Ancu i sistemi operativi più stabili, chì includenu Windows 10, sò à volte sottumessi à fallimenti è malfunzionamenti. A maiò parte di elli ponu esse eliminati cù i mezi dispunibili, ma chì si face chì u sistema sia dannatu troppu? In stu casu, u discu di recuperu hè utile, è oghje avemu da parlà di a so creazione.
Dischi di recuperu di Windows 10
L'utile consideratu aiuta in i casi in cui u sistema smette di funzionà è richiede una reset à l'usu di a fabbrica, ma ùn vulete perdere e impostazioni. A creazione di un Disk Repair di System hè dispunibule sia in u format USB-drive sia in u formatu di discu otticu (CD o DVD). Presentemu entrambe le opzioni, cumincendu da u primu.
Unità USB
L'unità flash è più conveniente di i dischi ottici, è i dischi per quest'ultimi scumparenu lentamente da u lugchju di PC è di i portatili, dunque è megliu per creà un attrezziu di recuperu di Windows 10 per questo tipu di unità. L'algoritimu hè cumpratu:
- Prima di tutti, preparate u to drive di flash: cunnessu à u vostru computer è copiate tutti i dati importanti da u. Questu hè una procedura necessaria, postu chì u discu vene formattatu.
- Dopu avete bisognu di accede à "Pannello di cuntrollu". U modu più faciule per fà ciò è cù l'utilità. Run: cliccate una combinazione Win + Rentrate in u campu
pannellu di cuntrollu
è cliccate "OK".Vede ancu: Cumu aprite u "Pannello di cuntrollu" in Windows 10
- Mutà u display à l'icona à "Grande" è selezziunate l'elemento "Recuperu".
- Dopu, selezziunate a scelta "Crea un discu di recuperu". Per piacè avà a notà chì per usà questa funzione, vi sarà bisognu di avè privilegi amministrativi.
Vede ancu: Gestione di i diritti di cunta in Windows 10
- In stu stadiu, pudete sceglie di fà un backup di i file di sistema. Quandu si utilizza una unità flash, sta opzione deve esse lasciata: a taglia di u discu creatu aumenterà significativamente (fino à 8 GB di spaziu), ma sarà più faciule per ripristinà u sistema in caso di fallimentu. Per cuntinuà, aduprate u pulsante "Prossimu".
- Quì, selezziunate l'unità chì volete aduprà cume un discu di riparazione. Ancu una volta avemu a ricurdu - verificà se ci sò i file di backup da stu drive flash. Highlight u media desiderata è preme "Prossimu".
- Ora si ferma solu aspettà - u prucessu piglia un pocu di tempu, finu à mezu un'ora. Dopu à a pratica, chiudite a finestra è rimuete u discu, sia sicuru da aduprà "Rimuovi in sicuru".
Vede ancu: Cumu smarriri sicuru u drive flash
Comu pudete vede, a pratica ùn presenta alcuna difficoltà. In futuro, u discu di recuperu appena creatu pò esse adupratu per risolve i prublemi cù u sistema operativu.
Leggi ancu: Ripristinà Windows 10 à u so statu originali
U discu otticu
I DVD (è soprattuttu i CD) diventanu in ritardu di modu obsoleti - i pruduttori sò sempre più diffusi à installà i drive idonei in i computer desktop è urdinatori. Tuttavia, per parechji, restanu pertinenti, allora Windows 10 hà ancu strumenti per creà un discu di recuperu nantu à mezi ottici, ancu s'ellu hè più difficiule da truvà.
- Ripetite i passi 1-2 per l'unità flash, ma sta volta selezziunate l'elemento "Backup è Restore".
- Fighjate in a parte sinistra di a finestra è cliccate nantu à l'opzione. "Create Create Restore Disk". Nant'à l'iscrizzione "Windows 7" Nell'intestazione di a finestra ùn fighjetta micca, questu hè solu un difettu in i prugrammatori di Microsoft.
- Dopu, inserisci un discu in fria in l'unità pertinente, selezziunu e cliccate "Crea un discu".
- Aspetta finu à a fine di u travagliu - a quantità di tempu passata dipende da e capacità di u drive installatu è di u discu otticu stessa.
A creazione di un discu di recuperu nantu à i media ottichi hè ancu più simplici di a stessa procedura per un drive flash.
Conclusione
Avemu amparatu à cumu creà un discu di riparazione di Windows 10 per USB è unità optiche. Sintendu, ponemu in mente chì hè desiderabile creà l'utensu in questione subitu dopu à una stallazione pulita di u sistema operativu, postu chì in questo casu a prubabilità di apparizione di fallimenti è di l'errori hè assai micca.