Antivirus gratuito per Android

U firmware di unu di i prudutti più diffusi di Xiaomi - u smartphone Redmi 3S pò esse bellu implementatu da qualunque pruprietariu di u dispositiu. Ci hè parechje maniere di stallà versioni diverse di u firmware ufficiali di MIUI o di a soluzione localizata. In più, costrutti di Android abanduri di fassi boni boni sò dispunibuli.

Benchè u prucessu di stallazione di software hè abbastanza sferente per l'usu (se seguite e istruzioni verificate), vi tocca à cunnosce u periculu potenziale di a prucedura è considerà u seguitu.

L'utente torna indipindente a decisione nantu à a messa in opera di sti o tali procedure cù u smartphone. L'amministrazione di u situ è ​​l'autore di l'artìculu ùn sò responsabile per e pussibule conseguenze negative di e azzioni di l'utente!

Prucedure preparatorie

Prima di avè in a prucedura di u firmware Redmi 3S, hè necessariu effettuà generalmente azzioni preparatorie standard in tali casi. Una preparazione adatta determina u successu di l'operazione, è guarantisce sempre u bonu gestimentu di u prucessu, è ancu ottenendu u risultatu desideratu.

Copia di backup di dati impurtanti

Per impedisce a perdita di informazioni impurtanti, oltre à a possibilità di ripristinà u software di u telefunu in caso di fallimenti è di prublemi cù u firmware, avete bisognu di una copia di backup di dati impurtanti è / o di un backup pienu di u sistema. Sicondu u statu di u telefonu, è u tippu / tipu di software installatu iniziu, avete bisognu di sceglie unu di i modi per creà un backup descrittu in l'articolo à u ligame sottu e seguite i passi di l'istruzione pertinente.

Lezione: Cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

Un ottimu strumentu per creà i backup di tutti i mudelli Xiaomi, cum'è Redmi 3S, hè a funzionalità di MI-account. Per salvà i vostri dati in u memoria di u nube, basta seguitu u parcorsu: "Impostazioni" - "Mi account" - "Mi Cloud".

Allora andate à a sezione "Dispositivo di backup" e sceglite un articulu "Creà u backup".

Vede ancu: Registrazione è cancellazione di u Cumpagnia Mi

Piloti

Per accumpagnà qualchi smartphone cù un PC per u travagliu di i prugrammi usati in u firmware, avete bisognu di stallà i driver adatti. Per Redmi 3S, u prucessu ùn serà micca difficiule se seguite e istruzioni da l'articolo:

Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android

Come un cunsigliu, rimarcu chì quandu instalanu i driver per u firmware, u modu più faciule per aghjunghje componenti à u sistema chì sarà necessariu quandu si trasferisce un software in parti di memoria di dispositivi hè di stallà l'applicazione originale Xiaomi MiFlash. U prugramma hè, in ogni casu, utule per quasi ogni utilizatore Redmi 3S, è tutti i piloti necessari vene cù l'applicazione cum'è un set è sò installati automaticamente.

Selezziunate è scaricate u Firmware

Prima di passà a manipolazioni dirette cù u software Redmi 3S, hè necessariu determinà u scopu finale per chì a procedura hè effettuata. Questu pò esse l'aghjurnamentu di u MIUI ufficiale installatu, cambià da un tipu di sistema operativo à un altru (da sviluppatore à stabile o viceversa), stallà u prugramma pulitu, ripristinà u dispositivo o installà una soluzione personalizzata da sviluppatori terzi.

Quantu à u MIUI per Redmi 3S, tutti i pacchetti cun software ufficiali, oltre à u firmware localizatu ponu esse ottenuti cun i metudi descritti in l'articolo à u ligame sottu. Ùn ritruemu micca à e dumande di ricerca di a versione richiesta di MIUI, è u prucessu di u scaricamentu.

