Selfie360 per Android

Google Docs hè una suite di ufficio chì, per via di a so piattaforma libera è cross-platform, hè più cà meritevule competizione per u capimachja di u mercatu, Microsoft Office. Presenti in a so composizione è in un attrezzu per a creazione è l'editazione di fogli di calcalu, in parechji maneri micca inferiori a l'Excel di più popular. In u nostru articulu di oghje avemu dicemu cume aprite i vostri fogli di calculu, chì saranu certamente interessanti per quelli chì ghjustu cumincianu à amandà stu pruduttu.

Apri Google Tables

Inzecchiamu cù a definizione di ciò chì esattamente un utilizatore ordinariu hà in mente ponendu a domanda: "Cumu apru i miei tavoli di Google?". Sicuramente, quì ci vole à significà micca solu l'apertura di banalmente di un schedariu cù una tavula, ma l'apertura per visualizazioni da l'altri utilizatori, cioè chì dà l'accessu generale, chì hè spessu bisognu quandu organizza a collaborazione cù i documenti. Dopu, discutemu a soluzione di sti dui attività in un computer è in i dispositivi mobili, da a Tables sò presentate sia in forma di un situ web è cum'è applicazioni.

Nota: Tutti i schedari di tavola creati da voi in a stessa applicazione o aperti da a so interfaccia sò salvati per difettu nantu à Google Drive, u sgradu di nube di a cumpagnia, in cui hè integratu u pacchetto di applicazione Documenti. Cioè, accede à u vostru contu nantu à u Disk, pudete ancu vede i vostri prughjetti è aprite per visualizazioni è edite.

Vede ancu: Cumu accede à u vostru contu nantu à Google Drive

Computer

Tuttu u travagliu cù Spreadsheets in un computer hè effettuatu in un navigatore web, ùn ci hè micca un prugramma separatu è hè prubabile di vene mai. Considerà a volta l'ordine di cume aprite u situ di u serviziu, i so file in ellu è cume dà accesso à elli. Ad esempio, utilizzeremo u navigatore Google Chrome per dimostrà l'azzioni fatti, ma pudete fà ciò cù l'aiutu di ogni altru prugramma simile.

Andate à u situ di Google Tables

  1. U ligame sopra vi porta a a pagina principale di u serviziu web. Se anu logatu annantu à u vostru contu di Google, avete un listinu di fogli di calculari recenti, sì altrimenti bisognu accedi prima.

    Inserite per questu username è password da u vostru contu di Google, premendu duie volte "Prossimu" per andà à u prossimu passu. In casu di prublemi cù l'entrata, leghje l'articolo chì ghjè.

    Leggi più: Cumu accede à u vostru contu di Google

  2. Allora, avemu apparutu nant'à un situ di Tables, ora passamu à a so apertura. Per fà quessa, cliccate solu una volta cù u bottinu sinu di u mouse (LMB) nantu à u nomu di u file. Se ùn avete micca travagliatu cun tabuletti prima, pudete creà una nova (2) o aduprà unu di i mudelli prontu (3).

    Nota: Per aprite una tavula in una nova tabulazione, cliccate nantu à u cù a rotella di a mouse o selezziunate l'elementu pertinente da u menu, chjamatu cliccendu nantu à u puntu verticale à a fine di a linea cù u nome.

  3. A tavula hè aperta, dopu allora puderete cuminciare a modifiche o, se sceglite un novu file, crei da zero. Ùn tratteremu micca direttamente cù i documenti elettronichi - questu hè un argumu per un articulu separatu.

    Vede ancu: Fissà righe in Google Spreadsheets

    Optional: Se un fogliu di creazione cunvistatu cù l'aiutu di u serviziu Google hè conservatu in u vostru computer o in un discu esternu cunnessu, pudete aprire un tale documentu cum'è un altru schedariu - dopu cliccendu. Si aprirà in una nova scheda di u navigatore predefinitu. In questo casu, pudete ancu bisognu di autorizazione in u vostru contu.

