Crea una cartulina in Photoshop


A ridimensionamentu di l'oggetti in Photoshop hè una di e abilità principali chì un photoshop decente avia da esse. Benintesa, questu pò esse apprendutu indipindente, ma cù l'aiutu fora, si pò fà più veloce è più efficiente.

In sta lezione, discurreremu modi per rializà oggetti in Photoshop.

Imagine chì avemu un tale oggettu:

Pudete cambià a so dimensione in dui maneri, ma cun un risultatu.

U primu modu hè di aduprà u menu di u prugramma.

Cercemu a tabulazione nantu à a barra di strumenti in cima. U editing è muvete u cursore nantu à l'elemento "Trasforma". Da u menù di spuntà, ci interessa solu un elementu in stu casu - "Scaling".

Dopu cliccatu nantu à l'oggetto selezionatu, un quadru apparisce cun marcatori, tirendu chì pudete stenderà o cumprà l'oggettu in qualunque direzione.

Tastiera Clamped SHIFT permette di salvà e proporzioni di l'oggiu, è se durante a trasformazione di stringe un altru Altquessa u tuttu u prucessu hè relativu à u centru di u cornice.

Ùn sempre micca cunsideratu scappà in u menù per questa funzione, soprattuttu da chì si deve fà abbastanza spessu.

I sviluppatori di Photoshop anu avutu una funzione universale chjamata hotkeys CTRL + T. Hè chjamatu "Trasformazione Libertà".

A versatilità risiede in u fattu chì cun questu arnesi ùn pudete micca basta à ridimensionare oggetti, ma ancu girà. Inoltre, dopu cliccate cù u bottinu di dirittu di u mouse, un menù contestuale compare cù funzioni supplementari.

Per una trasformazione libera, e stesse chiavi sò aduprate cum'è per una normale.
Hè tuttu ciò chì si pò dì nantu à a cambiamentazione d'ogni in Photoshop.