Vede una lista di processi in Linux


L'iPhone hè, prima di tuttu, un telefonu, cioè, u so scopu principale hè di fà chiamate è travaglià cù i cuntatti. Oghje avemu da cunnosce a situazione quandu avete bisognu di ripristinà i contatti in l'iPhone.

Ripristinà i contatti in l'iPhone

Se avete cambiatu da un iPhone à un altru, allora, cum'è in regula, ùn hè micca difficiule ripristinà i contatti persi (sempre chì avete creu una copia di backup in iTunes o in iCloud). U compitu hè complicatu se a rubrica hè stata pulita in u prucessu di travaglià cù un smartphone.

Per di più: cumu un backup di un iPhone

Metudu 1: Backup

U backup hè unu di i metudi effettivi di salvà l'infurmazioni impurtanti create in l'iPhone, è, se hè necessariu, riprisentallu nantu à u dispositivo. L'iPhone supporta dui tippi di backup - via uCloud cloud storage è aduprendu iTunes.

  1. Prima ci vole à verificate se i vostri cuntatti sò conservati in u vostru contu iCloud (se sì, ùn sarà micca difficiule da ripristinarli). Per fà quessa, andate in u situ web di iCloud, è cusì accede cun indirizzu email è una password.
  2. Dopu avè accertatu a sezione aperta "Contatti".
  3. A vostra rubrica telefonica apparisce nantu à u schermu. Se tutti i contatti in iCloud sò in u postu, ma sò assenti nantu à u smartphone, probabilmente a sincronizazione ùn hè micca attivata per quessa.
  4. Per attivà a sincronia, aprite le impostazioni in iPhone è andate in a sezione di gestione di u vostru contu.
  5. Selezzi un item iCloud. In a finestra chì si aprite, spostate u passatu vicinu à u parametru "Contatti" in situazione attiva. Aspettate un tempu per a nova impostazione di sincronizazione da fà effettu.
  6. Sì ùn state aduprendu iCloud per a sincronizazione, ma usendu un computer cun iTunes installatu, pudete ripristinà a rubrica cum'è seguitu. Lanciate iTunes è doppietemi u vostru iPhone usando Wi-Fi-sync o u cavu USB originale. Quandu u prugramma rileva l'iPhone, selezziunà l'icona di u smartphone in lu angulu in alto à sinu.
  7. In u riquadro di sinistra, cliccate nantu à la scheda "Revisione". A diritta, in u blocu "Copie di backup"cliccate u pulsante Restore da CopiaPè, sì ùn ci sò parechje copie, selezziunate l'unu pertinente (in u nostru casu stu parametru hè inattivu, perchè i file ùn sò micca salvati nantu à u computer, ma in iCloud).
  8. Cumprà u prucessu di recuperu è aspettate ch'ellu sia finitu. Se sceglite a copia di salvezza in cui i contatti sò salvati, appariranu nantu à u smartphone.

Metudu 2: Google

Spessu, l'utenti stanu contatti in altri servizii, cumu Google. Se u primu modu per effettuà a riparazione hà fallitu, pudete provà à utilizà i servizii di terze parti, ma sulu solu chì a lista di contatti hè stata prima salvata quì.

  1. Andate à a pagina di login di Google è accede à u vostru contu. Aprite a sezione di i profili: in u angulu in dirittu in alto, cliccate nantu à u vostru avatar, è selezziunate u pulsu "Account Google".
  2. In a prossima finestra, cliccate nantu à u bottinu. "Gestione di i dati è persunalizazioni".
  3. Selezzi un item "Andate à Google Dashboard".
  4. Trova una sezione "Contatti" è cliccate nantu à u per mostra un menu in più. Per esportà a rubrica, cliccate nantu à l'icona cù trè punti.
  5. Selezziunu u pulsante cù u numaru di contatti.
  6. In u riquadro di sinistra, aprite u menu in più premendu u bottinu cù trè bar.
  7. Una lista apparirà in cui u bottinu deve esse selezionatu. "Più"è dopu "Esporta".
  8. Marcate u furmatu "VCard"Pè iniziendu u prucedimentu di salvà i contatti cliccendu nantu à u bottinu "Esporta".
  9. Aghjunghje a salvazione di u schedariu.
  10. Chi restano per importà in l'iPhone. A più facente opzione di fà quellu hè cù l'aiutu di Aiclaud. Per fà quessa, andate in a pagina Aiclaud, se hè necessaria, accede è allora espandite a sezione cù i cuntatti.
  11. In u angulu in più à sinistra, cliccate nantu à l'icona cù un ingranaggio, è poi selezziunu u pulsu "Importà vCard".
  12. A finestra si aprirà nantu à u schermu. "Esploratore"in cui pudete sceglie solu un file salvatu in precedenza da Google.
  13. Assicuratevi chì a sincronia telefonica di u telefuninu sia attiva in iPhone. Per fà ciò, aprite i parametri è selezziunate u vostru contu di ID di Apple.
  14. In a prossima finestra, aprite a sezione iCloud. S'ellu ci vole, attivate u selettatu vicinu à u puntu "Contatti". Aspetta finu à a fine di a sincronizazione - a rubrica telefoniche ghjunghje prestu nantu à l'iPhone.

A so speranza, e raccomandazioni di st'articulu aiutavanu à ripristinà l'annu telefonicu.