  4. Avendu trattatu cumu aprite u situ di Google Spreadsheet è i file archiviati in elli, passemu à fornisce l'accessu à un altru utilizatore, cume un omu in u "cume di apertura" questione pone solu un significatu. Per cumincià, cliccate nantu à u bottinu "Impostazioni di Accessu"situatu in u riquadro dirittu di a barra di strumenti.

    In a finestra chì si vede, pudete dà accessu à a vostra tavula ad un utente specificu (1), definisce permessi (2), o rendite u schedariu dispunibule da riferimentu (3).

    In u primu casu, avete da specificà l'indirizzu di e-mail di l'utente o di l'utenti, determinate i so diritti d'accessu à u schedariu (edit, commentu, o solu vede), in opzionale, aghjunghje una descrizione, è mandà un invitu cliccando "Fatti".

    In casu d'accessu per riferimentu, hè basta à attivà u switch corrispondente, determinà i diritti, copia u ligame è mandà lu in ogni modu praticu.

    A lista generale di diritti di accessu hè cumpressa:

  5. Ora sapete micca solu nantu à cume aprite i vostri Spreadsheets di Google, ma ancu cume di furnisce l'accessu à elli per l'altri utilizatori. A cosa principali hè di ùn si scurdà di designà correttamente i diritti.

    È cunsigliatu di aghjunghje u situ di Google Tables à i preferiti di u vostru browser per chì pudete sempre accede rapidamente à i vostri documenti.

    Leggi ancu: cumu aghjisce per un preferitu u situ Google browser Google

    In più, hè utile per scopre, infine, cumu hè chì pudete aprere rapidamente stu serviziu web è andà à travaglià cun questu se ùn avete micca un link direttu. Questu hè fattu cum'è questo:

  1. Mentre nantu à a pagina di tutti i servizii di Google (eccettu YouTube), cliccate nantu à u bottinu cù l'image di piastrelle, chjamata "Google Apps"e selezziunu quì "Documenti".
  2. Dopu, aprite u menu di questu applicazione web cliccendu nantu à e tre barre orizzontali in u angulu in alto à sinu.
  3. Selezziunu quì "Tavole", dopu chì si apriranu subitu.

    Purtroppu, ùn ci hè micca una scorciaria separata per lanciari Spreadsheets in u menu di l'applicazione di Google, ma tutti l'altri prudutti di a cumpagnia da quì pò esse lanciati senza prublemi.
  4. Avendu cunsideratu tutti l'aspetti di l'apertura di fogli di calculu di Google in u vostru computer, passemu à risolve un prublema simile in i dispositivi mobili.

Smartphones è tablet

Com'è a maiò parte di i prudutti di u giganu di ricerca, in u segmentu di i mobili sò presentate e applicazioni separate. Pudete installà è aduprà sia in Android sia in iOS.

Android

Nant'à qualchi telefoni e tabulette in esecuzione di u Robot Verde, i tavoli sò già preinstallati, ma in a maggior parte di i casi duveranu contattà u Google Play Market.

Scaricate Google Spreadsheets da Google Play Store

  1. Aduprendu u ligame sopra, installa e aprite l'applicazione.
  2. Verificate e capacità di a tavula mobile scorrendo per e quattru schermate di benvenuta, o saltu da esse.
  3. In realtà, da quì, ponu aprì i vostri fogli di calculu o riesci à creà un novu file (da zero o da un mudellu).
  4. Se ùn avete bisognu ghjustu di aprite u documentu, ma di furnisce l'accessu à un altru usu o utilizatori, fate u seguitu:
    • Cliccate nantu à l'immagine di l'omu picculu nantu à u pannellu superiore, dà permessa à l'applicazione di accede à i cuntatti, inserisci l'indirizzu di e-mail di a persona à chì vorresti aprite l'accessu à sta tavula (o u nome s'ellu si trova nantu à a vostra lista di contatti). Pudete specificà più cassette postali / nomi.