Vede ancu: A scelta di u firmware MIUI

Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu

L'utilizazione di e soluzioni localizzate è personalizzate descritte in seguitu per u firmware implica u sblugamentu preliminare di u loader di boot. L'istruzzie necessarie per fà u prucedimentu in modu currettu ponu esse truvatu studendu a lezione à u ligame:

Leggi ancu: Sbloccà u carregatore di avvicinamentu di Xiaomi

Dunque, avemu a nota, ancu s'ellu ùn hè pianificatu l'installazione di soluzioni software da sviluppatori di terze parti, a procedura per sbloccà u gestore di avvicinamentu hè assai raccomandata. In casu di prublemi cù a parte di u lugiziale di u telefunu in futuro, puderà facilità è accelerà u prucessu di recuperu.

Firmware

Sicondu u scopu, hè definitu u metudu di trasferisce i file à e sezioni di memoria, è quant'è l'utili di software necessarii. I metudi di stallazione chì seguenu in Xiaomi Redmi 3S sò disposti in ordine da u faciule à a dura.

Installate è aggiornate e versioni ufficiali di MIUI

U lugiziale ufficiale Xiaomi, prucedutu per aduprà in Redmi 3S, hè generalmente classificatu assai bè. Per a maggior parte di i utilizatori di u dispositiu in questione, una di e versioni ufficiali di MIUI hè a soluzione più preferita.

Metudu 1: Applicazione di l'aggiornu di u sistema

Ciascun telefuninu Redmi 3S in una di e versioni ufficiali di MIUI hà un strumentu abbastanza forti chì ti permette di aggiornà a versione di l'OS, reinstallà u firmware è ancu cambia u tipu senza usà un PC.

Aghjurnà a versione installata di MIUI

Per aggiornà u MIUI ufficiale à l'ultima versione, avete bisognu di fà solu una pochi passi. Prima di implementarli, ùn vi scurdate di cunnessu u dispositivo à Internet via Wi-Fi è carica a batteria di almeno u 50%.

  1. Aprite u menu in u smartphone "Impostazioni", scorrite trà a lista di elementi à u fondu è truvà l'articolo "Circa u telefunu", dopu un tapu nantu à u quale induve à u fondu di u schermu apparirà un cerchiu puntuale cù una freccia, indicata "Aggiornamentu di u sistema".
  2. Dopu cliccatu nantu à "Aggiornamentu di u sistema" A schermata di l'applicazione apre e cerca automaticamente una nova versione di u sistema. S'ellu ci hè un aghjurnamentu, un missaghju corrispondente hè mostra. Ristò à esaminà a lista di cambiamenti è cliccate "Refresh".
  3. U download di u pacchjettu di prugramma inizierà è quandu hè finitu, vi sarà dumandatu di cuntinuà à l'installazione di l'aggiornu. Pulsante Reboot per cuminciare subitu u prucedimentu di stallà una nova versione di l'OS.
  4. U dispositiu ripartirà è u messagiu apparirà "MIUI hè aggiornatu, ùn ripisete micca u dispositivo" sotto chì hè un indicatore di cumunamentu di a prucedura.

    Una volta finitu u prucessu di scrittura di file in partizioni, Redmi 3S sarà automaticamente caricatu in u MIUI aggiornatu.

A reinstallazione, cambiate u tipu / tipu di u MIUI ufficiale

L'aggiornamentu regulare di i dispositivi Xiaomi permette micca solu l'aggiornu di a versione installata di l'OS, ma dinò scrive in e sezioni di memoria di u pacchettu trascuratu in a memoria di u dispositivo. In l'esempiu sottu, a reinstallazione hè purtata, ma dinò u cambiamentu di u tipu di firmware da Global (Global) à Developer (Developer).

Per implementà a procedura, andemu u seguitu modu.

