Cumu diventà u pruprietariu di una cartulina o di un file in Windows

Se à pruvate à cambià, apri o cancellate una cartella o un file in Windows, ricevi messaggi chì vi sò rimessi d'accessu, "Senza accesso à a cartella", "Richiesta permessa per cambià sta cartella" è simile, allora cambia u proprietariu di a cartella o file, è parlà.

Ci hè parechje maniere di diventà u pruprietariu di una cartulina o di un schedariu, i principali sò l'usu di a riga di cume è di l'impostazioni di sicurezza più di l'OS. Ci sò ancu prugrammi di terze parti chì permettenu di cambià u proprietariu di a cartella in dui clics, nantu à unu di i rapprisitori di cui vedemu ancu. Tuttu quellu descrittu sottu hè adeguatu per Windows 7, 8 è 8.1, è Windows 10.

Note: per diventà u proprietariu di un articulu per mezu di i metodi sottu, vi deve avè diritti di amministratore in u computer. Inoltre, ùn si deve micca cambià u pruprietariu per u discu di u sistemu in tuttu - questu pò suppurtà un'operazione instabile di Windows.

Informazione addizionale: se volete diventà u pruprietariu di a cartella per pudè eliminaredula, altrimenti ùn hè micca cancellata, è scrive Richiede permessa da TrustedInstaller o da Amministratori, aduprà a seguente istruzioni (ci hè dinò un video): dumandate da a Amministratori per pudè cancellà a cartella.

Usendu u cumandamentu takeown per piglià a pruprietà di un oggettu

Per cambià u pruprietariu di una cartulina o di un file cù a linea di comando, ci sò due cumandamenti, u primu hè takeown.

Per aduprarlo, esegui a linea di cumunicazione cum'è Amministratore (in Windows 8 è Windows 10, pudete fà da u menù chjamatu da cliccà un clic destro nantu à u buttu Start, in Windows 7 cliccendu cliccà à dirittu nantu à a linea di cumunicazione in prugrammi standard).

A linea di comando, a seconda di quale oggettu volete diventà, inserisci unu di i cumandi:

  • takeown /F "chjassu cumpletu" - diventa u proprietariu di u schedariu specificatu. Per fà tuttu l'amministratori di i computer, usa u / A dopu à u percorso di i file in u cumandamentu.
  • takeown / F "path to folder or drive" / R / D Y - diventà u pruprietariu di una cartulina o un drive. U caminu à u discu hè specificatu cum'è D: (senza una barra), u caminu di a cartella hè C: Cartella (ancu senza barra).

Quandu esecutu sti cumplimenti, ricevi un missaghju dichjarendu chì avete riesciutu diventà u pruprietariu di un file specificu o di singuli file in a cartella o discu specificatu (vedi screenshot).

Cume cambia u pruprietariu di una cartulina o di un file cù u cumandamentu di icacls

Un altru cumandamentu chì permette l'accessu à una cartella o file (cambia u so pruprietariu) è icacls, chì deve esse usatu ancu in a riga di cume chì esiste cum'è amministratore.

Per definisce u pruprietariu, aduprà u comando in a forma seguente (esempiu in u screenshot):

Icacls "path path or folder" /setowner "username" /T /C

I strade sò indicati simule à u metudu precedente. Se vulete fà i pruprietari di tutti l'amministratori, invece di u nome d'usu, aduprate Amministratori (o, se ùn travaglia, Amministratori).

Ulteriori informazioni: aghjunghje dinù à diventà u titulare di una cartulina o di un schedariu, pudete ancu dì avè bisognu di uttene permessi per modifiche, per questo pudete aduprà u cumandatu seguente (dà tuttu u dirittu à l'utente per a cartella è l'oggetti anzianti):ICACLS "% 1" / grant: r "username" :( OI) (CI) F

L'accessu per mezu di l'impostazioni di sicurezza

U modu successivu hè di aduprà solu u mouse è l'interfaccia di Windows, senza parlà à a linea di cumunicazione.

  1. Fate un clic destro sul file o cartella che si desidera accedere (scapitazione), seleziona "Proprietà" nel menu contestuale.
  2. A tab in Sicurezza, cliccate nantu à u pulsante Avanzate.
  3. Di fronte à u "Prisente" cliccate "Modifica".
  4. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante "Avanzate", è in u prossimu - u "Chjettu" cerca.
  5. Selezziunu l'utente (o gruppu di utenti) in a lista chì vulete fà u pruprietariu di l'elemento Fate un clic nantu à OK, poi su OK.
  6. Se cambiate u pruprietariu di una cartella o di un drive, anzi d'un file separatu, verificà dinò l'elemento "Sostitu u proprietariu di sottocontenitori è oggetti".
  7. Cliccate OK.

Hè diventatu u pruprietariu di l'oggiu Windows specificatu è u missaghju chì ùn ci hè accesso à a cartella o file ùn devi più disturbà.

Altri modi per piglià a pruprietà di cartelle è file

Ci hè altri modi per risolveru u prublema di "accesso negatu" è diventà subitu u pruprietariu, per esempiu, cù l'aiutu di prugrammi di terze parti chì incastrano l'elemento "Diventa un proprietariu" in u menù contestuale di l'esploratore. Un di sti prugrammi hè TakeOwnershipPro, chì hè liberu è, per quessa, à u sente, senza qualcosa di potenziale indesiderabile. Un articulu simile in u menù contestuale pò esse aghjunghiatu modificendu u registro di Windows.

Tuttavia, u fattu ch'ella si faci un travagliu relativamente raru, ùn vi ne cunfunisci micca l'installazione di software di terze parti o di fà cambiamenti à u sistema: à a mo parè, hè megliu per cambià u pruprietariu di un elementu in unu di i modi "manuali".