Cumu abilità u scarper di memoria in Windows 10

Un rigalu di memoria (una istantanea di u statu operativo chì contene informazioni di debugging) hè spessu a più utile quandu si vedi una schermata blu di a morte (BSoD) per diagnosticà e cause di l'errori è li corregge. U fugliale di memoria hè salvatu in u schedariu C: Windows MEMORY.DMP, è mini dumps (pochinu di memoria) - in a cartella C: Windows Minidump (più nantu à sta in successu in l'articolo).

A creazione automatica è a conservazione di e scrizioni di memoria ùn hè micca sempre inclusa in Windows 10, è in l'istruzzioni per correggere certi errori BSoD, dughje spessu dà descrivinu u modu per abilità l'archiviazione automatica di e scrizioni di memoria in u sistema per a vista in Ulteriori in BlueScreenView è analoghi - chì hè Hè statu decisu di scrive un manualu separatu nantu à cum'è di attivà a creazione automatica di un dump di memoria in casu d'errori di sistema, per cunsultà più lontanu.

Personalizzare a creazione di rigali di memoria per l'errori di Windows 10.

Per abilità a salvezza automatica di u file di rupture di l'errore di sistema, hè basta à fà i passi seguenti.

  1. Andate in u pannellu di cuntrollu (per questo in Windows 10 pudete cuminciare a digità "Pannellu di cuntrollu" in a ricerca di a barra di task), se in u pannellu di cuntrollu in "Vede" attivatu "Categorie", setà "Icone" è aprite l'elemento "Sistema".
  2. In u menu à manca, selezziunu "Avanzate impostazioni di sistema".
  3. A tabulazione Avanzata, in a sezione Caricà è Riparazione, cliccate nantu à u pulsante Opzioni.
  4. L'uppunzioni per creà è salvà e rigali di memoria sò in a sezione "Pattu di sistema". E opzioni predefinite sò di scrive in u log di u sistema, riavanu automaticamente, è sustituite un rigale di memoria esistente; una "Scotta di memoria automatica" hè creata, archiviata in % SystemRoot% MEMORY.DMP (cioè i schedari MEMORY.DMP dentro a cartella di sistema di Windows). Pudete ancu vede i parametri per abilità a creazione automatica di rigali di memoria per difettu in a screenshot sottu.

L'uppunzione "Memorizzazione automatica di memoria" salva un'istantanea di u kernel di Windows 10 cù e informazioni di debugging necessarie, è a memoria allocata per i dispositivi, i driver è u software chì esiste da u livellu di u kernel. Inoltre, quandu selezziunate u cagionamentu di memoria specifichi, in a cartella C: Windows Minidump piccoli rigali di memoria sò salvati. Nantu à a maggior parte di i casi, stu parametru hè ottimale.

In aghjunghje à u "Dump di memoria automatica" in l'opzioni per salvà l'infurmazioni di debugging, ci sò ancu altre opzioni:

  • U spaziu di memoria piena - cuntene un istantaneu cumpletu di a memoria di Windows. Hè memoria di u rigalu MEMORY.DMP sarà uguale à a quantità di RAM usata (usata) à u mumentu di l'errore. L'utente normale hè abituzatu micca richiestu.
  • Il fuoco di memoria Kernel - contiene i stessi dati chì u "Dump di memoria automatica", in realtà hè a stessa opzione, tranne chì cum'è Windows imposta la dimensione di u file di pagingazione in caso unu di essi hè selezionatu. In generale, l'opzione "Automatica" hè più adatta (più dettagli per quelli interessati, in Inglese - quì.)
  • U dump di memoria micca: crea solu mini-rigali in C: Windows Minidump. Quandu questu opzione hè selezionata, i lima di 256 KB vengono salvati cuntenendu informazioni basiche nantu à a schermata blu di a morte, l'elenco di i driver caricati, è i processi. Nantu à a maggioranza di i casi, quandu l'usu non professionale (per esempiu, cum'è in l'istruzzioni in stu situ per curà l'errori BSoD in Windows 10), hè usata una piccula benna di memoria. Per esempiu, in a diagnosi di a causa di una schermata blu di a morte, BlueScreenView utilizza u mini dump files. Tuttavia, in certi casi, un fugliale di memoria (automatica) pude esse necessariu - spesso i servizii di software servenu per dumandà perchè si presentanu problemi (presumibilmente causati da stu software).

Ulteriori informazioni

In casu chì ci vole à rimuovere un rigale di memoria, pudete fà quellu manualmente eliminendu u schedariu MEMORY.DMP in a cartella di sistema Windows è i file contenuti in a cartella Minidump. Pudete ancu aduprà l'utilità di Pulizia di Dischi di Windows (premete i tasti Win + R, inserisci cleanmgr, è premete Invescia). In u bottinu "Pulizia di Dischi", cliccate à u bottinu "Rimuova i File di Sistema", è dopu in listinu, verificà u lugaghju di memoria dump per errori di sistema per pudè rimuarli. (In mancanza di tali elementi, pudete suppurtà chì ùn ci sò micca dups in memoria).

Ebbene, in conclusione di perchè a creazione di rigali di memoria puderà esse spente (o chjusu chè dopu à accende): u più spessu a causa hè prugrammi per pulisce u computer è ottimizà u sistema, è un software per ottimizzà u funziunamentu di SSD, chì puderà ancu disattivà a so creazione.