Risolvendu un prublema cù BSOD 0x0000008e in Windows 7


A schermata blu di a morte o di u BSOD, per a so apparenza, dice à l'utente di un fallimentu di u sistema criticu - software o hardware. Devemu dedicà stu materiale à l'analisi di i modi per correggere l'errore cù u codice 0x0000008e.

Rimozione BSOD 0x0000007e

Questu sbagliu appartene à a categoria di generale è pò esse causatu da ragioni differenti - da prublemi cù l'hardware di u PC à i fallimenti di u software. I fattori hardware possono includere un malfunzionamento di a scheda grafica è a mancanza di spaziu necessariu à u discu di sistema per u funziunamentu di u sistema, è fattori software cum'è danneggiamentu o uperimentu scrupolosu di i driver di sistema o d'utente.

Questu è errori simuli ponu esse corretti applicendu alcuni di i metudi descritti in l'articolo à u ligame sottu. Se u casu hè in esecuzione è e raccomandazioni ùn funzionanu micca, allora devi andà à e azzioni descritte quì sottu.

Per sapè di più: Schermata blu in u computer: chì fà

Reason 1: Hard Drive hè "Clogged"

Come dicemu in precedenza, u sistema operativu richiede una certa quantità di spaziu libaru nantu à u discu sistema (u volumu nantu à chì a cartella “Windows”) hè situata per u caricatu è u travagliu normale. S'ellu ùn hè micca abbastanza spaziu, allora “Winda” pò cuminciare à funziunà cù l'errori, cum'è l'emissione di BSOD 0x0000008e. Per uttene a situazione, avete bisognu di sguassà i file è i prugrammi inutili manualmente o cun l'aiutu di software particulari, per esempiu, CCleaner.

Ulteriori dettagli:
Cumu aduprà CCleaner
Cumu risolte l'errori è caccià l'ordine in u vostru computer cun Windows 7
Add o Remove Programs in Windows 7

Tuttu diventa un pocu più cumplicatu quandu u sistema OS rifiuta di boot, ci mostra un schermu blu cù stu codu. In stu casu, duverete aduprà un discu di boot (unità flash) cù una distribuzione in diretta. In successione guardamu a versione cù ERD Commander - una collezione di utilità per travaglià in l'ambiente di recuperu. Avete bisognu di scaricarlo à u vostru PC è dopu creà un mezu avviabile.

Ulteriori dettagli:
Cumu scrive ERD Commander in una unità flash USB
Cume mette a scarpa da u drive flash USB

  1. Dopu chì a pila di ERD aprà a so finestra di partenza, cambemu à a nostra versione di u sistema aduprendu e e frecce, tenendu in considerazione a capacità di e cifre, è premete a tonalità ENTER.

  2. S'ellu ci hè unità di rete in u sistema installatu, allora hà sensu permessu à u prugramma di cunnesse à a "LAN" è l'Internet.

  3. U passu chì seguitu hè riassignante lettere per dischi. Chì avemu bisognu di travaglià cù a partizione di u sistema, li ricunnisceremu in a lista senza questa opzione. Avemu premutu ogni pulsante.

  4. Determinate a configurazione di tastiera predefinita.

  5. Dopu, ci sarà una scansione per a rilevazione di sistemi operativi installati, dopu chì avemu pressu "Prossimu".

  6. Continuemu à u setu MSDaRT cliccendu nantu à u ligame indicu in a screenshot sottu.

  7. Fighjate a funzione "Esploratore".

  8. In a lista di a sinistra circà una sezione cù un directory. "Windows".

  9. Avete bisognu di cumincià à liberà spaziu cù "Cestini". Tutti i dati cuntene in essa sò in u cartulare "$ Recycle.Bin". Eliminà tuttu u cuntenutu, ma lasciate u cartulare stissa.

  10. Sì pulizia "Cestini" ùn basta micca, pudete pulì è altre cartelle d'utenti, chì si trovanu à

    C: Utenti Il Tò UserName

    Di seguito hè una lista di cartelle da vede.

    Documenti
    Desktop
    Scaricamenti
    Video
    Musica
    Pictures

    Queste directory anu ancu esse lasciate in lu posto, è solu i schedari è i cartulari in esse veneu cancellati.

