, ma persiste per un longu tempu. Talvolta u volumu di tutti i file supera centinaia di megabyte. U prublema si pò truvà in a cache affundata, cusì primu di tuttu si chjama bè. Questu hè fattu assai semplicemente:

  1. Sul tuo mubile mobile, andate à "Impostazioni" è selezziunate una categoria "Applicazioni".
  2. Quì, in a lista hà bisognu di truvà YouTube.
  3. In a finestra chì si apre, truvate l'elemento Clear Cache e cunfirmi l'azione.

Avà ghjustu à riavvià u dispositiu è pruvate ancu di più nantu à app app YouTube. Se a manipolazione ùn hà micca purtatu risultati, andate à u prossimu metodo.

Metudu 2: Aggiornamentu YouTube è i Servizii di Google Play

Se state usando ancu una di e versioni precedenti di l'applicazione YouTube è ùn sò micca cambiatu in una nova, allora forse questu hè u prublemu. Spessu, e vecchie versioni ùn funzionanu micca correttamente cun funzioni nova o aghjuntate, chì hè per quessa chì vari urgi si verificanu. Inoltre, cunsiglii di prestà attenzione à a versione di u prugramma Google Play Services - se vole, seguite dinò u so aghjurnamentu. Tuttu u prucessu hè fattu in duie passi:

  1. Aprite l'applicazione Google Play Market.
  2. Ampliate u menu è selezziunate "I mo applicazioni è ghjochi".
  3. Apparirà un elencu di tutti i prugrammi chì anu da aghjurnà. Pudete installà tutti cun una volta o selezziunate solu i servizii YouTube è Google Play da tuttu u listinu.
  4. Aspettate u download è l'aggiornamentu, è tandu provate à rializà YouTube.

Vede ancu: Aggiorna i Servizi Google Play

Metudu 3: Reinstalla YouTube

Ancu i pruprietari di a versione attuale di YouTube di mobile sò davanti à un errore 410 à a partenza. In questu casu, se a cancellazione di u cache ùn hà micca purtatu risultati, bisognu smarrà e reinstallà l'applicazione. Parebbe sì chì una tale azzione ùn risolve u prublema, ma quandu ripresite e applicate e impostazioni, certi script cominciano à funzionà diversamente o sò installati correttamente, à tempu contr'à l'urtimu. Stu prucessu banale aiuta à risolve u prublema. Fate pochi passi:

  1. Accende u vostru dispositivo mobile, andate à "Impostazioni"dopu à a sezione "Applicazioni".
  2. Selezziunu "YouTube".
  3. Cliccate u pulsante "Elimina".
  4. Ora lanciate Google Play Market è inserisci a query corrispondente in a ricerca per procedere à l'installazione di l'applicazione YouTube.

In st'articulu, avemu fattu parechje maniere semplici per risolve u còdice d'errore 410, chì si faci in l'applicazioni mobili di YouTube. Tutti i prucessi sò eseguiti in un pocu di passi, l'utente ùn hà bisognu di cunniscenza è di cumpetenze addizionale, ancu un principiante pò far fronte à tuttu.

Vede ancu: Cumu risolte u còdice di errore 400 in YouTube