Pulemu a tastiera in casa

L'utenti chì travaglianu spessu in Microsoft Word di volta in volta pò scuntà à certi prublemi. Avemu già parlatu di a decisione di assai, ma sò ancu luntanu di pruvà e ricerca di a soluzione di ognuna.

In questu articulu, discutemu i prublemi chì si presentanu quandu cercanu di aprire un schedariu "stranariu", cioè quellu chì ùn hà statu creatu da voi o hè statu scaricatu da Internet. In molti casi, tali file sò leggibili, ma ùn ponu micca modifiche, è ci sò duie ragioni.

Perchè u documentu ùn hè micca modificatu

A prima ragione hè a modalità di funziunità limitata (questione di compatibilità). Accende quando tenta di aprire un documentu criatu in una versione più vechja di u Word chì ch'è quellu chì hè adupratu in un computer particulare. A seconda ragione hè l'inabilità di edità u documentu per u fattu chì hè protetto.

Avemu già parlatu di risoluzione di prublemi di compatibilità (funzionalità limitata) (link). S'ellu hè u vostru casu, a nostra istruzzione vi aiuterà ad aprire un tale documentu per a mudificazione. Direttamente in st'articulu cunsiderà a seconda ragione è date una risposta à a dumanda di perché u documentu di Word ùn hè micca mudificatu, è ancu dite cumu per risolve u documentu.

Lezione: Cumu per attivà a modalità di funzionalità limitata in Word

A interdizione di edità

In un documentu di Word chì ùn pò esse editatu, quasi tutti i elementi di u pannellu di accessu rapidu sò inattivi in ​​tutte e tabs. Un tali documentu pò esse visualizatu, pò cercà cuntenutu, ma quandu pruvate à cambià qualcosa in ellu, apparisce una notificazione "Ristretta l'editazione".

Lezione: Ricercà è rimpiazzate e parole in Word

Lezione: Funzione di navigazione di u Word

Se a interdizione di edità sia impostata à "formale", vale à dì, u documentu ùn hè micca prutettatu per parola, allora un proscrivu puderà esse spente. Altrimenti, solu l'utente chì u stallatu o l'administratore di u gruppu (s'ellu era creatu u schedariu in a rete locale) pò aprire l'opzione di edizione.

Nota: Avemu "Document Protection" mostra ancu in i particolari di u schedariu.

Nota: "Document Protection" messa in a tabulazione "Revisione"pensatu per validà, confrontà, edità è cullabure nantu à i documenti.

Lezione: Parer Review in Word

1. In a finestra "Ristretta l'editazione" preme u pulsante "Disable Protection".

2. In sezione "Restrizione à a mudificazione" deselezziunate l'elemento "Permettete solu u metudu specificatu di edità u documentu" o selezziunu u parametru richiestu in u menù di menu a tendi di u bottinu situatu in sta voce.

3. Tutti l'elementi in tutte e tabs in u pannellu di accessu rapidu diventanu attivi, dunque, u documentu pò esse editatu.

4. Chiudi u pannellu "Ristretta l'editazione", fate i cambiamenti necessarii à u documentu è salvate u selezzione in u menù "File" a squadra Salva cum'è. Specificate u nome di u file, specificate u caminu per a cartella per salvarli.

Ancora una volta, rimuovere a prutezzione per edità hè pussibule solu sì u documentu chì si lavora cun ùn hè micca prutettatu da parola è ùn hè micca prutettatu da un utilizatore terzu sotto a so account. Se parlemu di casi chì un passaghju hè messu nantu à u schedariu o di a possibilità di edità, senza sapè, pudete fà cambiamenti, o ùn puderete micca aprire un documentu di testu.

Nota: Un materiale sulle furmazione di a prutezzione da password da un file Word hè prevista nantu à u nostru situ in u futuru prossimu.

Se vulete tù stessu di prutezzione di u documentu, limitendu a possibilità di edità, o ancu di divietu à a so apertura da parte di utilizatori di terze parti, cunsiglii di leghje u nostru materiale nantu à stu tema.

Lezione: Cumu proteggere un documentu di Word cù una password

A rimozione di u diviettu di edizione in e proprietà di u documentu

Accade dinò chì a prutezzione per edizione ùn hè micca impostata in Microsoft Word stessa, ma in le proprietà di file. Spessu, caccià una restrizione hè molto più faciule. Prima di procedere cù e manipolazioni descritte sottu, assicuratevi chì avete diritti di amministratore in u vostru computer.

1. Andate in a cartula cù u schedariu chì ùn pudete micca modificà.

2. Aprite e pruprietà di stu documentu (cliccà à destra - "Pruprietà").

3. Andate in tab "Sicurezza".

4. Fate clic nantu à u pulsante. "Cambia".

5. In a finestra inferiore di a colonna "Permette" marcà a scatula "Accessu tuttu".

6. Fate clic "Applicà" dopu cliccate "OK".

7. Aprite u documentu, fà i cambiamenti necessarii, salvateli.

Nota: Questu metudu, cum'è u precedente, ùn funziona micca per i file protetti da una password o di utilizatori di terzi.

Hè tuttu, avete cunnisciutu a risposta à a quistione di perchè u documentu di Word ùn hè micca mudificatu è cumu, in certi casi, pudete avè accesso à edità tali documenti.