  11. I documenti o i prughjetti impurtanti pò esse spostati in un antru drive connessu à u sistema. Pò esse un discu duru locale o righjunu o un drive flash USB. Per trasferisce, cliccate nantu à u file PCM è selezziunate l'elemento corrispondente in u menu aperto.

    Selezziunu u discu chì avemu da spostà u file, è cliccate OK. U tempu di copia dipende da a dimensione di u documentu è pò esse lungu.

Dopu avè liberatu u spaziu necessariu per l'inizializazione, principiatu u sistema da u discu duru è sguaterà i dati inutili rimanenti da u Windows in esecuzione, inclusu i prugrammi inutilizzati (link à l'articolo à l'iniziu di u paragrafo).

Reason 2: Card Graphics

A carta di video, chì hè difettosa, pò causà instabilità di u sistema è cagiunà un sbagliu di esse analizatu oghje. Verificà se a GPU hè di culpisce di i nostri prublemi, pudete scunce l'adattatore da a scheda madre è cunnessu u monitor à altri connettori video. Dopu, avete bisognu di pruvà à scaricà Windows.

Ulteriori dettagli:
Cumu rimuovere una scheda video di un computer
Cumu abilità o disattivà a scheda video integrata nantu à u computer

Reason 3: BIOS

Ripristinà e configurazione di u BIOS hè unu di i metodi universali per correggere vari errori. Chì questu firmware gestisce tuttu l'hardware di u PC, a so configurazione errata pò causà problemi serii.

Per di più: cumu resettà i parametri di u BIOS

U BIOS, cum'è un altru prugrammu, hà bisognu di u supportu di u statu attuale (versione). Hè ancu applicatu sia per a nova moderna sia per l'antica "scheda madre". A soluzione hè d'aghjurnà u codice.

Leggi ancu: Cumu aggiornà u BIOS in u computer

Reason 4: Driver Failure

Se avete qualchi prublemi di software, pudete aduprà un altru rimedu universale - recuperu di u sistema. Questu metudu hè più efficace in i casi in cui a causa di u fallimentu era u software o driver avè installatu l'utente.

Per di più: cumu restaurà Windows 7

Se aduprate un prugrammu terzu per l'amministrazione à distanza, pò esse a causa di BSOD 0x0000008e. In listessu tempu nantu à u schermu blu, videmu l'infurmazioni nantu à u driver di fallitu. Win32k.sys. S'ellu hè u vostru casu, rimuovi o rimpiazzà u lugiziale usatu.

Leggi più: Software di Accessu Urgente

Se i blocchi di schermi blu cuntenenu informazioni tecniche nantu à un altru driver, vi truvate a so descrizzione in a rete. Questu determinerà chì prugramma hè adupratu è se hè sistema. U lugiziale di terze parti chì hà installatu u driver deve esse eliminatu. Se u schedariu hè un file di sistema, pudete provà à ripristinarlo cù l'utilità di console SFC.EXE, è s'ellu hè impossibile avviare u sistema, a stissa distribuzione Live vi aiuta cum'è in u paragrafo nantu à u discu.

Più: Verificate l'integrità di i file di sistema in Windows 7

Distribuzione in diretta

  1. Avvia da un lettore flash cù ERD Commander è vene à u passu 6 di u primu paragrafo.
  2. Cliccate nantu à u ligame spicchiatu in a screenshot per lagnà u strumentu di verifica di i file.

  3. Spingi "Prossimu".

  4. Ùn toccate micca e impostazioni, cliccate "Prossimu".

  5. Attendu chì a fine di u prucessu, dopu allora avemu pressu u pulsante "Fatti" è ripartite a vittura, ma da u "dura".

Conclusione

Comu pudete vede, ci sò parechje opzioni per risolve u prublema di u tempu, è à a prima occhiata mi pari chì ùn hè micca faciule di capisce. Ùn hè micca. A cosa principali hè di fà un diagnostic in modo: studiate attentamente e informazioni tecniche in listessu nant'à u BSOD, verificate u travagliu senza una scheda video, pulizia u discu è dopu procedi à l'eliminazione di e cause di software.