  1. Caricamu u pacchettu cù a versione ufficiale di MIUI ùn hè micca inferiore a quella attualmente aduprata in u smartphone è metti u pacchettu in a memoria di u dispositivo.
  2. Aprite l'applicazione "Aggiornamentu di u sistema" è cliccate nant'à l'imagine di i trè punti in u angulu in alto à a destra di u schermu.
  3. In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Selezziunu i cunfirmatori". Dopu avemu indicatu à u sistema a strada per u pacchiu cun u software prima copiatu in a memoria. Una volta marcatu u schedariu, premete u pulsante "OK" in fondo à u schermu.
  4. A verifica di a verità di a versione è l'integrità di u schedariu cù u software (1) inizierà, dopu à un prufessu processo di deciframento (2).
  5. Quandu cambia di un OS globale à un sviluppatore, hè necessariu cancellà e sezioni di memoria chì contenenu i dati di l'utente. L'aspettu di un missaghju riguardu questu bisognu à a fine di u prucessu di decifriatura di i file hè una cunfirmazione di a pronta dispunibilità di u sistema per trasferisce direttamente i file in partizioni. Ancu una volta, verificendu chì tutti i file importanti da u dispositivo sò salvati, preme u pulsante "Cancella è rinfrescà"dopu chì avemu una volta cunfirmà a cunniscenza di perdita di dati premendu u stissu bottinu.

    U dispositiu si ripartisce è a riscrittura MIUI hà da principià.

  6. U prucessu hè completamente automàticu, ùn vi interrompu. Dopu avè installatu u pacchju desideratu è scaricà u Redmi 3S, tuttu u restu hè di fà a configurazione iniziale, ripristinà i dati, se hè necessariu, è aduprà a versione curretta di l'ICID.

Metudu 2: Mi PC Suite

A cumpagnia Xiaomi offre à i so utilizatori di smartphone un client PC generalmente bonu, cunsultatu per fà una gamma larga di attività - Mi PC Suite. Con l'aiutu di u prugramma, hè pussibule, annantu à l'aggiornamentu è a reinstallà u sistema operativu di u Redmi 3S in considerazione, è sta opzione hè u metodo ufficiali, chì significa chì hè sempre efficiente è relativamente sicuru.

Per ragioni ignotate, solu u clientinu cinese Mi PC Suite funziona cù u mudellu. E versioni inglese scaricate da u situ ufficiale ùn funziunanu micca, è ci vole à cullà infinitu d'aghjedimentu prima di uttene.

Pudete scaricà u pacchetto di installazione dimostratu Mi PC Suite qui:

Scaricate Mi PC Suite per Xiaomi Redmi 3S

  1. Scaricate è installate Mi PC Suite. Fighjate l'installatore è premete u pulsu (1).
  2. Aspittemu a fine di l'installazione.
  3. Dopo l'installazione, u prugrammu accumarà automaticamente.
  4. Dopu, pudete lanciare Mi PC Suite usando l'icona nantu à u desktop.
  5. Dopu avè scaricatu l'applicazione, trasferemu Redmi 3S in u modu di recuperu di fabbrica. Per fà quellu, cù u dispositiu appiccicatu, tenemu premutu a chjave "Volume +"poi premete u pulsante "Cunsumante" e tene entrambe i tasti finu chì u menù apparisci, in cui avete bisognu di preme u pulsante "recuperu".

    Cusì, u dispositiu si riavanu è u seguitu sarà visualizatu nantu à u schermu:

  6. Cunnessu Redmi 3S à portu USB. Se duvete ritardà a cunnessione è ùn implementate micca in circa 60 seconde, u smartphone riavanu automaticamente in MIUI.
  7. Mi PC Suite determina u dispositiu, è a versione di u sistema installatu in ellu.

    U significatu di i pulsanti in a finestra hè cumpratu:

    • (1) - scarica l'aggiornamenti da i servitori Xiaomi;
    • (2) - sceglite un schedariu cun software nantu à un discu PC;
    • (3) - cancellazione di i dati di l'utente in e rùbule di u smartphone (una procedura simile à a rassignà à l'impostazioni di a fabbrica);
    • (4) - riavanu u telefuninu.

