Accendi a luce di u tastieru nantu à un laptop Lenovo

Parechji utilizatori anu chjamatu cume organisà a distribuzione di Internet da un laptop chì hè dighjà connessu à a rete à altri dispositivi. Provemu à capisce e sfumature di travagliu sta procedura in dispositivi cu Windows 7.

Vede ancu: Cumu distribueru Wi-Fi da un computer

Algoritm di Formazione di Punto Accessu

Per risolve u prublema, bisogna creà un puntu d'accessu aduprendu u Wi-Fi nantu à un laptop in u mondu annantu à u World Wide Web. Pò esse organizata sia cù l'utili incorporati di u sistema, è aduprendu software di terze parti. Dopu guardamu dui opzioni in dettu.

Metudu 1: Software di terza parte

Prima di tutto, scopre cumu organisà a distribuzione di Internet aduprendu un software di terze parti. Per chiarezza, cunsideremu l'algitimu di l'azione nantu à l'esempiu di l'applicazione Switch Router Virtual.

Scaricà Switch Router Virtuale

  1. Dopu avè esitatu stu prugramma, una piccola finestra si aprirà. Per andà à l'impostazioni, cliccate nant'à l'icona di u marce in u angulu in dirittu inferiore.
  2. In a finestra aperta di parametri per facilità l'orientazione in l'interfaccia, hè necessariu cambià a so visualizazione da Inglese à Russu. Cliccate nantu à u listinu "Lingua".
  3. Da i nomi di e lingue visualizzate, selezziunate "Russu".
  4. Una volta selezionata l'opzione, cliccate "Applicà" ("Applicà").
  5. Una piccola finestra di dialogo aprite quì tu necessite cliccà "OK".
  6. Quandu a lingua di l'interfaccia hè cambiata, pudete procedere direttamente à impiantà a cunnessione. In u campu "Nome di u router" inserite un login arbitrariu da u mezu chì i utilizatori da altri dispositivi si cunnisceranu. In u campu "Password" inserite un espressione di codu arbitrariu. Un prerequisitu hè chì si sia in u minimu 8 caratteri. Ma se sì preoccupatu per a prutezzione massima contr'à cunnessione non autorizzata, allora utilizate più caratteri, è ancu combinà numeri, lettere in vari registri è segni speciali (%, $, etc.). In u campu "Ripite u password" inserite u listessimu còdice. Se fate un sbagliu in almenu un carattere, a rete ùn funziona micca.
  7. Inoltre, verificendu o deselezionendu e casute di cunsultante, pudete attivà o disattivà funzioni supplementari:
    • A cumincià l'applicazione à l'iniziu di Windows (minimizatu per u cassaforte è senza);
    • U lente automatica di u puntu di accessu à l'iniziu di u prugramma;
    • Notifiche sonate di a cunnessione di rete;
    • Mostra una lista di dispositivi connessi;
    • U novu di u situ di rete di aggiornamentu

    Ma cum'è accennatu sopra, si tratta di tutte e cunfunzioni opzionali. Sì ùn ci hè bisognu o desideru, allora ùn pudete micca fà alcunsustamentu à tutti.

  8. Dopu avè inseritu tutte e impostazioni necessarie, cliccate "Applicà" è "OK".
  9. Tornà à a finestra principale di u prugramma, cliccate nantu à l'icona in forma di una freccia puntata à diritta. Dopu, cliccate nant'à u listessu drop-down. "Sceglite un adattatore ...". In a lista chì compare, smettere di a vostra scelta nantu à u nome di a cunnessione à traversu chì Internet hè attualmente disponibile in u laptop.
  10. Dopu avè a scelta di a cunnessione hè fatta, cliccate "OK".
  11. Dopu, per inizià a distribuzione di l'Internet cù a rete creata, cliccate "Start".

    Lezione: Prugrammi per a distribuzione di Wi-Fi da un laptop

Metudu 2: Aduprà l'utili di l'OS

A distribuzione di Internet pò esse organizzata aduprendu solu l'utili nant'à u sistema operativu. Questu prucedimentu pò esse spartitu in duie fasi:

  • Formazione di a rete interna;
  • Attivate a distribuzione di Internet.

Dopu, cunsideremu in dettaglio l'algitimu di l'azione chì necessitanu da fà. Hè adatta per laptop è per desktop à Windows 7, chì anu un adattatore Wi-Fi.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu d'organizà una rete interna cun Wi-Fi. Tutte e manipulazioni sò fatti nantu à u dispositiu da u quali hè previsto di distribuisce l'Internet. Cliccate "Start" è spostà à "Pannello di cuntrollu".
  2. Cliccate nantu à u nome "Rete è Internet".
  3. Entra "Centru di cuntrollu ...".
  4. In u shell chì si vede, cliccate nantu à "Stabilendu una nova cunnessione ...".
  5. A finestra di configurazione di a cunnessione si mette in opera. Da a lista di opzioni, selezziunate "Configurazione di una rete wireless ..." è cliccate "Prossimu".
  6. A finestra s'è aperta, quandu ci serà un avvertenza chì i computer cunnessi à a nova rete sò distinti à più longu chì 10 metri l'unu da l'altru. Si penserà ancu nantu à a possibilità di rompere a cunnessione annantu à e reti wireless esistenti dighjà dopu a cunnessione à una nova. Dopu avè tottu nota di sta avvertenza è raccomandazione, cliccate "Prossimu".
  7. In a copertina aperta "Nome di Rete" inserite ogni nome arbitrariu chì avete intenzu dà assegnà à sta cunnessione. Da avà di listessa "Tipu di sicurezza" sceglie opzione "WPA2". Sì ùn ci hè nisunu nome in a lista, smette di a vostra scelta nantu à l'elemento "WEP". In u campu "Chiave di sicurezza" inserite una parola d'accessu arbitraria, chì sarà più tardi utilizzata per cunnesse à sta rete da altri dispositivi. E opzioni di password aghju:
    • 13 o 5 caratteri (numeri, caratteri speciali è lettere minusculi è lettere latinu maestru);
    • 26 o 10 cifre.

