Parechji ghjochi in Windows necessitanu un pacchettu installatu di funzionalità DirectX progettate per funzionà correttamente. In mancanza di a versione richiesta, unu o più ghjochi ùn andranu currettamente. Pudete truvà s'ellu cumporta un impegni à questu requisitu di sistema in una di e dui manere semplici.
Vede ancu: Ciò chì hè DirectX è cume funziona
Cume per scopre a versione di DirectX in Windows 10
DirectX necessita di una versione specifica di stu inseme per ogni ghjocu. In listessu tempu, ogni altra versione superiore à quella chì hè necessaria sarà ancu compatibile cù u precedente. Hè cusì, se u ghjocu bisognu 10 o 11 versione di DirectIx, è a versione 12 hè installata in u computer, problemi di compatibilità ùn emergeranu. Ma se u PC utilizza a versione sottu à quella richiesta, ci saranu prublemi cù u lance.
Metudu 1: Prugrammi di Terza Parte
Parechji prugrammi per visualizzare l'infurmazioni dettagliate nantu à a componentistica hardware o software di un computer permettenu di vede a versione di DirectX. Questu pò esse fattu, per esempiu, per AIDA64 ("DirectX" > "DirectX - Video" - "Supporto hardware per DirectX"), ma s'ellu ùn hè micca installatu prima, u scaricamentu è l'installazione solu per un demultu di una visione ùn hà sensu. Hè assai più praticu aduprà GPU-Z chiara è libera, chì ùn necessite micca stallazione è mostra simultaneamente altre informazioni utili nantu à a scheda video.
- Scaricate GPU-Z è fate una lima .exe. Pudete sceglie una opzione "No"per ùn installà micca u prugramma, o "Ùn avà micca"chiede nantu à l'installazione a prossima volta chì principiate.
- In a finestra chì si apre, truvà u campu "Supporto DirectX". U fattu chì prima di i parentesi, mostra una serie, è in parentesi - una versione specifica. In l'esempiu sottu, questu hè 12.1. U dispiacente hè chì ùn pudete vede u spaziu di versioni supportate. In altre parole, l'usu ùn sarà micca capace di capisce à quale di e versioni precedenti di DirectIx ci hè un supportu à l'instant.
Metudu 2: Windows incorporatu
U sistema operativu sè, senza prublemi, mostra l'infurmazioni necessarie, à qualchì misura ancu più dettu. Per fà quessa, aduprà una utilità chjamata "Strumentu di Diagnostica DirectX".
- Premete a combinazione di tasti Win + R è scrivite dxdiag. Cliccate nantu à "OK".
- A prima tabulazione sarà a linea "Versione DirectX" cun informazione di interessu.
- Tuttavia, quì, cum'è si vede, a versione esatta ùn hè micca chjaru, è solu a serie hè indicata. Per esempiu, ancu se 12.1 hè installatu in u PC, tali informazioni ùn sò micca visualizzate quì. Se vulete sapè di più informazione cumpleta - cambia à a tab. "Schermu" è in u blocu "Driver" truvà a linea "Livelli di Funzioni". Eccu un elencu di e versioni chì sò supportate da u computer in tal mumentu.
- A nostra exemple, u pacchetto DirectIks hè installatu da 12.1 à 9.1. Se un particulare ghjocu impiega una versione più antica, per esempio, 8, avete bisognu di stallà stu componente manualmente. Pò esse scaricatu da u situ ufficiale di Microsoft o installatu cù u ghjocu - à volte pò esse impacchitu.
Avemu cunsideratu 2 modi per risolve u prublema, ognunu chì hè pratticu in diverse situazioni.
Vede ancu:
Cumu aghjurnà e librerie DirectX
Reinstallà i componenti DirectX in Windows 10
Perchè ùn installate micca DirectX