      Tapnuv nantu à l'immagine di una matita à a destra di a linea cù l'indirizzu, determinate i diritti chì l'invitatu avrà.

      S'ellu hè necessariu, accompagnà l'invusione cù un missaghju, poi cliccate nantu à u bottu di invulse è vedite u risultu di a so implementazione avè Da u destinatariu duvete basta seguitu u ligame chì sarà indicatu in a lettera, pudete puru copia u cundisu da a barra di indirizzu di u navigatore è trasmessela in un modu pratice.
    • Com'è u casu di a versione di Tables per PC, oltre à l'invità personale, pudete aprite l'accessu à u schedariu per riferimento. Per fà quessa, dopu premendu u pulsante "Add Utenti" (l'omu in u pannellu superiore), tocca u vostru dittu in u fondu di u schermu - "Senza accesso". Sì qualchì avia avutu annantu à l'accessu à u schedariu, invece di sta vocazione, u so avatar sarà visualizatu quì.

      Tocca l'insignamentu "L'accessu per riferimentu hè disattivatu", dopu chì li si trasformerà in "L'accessu per riferimentu hè inclutu", è u ligame versu u documentu sarà copiatu in a clipboard è pronto per u successu.

      Cliccendu nantu à l'immagine di l'occulu davanti à sta inscrizzione, pudete determinà i diritti d'accessu, è dopu cunfirmà a so attribuzione.

    Nota: I passaggi descritti sopra, chì sò necessarii per aprite l'accessu à a vostra tavola, ponu ancu fà via u menu di l'applicazione. Per fà quessa, in a tavola aperta, tocca per trè punti verticali nantu à u pannellu superiore, selezziunà "Accessu è Esporta"è dopu una di e prima opzioni.

  5. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici in l'apertura di e Tale in l'ambiente di l'OS di Android. A cosa principali hè di stallà l'applicazione, se prima ùn ci era nunda nantu à u dispositiu. Funzionalmente, ùn hè micca diversa da a versione web chì avemu discusu in a prima parte di l'articolo.

iOS

Google Spreadsheets ùn hè micca inclusu nant'à a lista di applicazioni preinstallate nantu à l'iPhone è l'iPad, ma, se vulete, st'imputazione pò esse facilmente riparata. Facendu ciò, pudemu andà direttamente à l'apertura di i file è di furnì l'accessu à elli.

Scaricate Google Spreadsheets da l'App Store

  1. Installate l'applicazione usando u ligame sopra in a so pagina Apple Store, è poi lancia u.
  2. Familiarizitevi cun a funzionalità di e Tables scorrendo per e schermate di benvenuta, poi tocca l'iscrizzione "Login".
  3. Fà chì l'applicazione aduprà l'infurmazioni di login per cliccanu "Prossimu"è poi inserite u login è password di u vostru contu di Google è andà torna "Prossimu".
  4. L'azione successiva, cum'è a creazione è / o l'apertura di un fogliu di calcule, è di furnisce l'accessu per altri utilizatori, sò fatte cum'è in l'ambiente di l'OS di Android (paragrafi 3-4 di a parte precedente di l'articolo).


    A differenza hè solu in l'orientazione di u menu di menù - in IOS, trè punti sò situate orizzontalmente, micca verticalmente.


  5. Malgradu u fattu chì hè molto più pratice di travaglià cù e tabelle da Google in Internet, parechji utilizatori, cumprendu principianti, chì questu materiale sò primuravamu dedicatu, anu preferisce interagisce cun elli in dispositivi mobili.

Conclusione

Avemu provatu à dà a risposta più dettagliata à a chjesa di cume aprite i vostri Google Tables, avendu cunsideratu per tutte e parti, cumincendu da u lance di un situ o applicazione è finendu cù l'apertura banale di un file, ma chì furnisce l'accessu. Speremu chì questu artì era praticu per voi, è s'ellu ci hè qualchì domanda, pudete esse libere di dumandà in cumenti.