  8. S'ellu hè necessariu di reinstallà nant'à u sistema operativu, fà una pulizia di dati. Dopu cliccatu u pulsu (3) in a finestra da u screenshot sopra, un prompt mi ​​vene. A cunfirmazione di l'eliminazione di i dati hè un clicu di un bottinu nantu à a sinistra:
  9. Durante u prucessu di pulizia, nisuna infurmazione hè visualizzata in a finestra di Mi PC Suite è una barra di prugramma di riempimentu scorrerà nant'à u schermu di u smartphone.
  10. Premete u pulsante per selezziunu u pacchettu da u discu è dite à u prugramma u parcorsu à u file precedentemente scaricatu cun u software in a finestra di l'esploratore, e poi cliccate nantu à u pulsante "Apertu".
  11. A scansione di u schedariu caricatu in u prugramma in u passu precedente cumincerà. Mi PC Suite ùn vi permetterà micca di installà a versione sbagliata, è cambia u tippu da MIU stabilu à sviluppatore.
  12. L'iniziu di a prucedura di stallazione di software pò esse dava cliccendu u pulsu (1) in a finestra chì si apre dopu a verificà.
  13. In u prucedimentu di l 'utilità, a barra di prugressu in Mi PC Suite ùn hè micca riempita, ancu a prucedura hè effettuata. Pudete verificà stu scopu guardendu a schermata Redmi 3S.
  14. A pratica di stallazione hè assai lunga, cume u download iniziale, chì ghjunghjerà automaticamente dopu à a fine di l'installazione di MIUI. Duvete esse pazienti è in alcun casu interrupperu.

Metudu 3: MiFlash

Unu di i metodi più impurtanti di u firmware Xiaomi Redmi 3S hè l'usu di un stremu meraviglioso - utilità privativa Xiaomi MiFlash. Questa soluzione permette di installà a versione ufficiale di u sistema in modo sputicu, è e più impurtante, permette di ripristinà dispositivi chì ùn travagliaanu micca in un software in solu pochi passi.

U prucessu di stallà u OS cun MiFlash in dispositivi Xiaomi hè spieghjatu in dettu in u materiale chì si trova in u ligame sottu, in questu articulu ci pudaremo solu nantu à una caratteristica di u mudellu in attenta. In generale, seguemu i passi di l'istruzione da a lezzione è, per cagione, ottenemu u dispositiu cù u MIUI ufficiali di u tippu selettitu durante u download.

Leggi più: Cumu lampeggia Xiaomi smartphone via MiFlash

È ora circa a possibile sfumatura. Per implementà a prucedura di stallazione standard di l'OS, avete bisognu di cunnesse a periferica in modalità EDL (Emergency Download). In u mode desideratu, u dispositiu hè definitu in "Manager di dispositivi" da "Qualcomm HS-USB Qdloader9008",

è in MiFlash cum'è "COM XX"dove Xx - U portu di u dispositivo

U mudellu Redmi 3S, soprattuttu in u casu di "scaling", pò dà u so pruprietariu qualchì difficoltà cun questu questu. Pruvate modi per trasferisce u smartphone à u statu desideratu.

Metudu 1: Standard

  1. Nant'à a macchina quandu ci hè una pinza "Volume +"è dopu u pulsante "Cunsumante" finu à a prossima schermata:
  2. In u menu chì si apre, cliccate "Download".
  3. A schermata di u telefuninu deve esse sparita - u dispositivo hè in modalità EDL.

Metudu 2: Fastboot

In caso di inoperabilità di u metudu standard, à causa di a presenza di un recuperu doganale stabilitu o per altre ragioni, Redmi 3S pò esse cambiatu in modalità di emergenza cù u comando fastboot.

  1. Scaricate è spacchite u pacchettu cù ADB è Fastboot, per esempiu, quì.
  2. Trasferimentu u smartphone in a modalità "Fastboot". Per fà ciò, tene simultaneamente a chjave di u volume "Abilita", tene quiddu finu quandu un'immagine apparisce nant'à u schermu di una leva riparazione di Android, sottu à quale esce una inscription "Fastboot".
  3. Cunnessu u dispositivo à a portu USB, è dopu eseguite a finestra di comando. Per fà quessa premendu e tene nantu à a tastiera Shift, cliccate à diretta nantu à a zona libera in u cartulare. L'elenco a cumulazione d'azzioni cuntene l'elemento "Aprite a finestra di comando ». Cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  4. In a righjoni di cumandate scrivemu ciò chì:

    fastboot oem edl

    e premete a tasca "Enter".

