IMyFone L LockWiper 2.5.0.5

I client Torrent sò prugrammi chì permettenu à l'utenti di spartà qualsiasi file. Per scaricà cù successu u filmu, u ghjocu o a musica desiderata, avete bisognu di stallà un client in u computer è chì avete u file torrent desideratu scappatu da un perseguitore particulare. Sembra micca esse nunda complicatu, ma per un principiante sarà difficiule capisce, in particulare quandu ùn avia mai adupratu a tecnologia BitTorrent prima.

In realtà, ùn ci sò necessarie manipolazioni super-complicate in u padrinu di u prugrammu di u torrent. Dopu à tutti, i clienti di oggi sò creati cù l'interfaccia più intuitiva è funzioni pratiche. Solamente alcuni di elli sò e funzioni più limitate, in modo da ùn intulassi a testa una volta di più.

Vede ancu: Cumu aduprà u torrent in u prugramma BitTorrent

Termini basi

Per cumincià à praticà, bisogna prima studiare a teoria per facilità a cunniscenza di tutte e sfumine in u futuru. E termini chì seguanu vene più spessu à voi.

  • Un file torrent hè un documentu cù l'estensione TORRENT, chì conserva tutti i dati necessarii nantu à u file scaricatu.
  • Torrent tracker hè un serviziu speciale chì vi permette di truvà è scaricà qualsiasi file torrent. Di solitu, tenenu statistiche nantu à i dati scaricati, u numeru di utilizatori chì participanu à u download, è l'attività più recente.
  • I trackers vene in diverse forme. I principianti avianu da cumincià cù i servizii aperti chì ùn necessitanu micca di registrazione.

  • Pari - u numeru totale di e persone chì producenu azzioni in un file torrent.
  • Siders - utenti chì anu tutti i frammenti di un schedariu.
  • Ughjuganu - quiddi chì ghjustu cumincianu à scaricà è ùn avenu micca tutte e parti di l'oggiu.

Ulteriori dettagli: Ciò chì sò i seminatori è i pari in torrent-client

E caratteristiche principali di u clientu Torrent

Ora ci sò un gran nùmeru di clientelli diversi cun progetti diversi, ma in gran parte anu un set di e stesse funzioni, chì li permettenu di diventà un membru pienu di u download è distribuzione.

Tutte l'azzioni successive saranu cunsiderate nantu à l'esempiu di un prugramma famosa. uTorrent. In qualunque altra clientela torrent, tutte e funzioni sò guasi cume. Per esempiu, in BitTorrent o Vuze

Ulteriori dettagli: Prugrammi principali per scaricà torrents

Funzione 1: Scaricà

Per scaricà, per esempiu, un seriale o una musica, prima ci vole à truvà u schedariu torrent corrispondente nantu à u tracker. Questu serviziu hè ricercatu cum'è altri siti cù un mutore di ricerca. Duvete scaricà u schedariu in u formatu TORRENT.

Selezziunate solu i riparazioni in i quali u più grande numeru di seminatori è a so attività ùn hè micca u più anzianu.

  1. Per aprite un oggettu chì utilizza u clientu, dopu cliccate nantu à u cù u pulsante sinistro di u mouse.
  2. In a finestra chì si apre, selezziunate e opzioni chì sò pratiche per voi: ciò chì da scaricà (s'ellu ci sò parechji oggetti), à quale cartulare, per iniziate u scarne immediatamente.
  3. Se fate un clicu nantu à u pulsante "Più", allora pudete truvà l'impostazioni addizionali per u download. Ma sò sempre inutili se ùn sò micca interessatu à cum'è aumentà a velocità di download.
  4. Quandu configurate tuttu, pudete preme u bottinu "OK".

Oghje u schedariu hè scaricatu. Sì cliccate à diretta, pudete vede u menù. "Pausa" è "Stop". A prima funzione mette in pausa u download, ma cuntene a distribuzione à l'altri. A seconda hè ferma sia in carica è in a distribuzione.

Sottu ci sò e tabulazioni nantu à i quali si puderete truvà più infurmazioni nantu à u persunatore, i cumpagni, è ancu vede u graficu di a velocità.

Funzione 2: Cartelle per ordinà

Se tu usanu spessu o pianifichi di aduprà un torrent, allora a configurazione di i file scaricati ti sarà utili.

  1. Crea in un locu conveniente per voi cartelle. Per fà quessa, cliccate nant'à un locu vacante in "Esploratore" è in u menù cuntestu avvolta "Crea" - "Cartella". Dà à ogni nome pratice.
  2. Ora vola à u clientela è in strada "Impostazioni" - "Impostazioni di prugramma" (o una combinazione di Ctrl + P) andate à tab "Cartetti".
  3. Verificate le caselle desiderate è selezziunate a cartella appropriata manualmente digitendu u path o selezionendu u pulsante cù i trè punti vicinu à u campu.
  4. Dopu cliccate "Applicà" per salvà e cambiamenti.

Funzione 3: Creà u vostru propriu file torrent

In alcuni prugrammi, ùn hè micca pussibule di creà u vostru propriu torrent, postu chì un uterinu regule ùn le usa micca spessu. I sviluppatori di un cliente più simplificatu tendenu à a simplicità è pruvate à ùn inquietate micca l'utente cù diverse funzioni. Ma a creazione di un schedariu torrent ùn hè micca solu e si pò diventà sempre pratettu.

  1. In u prugramma, vai in u modu "File" - "Crea un novu torrent ..." o fate una scelta rapida di tastiera Ctrl + N.
  2. In a finestra chì si vede, cliccate "File" o "Cartella", dipende da ciò chì vulete distribuire. Mettite una marcata davanti "Salvà l'ordine di file"sì l'ughjettu hè cusì parechje parti.
  3. Avendu stabilitu tuttu u dirittu, cliccate "Crea".

Per fà a distribuzione dispunibule per l'altri utilizatori, avete bisognu di vene riempitu in u tracker, avè familiarità cun tutte e regule di nanzu.

Ora sapete cum'è uttene u client torrent è chì, cum'è si pò vede, ùn ci hè nunda di pesanti. Un pocu di u tempu passatu cù stu prugramma, è sapete più nantu à e so capacità.