    Se inserisci ogni altra opzione cù un numeru diversu di cifre o simbuli, apparirà un errore in u passu à a finestra successiva, è duverà riprescia à u coddu ghjustu. Quandu iscrizzione, selezziunate e cumminioni più cumplette. Ciò hè necessariu per minimizà a possibilità di accesso non autorizatu à a rete chì hè creata. Poi sceglite a casella accanto à "Salvà opzioni ..." è cliccate "Prossimu".

  8. A procedura di configurazione di a rete hè effettuata secondu i parametri entrati in precedenza.
  9. Dopu ch'ellu hè finitu, un messaggio apparisce nant'à l'inchiostru di configurazione chì indica chì a rete hè pronta à esse usata. Dopu à quellu, per uscire da i parametri shell, cliccate nantu à "Chiudi".
  10. Dopu, torna à "Centru di cuntrollu ..." è cliccate nantu à l'elemento "Modifica e opzioni avanzate ..." in u pannello di sinistra.
  11. In a nova finestra in i primi trè blocchi, setate u pulsante di radio per "Abilita ...".
  12. Scorri giù è in u blocu "Parteci ..." mette u pulsante di radio in posizioni "Disattiva ..."è poi cliccate "Salva modifiche".
  13. Avà avete bisognu d'organizà a distribuzione immediata di Internet in sta rete. Tornà à "Centru di cuntrollu ..."cliccate nantu à u nome di l'elemento "Modificà i parametri ..." in u pannello di sinistra.
  14. In a lista di cunnessioni, truvate u nomu di a cunnessione attiva utilizzata per furnì l'internet à questu laptop, è cliccate nantu à u cù u dirittu di u mousePKM). In a lista chì vene, seleziona "Pruprietà".
  15. In a copertina aperta, andate in tab "Accessu".
  16. Next da u listinu di menù "Cunnessione di una rete di casa" selezziunate u nome di a rete formata in precedenza à a quale avete intenzione di distribuisce l'Internet. Poi sceglite a scatula à fiancu duie voci, di u nome chì principia per a parola "Permette ...". Dopu à chì cliccate "OK".
  17. Avà u vostru laptop vi distribuirà l'internet. Pudete cunnessu ad essa da quasi tutti i dispositivi chì supportanu a Wi-Fi, semplicemente inserendu una password prima creata.

Pudete ancu organizzare a distribuzione di l'Internet cù "Linea di cumandamentu".

  1. Cliccate "Start" è cliccate "Tutti i prugrammi".
  2. Aprite u cartulare chjamatu "Standard".
  3. In u listinu di attrezzi visualisate, truvate u articulu "Linea di cumandamentu" è cliccate nantu à ellu PKM. Da a lista di opzioni, selezziunate u litture cù diritti amministrativi.

    Lezione: Lanciu di a "Linea Command" in un PC Windows 7

  4. In l'interfaccia aperta "Linea di cumannu" scrivite u comando in u mudellu chì seguita:

    netsh wlan set hostednetwork mode = allow ssid = "join_name" key = "expression_code" keyUsage = persistent

    Invece di valore "Nome_connessione" listà ogni nomu arbitrariu chì vulete dare à a rete chì hè creata. Invece di Espressione di Code inserite ogni password abusive. Deve esse cuntene di numeri è lettere di l'alfabetu latinu di ogni registru. Per ragioni di sicurezza, deve esse fatta cum'è pussibule. Dopu avè inseritu u cumandamentu, premete u pulsu nantu à a tastiera Enter per a so implementazione.

  5. Se avete fattu tuttu u correttu, apparisci un messagiu chì vi informa chì a modalità di rete ospitata hè attivata, l'identificatore è a passphrase vengono cambiate.
  6. Dopu, per attivà u puntu d'accessu, inserisci u comando seguitu:

    netsh wlan start hostednetwork

    Poi premete Enter.

  7. Avà avete bisognu di reindirizzà Internet. Per fà quessa, hè necessariu fà tutte e manipule, chì sò state menzionate quandu si considerà l'organizazione di a distribuzione cù l'utili di sistema di Windows cù un'interfaccia grafica, a cuminciata da u paragrafo 13, perchè ùn le riarmichemu micca.

In Windows 7 hè pussibule organizzare a distribuzione di Internet da un laptop à Wi-Fi. Questu pò esse fattu in duie manere: aduprà l'utili di sistema di l'OS di a terza parte. A seconda opzione hè assai più simplici, ma ci vole à cunsiderà chì quandu utilizanu a funzionalità integrata, ùn avete micca bisognu à scaricà è installa i prugrammi addiziunali chì ùn solo caricate u sistema, ma ponu ancu una fonte di vulnerabilità per l'hacking di i PC da parte di i aggressori.