  5. Di conseguenza, u telefuninu cessa di mostrà segni di vita (u schermu si spegne, una breve pressione di e chjavi d'hardware ùn risponde micca), ma u dispositivo hè in Scaricate è prontu à travaglià cù MiFlash.

Metudu 3: Cavu cù cuntattu chjusu

Se i metudi precedenti ùn riescinu a cambià in a modalità EDL, puderete ricorrerà à u metodo seguente, chì implica qualchì "modificazione" temporanea di u cavu USB chì serve per cunnessu u dispositivo à u PC.

U metudu richiede accuratezza è cura! In casu d'errore di l'utente durante a manipolazione, questu puderebbe purtà à danneghju hardware à u smartphone è / o a porta USB!

A metodulugia di u metudu impone di cunnesse Redmi 3S brevemente à a portu USB aduprendu un cavu chì u contactu D + hè cortu in u corpu di u tappu.

  1. Facendu un pontu temporaneu. Pudete piglià un pezzu di filo, ma più preferitu hè l'usu di fogliu d'aluminiu.

    Pieghja u pontu futuru in forma di loop.

  2. Mettemu u ponticellu nantu à u connettore di u cavu in modo chì u secondu cuntattu à a sinistra, quandu guardatu da u fondu di u substratu di plastica, hè chjusu à u casu:
  3. Cunnessu a prugna micro USB à u dispositiu OFF. Dopu cunnessa cunisciendu u cavu cù un pontu in una porta USB di u computer.

    Optional. Se u dispositiu si pende nantu à u screensaver "MI" o durante u prucessu di avvicinamentu, ùn pò esse spegutu cù u pressu di un clic "Cunsumante"Allora, prima di cunnessu u cavu cù u ponticu à u PC, tenemu e tenenu a chjama d'alimentazione nantu à u smartphone. Pulsante "Cunsumante" U liberu appena a schermata di u dispositivo esce cume a cunnessione di un cavu modificatu à a porta USB.

  4. Attentu 5-10 secondi, rimuete u cavu cù un pontu di partenza da a porta USB di u PC, rimuova u pontu è inserisci u cavu in u locu.
  5. U smartphone hè trasferitu in u modu di Download.

Optional. Modi di uscita "Fastboot", "EDL", "Recuperu" cù una lunga (circa 10 secondi) battute "Cunsumante". S'ellu ùn hè micca fattu, prememu simultaneamente tutte e trè chjate hardware di u dispositivo: "Volume +", "Volume-", "Abilita" e tene quì finchè u telefonu hè riaviatu.

Metudu 4: QFIL

Un'altra opportunità per lampà u Xiaomi Redmi 3S, è ancu ripristinà u "ripped" dispositivo hè prupostu da l'utilità Qualcomm Flash Image Loader (QFIL). Questu strumentu face parte di u pacchettu software QPST sviluppatu da u creatore di a piattaforma hardware per u mudellu in questione.

U metudu implica l'usu di fastboot-firmware per MiFlash, è dinò impiegatu u trasferimentu di u dispositivo à u mode ed ed cù unu di i metudi descritti sopra. Pudete scaricà u prugramma quì:

Scaricate QFIL per Xiaomi Redmi 3S firmware

  1. Scaricate u Firmware di u fastboot da u situ ufficiale di Xiaomi è sfilate u pacchettu in una cartella separata. Quandu travaglianu cù QFIL chì avete bisognu di u cuntenutu di u directory "immagini".
  2. Installate u pacchetto QPST seguendu e istruzioni di u installatore.
  3. Una volta finita l'installazione di u pacchetto software

    aprite u cartulare situatu nantu à a strada:C: Archivi prugrammi (x86) Qualcomm QPST bin

    dopu cliccate dopu nantu à u file QFIL.exe.

    Oppure truvemu l'applicazione QFIL in u menù "Start" Windows (sezione QPST) è esegui.

  4. Switch "Selezziunate Tipu di Costruzione" messa in posizione "Costruzione piatta".
  5. In u campu "ProgrammerPath" necessità di aghjunghje un file particulare prog_emmc_firehose_8937_ddr.mbn. Spingi "Sfoglia"Allora selezziunu u schedariu in a finestra di l'Explorer è cliccate nantu à u pulsante "Apri".
  6. Dopu à l'azione precedente, cliccate "LoadXML",

    chì permetterà di aghjunghjendu file à u volta:

    • rawprogram0.xml
    • patch0.xml
  7. Cunnessu Redmi 3S, tradotto in u modu in EDL, à u PC. A cunfirmazione di a definizione curretta di u prugramma di i dispositivi hè a inscrizzione "Qualcomm HS-USB QDLoader9008" in cima di a finestra, è u pulsante chì hà cambiatu in blu solitu "Download".
  8. Assicuratevi chì tutti i campi sò spazii cum'è in u screenshot sopra, è cuminciate à trasferisce i file à e sezioni di memoria di dispositivi premendu "Download".
  9. U prugettu di scrittura di i lima in a memoria di u smartphone hè accumpagnatu da l'apparenza di vari iscrizioni in u campu. "Status".
  10. A manipolazione QFIL richiede circa 10 minuti è cum'è per i messaggi. "Scaricate u successu", "Finish Download" in u campu "Status".
  11. Chiuttu u prugramma, disconnemu u telefonu da a portu USB è u lancia cù un pressu longu (circa 10 secondi) di a chiave "Abilita".
  12. Inizialmente, u dispositiu inizià in "Recuperu". Basta aspettà 30-60 secondi per u reiniziziu automaticu (l'aspettu di u logo "MI"), dopu chì avemu una lunga inizializazione di i cumpunenti di sistema installati.
  13. A chjave di l'installazione di u software pò esse considerata l'apparenza di u salutu di u salutu MIUI.

Metudu 5: Fastboot

L'installazione di u sistema operativo nantu à Redmi 3S via Fastboot ùn necessita micca l'installazione di alcuna utilità Windows, allora u metudu sembra preferibile quandu si presentanu problemi in u funziunamentu di l'applicazioni da i metodi sopra ripresentati. In più, Fastboot pò esse l'unicu metudu efficace di recuperu s'ellu pò fà avè l'iniziu solu in u modalità fastboot.

Per installà u software in Redmi 3S via Fastboot secondu e istruzioni di seguito, avete bisognu solu u firmware di fastboot scaricatu da u situ di Xiaomi.

  1. Spacchite u pacchettu cù u sistema operativo in un annuariu separatu.
  2. Trasferimentu un dispositivo in a modalità "Fastboot" e cunnessa à u PC.
  3. Aprite in Explorer u cartulare risultatu da u disimballu di u pacchiu cù u sistema operativo (richiede una cartella chì cuntene un sottocartella "immagini"), è esegui unu di i file di script:

    • flash_all.bat (Trasferimentu di i schedari OS in sezioni di dispositivi cù u primu compensazione di dati di l'utente);
    • flash_all_except_data_storage.bat (stallazione cù salvà i dati di l'utente);
    • flash_all_lock.bat (Pulizia completa di a memoria di u telefuninu è di bloccà u caricu di avvicinamentu prima di scrive u firmware).
  4. Manipulazioni cù e sezioni di memoria Redmi 3S è tramandendu i file necessari à elli ghjunghjenu automaticamente. In a finestra di finestra di comando chì si apre dopu à unu di i script avia principiatu, a linea-risposte di u sistema esce, descrivendu ciò chì accade.
  5. Una volta finitu operazioni in a linea di cumandamentu appare "riavanu ...", u dispositariu à u tempu falla riavene automaticamente in MIUI.

    Come in altri casi dopu a stallazione di u OS in a dispositiva, u primu lanciu durerà abbastanza lungu.

Firmware localizatu

Un lettore chì leghje l'articolo "A scelta di u firmware di MIUI" sa prubabilmente chì ci sò parechji cumandi chì producenu variazioni di i sistemi operativi per i dispositivi XIAOMI, adattati per l'utenti di a regione di lingua russa è dotati di funzioni addizionali in forma di patch è correzioni.

Ancu una volta vi ricordu a necessità di sbloccherà u gestore di avvistamentu prima di aduprà e istruzzioni sottu! In caso contrario, ottenendu un telefunu inaccidentale in u prucessu di manipolazione hè garantitu!

Quandu u Redmi 3S, per u dispositivo ci sò soluzioni ufficiali da Miui.su, Xiaomi.eu, MiuiPro, MultiROM, è dinò un gran quantità di firmware, aggiornati personalmente da l'utenti. Pudete sceglie qualunque firmware localizatu, - u metudu d'installazione in Redmi 3S di tali soluzioni ùn hè micca diversa. In l'esempiu di seguito, si utilizza l'Assemblea per sviluppatori MUI da Miui Russia. Da i vantaghji di a soluzione - i diritti di root in u primu tempu è a possibilità di aghjurnamentu via OTA.

Passu 1: Installate è configurate TWRP

Tutte e solu soluzioni localizate nantu à Redmi 3S sò installate per via di u recuperu custom TWRP. Per installà rapidamente l'ambiente di ripruduciu mudificatu in u smartphone in questu, oltre à configurà in modo bonu TWRP, avete bisognu di ricorrerà a una soluzione un pocu micca standard - l'usu di una utilità PC speciale - l'uternu TWRP Installer.

Pudete scaricà un archiu cun i lima chì cuntene u necessariu, cum'è l'immagine di recuperu, da u link:

Scaricate Tool TWRP Installer è Ripruduzione per Xiaomi Redmi 3S

  1. Scaricate è scompattate u pacchettu da u link sopra in una cartella separata. Cusì otteniamo u seguitu:
  2. Dopu cliccate nantu à u file twrp-installer.bat di fà u script.
  3. Mettite u telefonu in modalità "Fastboot" e cunnesse à USB, è dopu a definizione di u dispositiu, preme una qualsiasi tasca di a tastiera per truvà à u prossimu stadiu di travagliu.
  4. Assicuratevi chì u dispositivo sia in modalità. "Fastboot" è premete una volta più chjave.
  5. U prucramitu di scrittura TWRP piglia solu un secondu di si, è a so completazione cù successu hè indicata da a linea di cummentu di risposta: "Processo Completatu".
  6. Per riavvile automaticamente u dispositiu in un ambiente di riparazione modificatu, preme una qualsiasi tasca di a tastiera.

Installazione di TWRP per Xiaomi Redmi 3S
Vai à l'impostazione di TWRP per Xiaomi Redmi 3S.

Hè impurtante di fà i punti chì seguitu assai attentamente per evità prublemi in futuro.

  1. Dopu avè scaricatu per prima volta, TWRP chiede permessu di cambià a partizione di sistema.
  2. Due opzioni sò pussibule:
    • Lasciate a rùbbrica invariata (chì ti permetterà di riceve l'aggiornamenti di u prugramma ufficiale di u sistema "via a aria"). Pulsante "Keep Read Only" è cuntene aduprà TWRP;
    • Solu d'accordà per cambià a partizione di sistema (in u casu di u firmware localizatu è persunale, questu hè l'opzione preferita). Facemu svayp à diritta in u campu "Passà per spostà e modifiche".

      OBLATORI (altrimenti, u smartphone hà, più tardu, "appesi" nantu à u logo di l'iniziu di l'OS) andate in sezione "Avanzate"E dopu in u schermu chì vene, cliccate "Disable DM-Verify". Aferite cuncepisce l'azione cun un colpu di dirittu in u campu currispondente "Passa per spegni Verify".

    Dopu avà completatu quellu sopra, pudete riavvià in u sistema operativo installatu o cuntinuà ad utilizà a ripresa TWRP modificata.

  3. Per praticità, continuemu a cambià a lingua di l'interfaccia TWRP in Rusa. Per fà quessa, seguite a strada "Impostazioni" - cliccate nant'à a maghjina di u globu in u angulu in dirittu superiore di u schermu - selezziunà "Russu" in a lista è cliccate "Set lingua" in u angulu inferiore destro di u schermu.
  4. A riparazione TWRP installata in Redmi 3S pò esse accessu aduprendu chjate hardware "Volume +" è "Cunsumante"tinutu quandu u smartphone hè spento finu quandu un menu apparisci in cui l'elemento hè selezionatu "recuperu". In a schermata successiva, cliccate u bottu blu, chì porta à u carregamentu di l'ambiente di recuperu persunalizatu.

Passu 2: Installate MIUI localizatu

Dopu u Redmi 3S sarà arricatu di una riparazione TWRP modificata, l'usu avarà un ampiu spaziu di possibilità per installà vari tipi è tippi di firmware. L'installazione di u lugiziale in u dispositiu in questu da un ambiente di riparazione modificatu ùn hè micca diversu da a prassi generalmente standard, chì i passi di cui sò descritti in dettu in a lezione per riferimento:

Per di più: cumu si lampeggia un dispositivo Android cù TWRP

In questu articulu, ci focalizzeremo solu nantu à i punti chì sò impurtanti per u mudellu Redmi 3S:

  1. Andemu in TWRP è fà a pulizia di sezioni.

    A lista di sezioni specifiche per chì una pulizia hè necessariu prima chì l'installazione di l'OS dipende da chì assemblaggio hè installatu in a periferica è chì avete previsto di stallà:

    • Aumentendu, abbassendu, tenendu a versione di MIUI, ma passanu da a soluzione ufficiale in un localizatu o viceversa, è cambianu ancu un assemblea da un comando à un altru, hè necessariu cancellà tutte le partizioni, tranne OTG è MicroSD, stallà u firmware pulitu.
    • Aghjunghje a versione di software, mentre utilizu u assemblea da u listinu prugettu di localizazione MIUI, ùn si pò fà.
    • In duvendu a versione di sistema, mentre si utilizza l'assemblea da u listessu cumandamentu, hè necessariu cancellà a sezione di dati, altrimenti ci hè un risicu per avè una mancanza di comunicazione, cume u modem pò esse dannegatu. I tovaglioli di l'altri sezioni sò fatti à discrezione / desideru di l'utente.
  2. Dopu à cancellà e partizioni, caricate u firmware è mette u pacchettu in a memoria interna di u smartphone o in una carta di memoria. Pudete fà sta senza lasciate TWRP.
  3. Installate u pacchetto zip in u menù "Installazione".
  4. Una volta finitu u prucessu, reinizemu in u MIUI aggiornatu, chì hè aggiornatu è modificatu da unu di i squadre di sviluppu.

Firmware personalizatu

L'utenti Xiaomi Redmi 3S chì ùn amanu micca MIUI, ma ancu amatori di sperimentazione ponu uttene a so attenzione à soluzioni personalizzate create da squadre famose è portate à u mudellu in questione.

Caratteristiche tecniche elevate è l'equilibrio di i componenti hardware di u smartphone, portatu à l'apparizione di parechji di questi porti, trà i quali pudete truvà abbastanza interessanti è abbastanza adatti per l'usu ghjornu.

Ad esempio, installate LineageOS 13 basatu annantu à Android 6, cum'è una di e soluzioni più stabili è popolari. A descrizzione di u metudu d'installazione pò esse aduprata cume una insegna per installà ogni altra altru-cutture Android per Redmi 3S.

Scaricate u pacchettu da l'esempiu sottu da u ligame: