Acronis Disk Director 12.0.3270


Acronis Disk Director - unu di i rappresentanti più famosi di u lugiziale, chì ti permette di creà è edite partizioni, è travaglià cun dischi fisici (HDD, SSD, USB-flash). Inoltre ti permette di creà i dischi di avvicinamentu è di recuperà partizioni cancellate è dannate.

Aduprà à vede: altri prugrammi per formattà u discu duru

A creazione di un volume (partizione)

U prugrammu aiuta à furmà i volumi (partizioni) nantu à u discu selezionatu. Sti tipi di volumi sò creati:
1. Basic. Questu hè un volume chì hè creatu nantu à u discu selezionatu è ùn hà micca tutte e proprietà speciali, in particulare resistenza à i fallimenti.

2. Semplice o compositu. Un volume simplici occupa tuttu u spaziu di un discu, è un volume compositu pò associe spazi liberi di parechji (finu à 32) dischi, è i dischi (fisici) saranu convertiti in so dinamichi. Stu volumu apparisce in a cartula "Computer" da un discu cù a so propria lettera.

3. Alterazione. Tali volumi ti permettenu di creà array RAID 0. L'informazione in tali righe hè divisa in dui dischi è lette in paralelu, ciò chì garantisce un'alta velocità di u travagliu.

4. Mirror. I matrici sò creati da i volumi specchi. RAID 1. Tali matrici permettenu di scrive i stessi dati nantu à i dui dischi, creendu copie. In questu casu, s'ellu esita un dischjettu fiasca, l'infurmazione si trà in altru.

Rinimensionate un volumu

Sceglie sta funzione, pudete ridimensionare a partizione (cù un cursore o manualmente), convertite a partizione in una sola cumpasa è aghjuntu spaziu micca attribuitu per altre partizioni.

Move u volumu

U prugramma ti permette di spostà a partizione selezionata per spaziu nant'à discu nundestu.

Copia u Volume

Acronis Disk Director hè capace di copià partizioni in u spaziu micca partizionatu di un discu. A partizione pò esse copiata "cum'è", o a partizione pò occupà tutti i spazi senza attribuzione.

Consolidamentu di u Volume

Hè pussibule di sfruttà qualchi partizioni in una sola unità. In stu casu, pudete sceglie l'etichetta è a lettera di a rubrica chì sarà attribuita à u novu volumu.

Volume Splitting

U prugramma ti permette di spartiri a sezione esistente in duia. Pudete fà ciò cù un cursore o manualmente.
A nova sezione hè automaticamente attribuita una lettera è un'etichetta. Pudete ancu à sceglie ch'è i file da trasferisce da una partizione esistente in una nova.

Aghjunghje un specu

A qualcunu pò aghjunghje un accussì chiamatu "specu". Tutti i dati registrati in a sezione sò salvati in ellu. In listessu tempu in u sistema, queste due sezioni saranu visualizzate cum'è un discu. Questa pratica permette di salvà i dati di partizioni se unu di i dischi fisici fali.

U specu hè creatu nantu à u discu fisicu adiacente, dunque deve avè u spaziu necessariu senza allocazione. U spellu pò esse divisu è rimosso.


Cambia etichetta è lettera

Acronis Disk Director può cambià tali proprietà di i volumi cum'è lettera è etichetta.

A lettera hè l'indirizzu induve u discu logicu hè in u sistema, è l'etichetta hè u nome di a partizione.

Per esempiu: (D :) Locale


Volumi logichi, primarii è attivi

U volume attivu - u volumu da u cui sistema operativu si scarpa. Ùn pudemu esse ca un sulu volumu in u sistema, per quessa quandu attribuete u statutu à una sezione "Attivu", un'altra sezione perde stu status.

U principale Tom pò ottene u status Activecontru à Logicain cui tutti i file ponu esse situati, ma hè impossibile installà è avè u sistema operativu da stu.

Cambia tipu di partizione

U tippu di partizione definisce u sistema di file di u volume è u so scopu principale. Cù sta funzione, sta pruprietà pò esse cambiata.

Formattà u volume

U prugramma ti permette di formattà u volumu in u sistema di file sceltu, cambià u tag è di dimensioni di cluster.

Cancellà u volumu

U volumu selettutu hè eliminatu cumpletamente, cù i settori è a tabella di i file. À u so locu rimane spaziu non allargatu.

Rinviendu di cluster

In certi casi, quest'operazione pò (à a dimensione ridotta di a cluster) ottimizza a prestazione di u sistema di file è utilizeghja più efficacemente spaziu discu.

Volume volumu

U prugramma ti permette di sfruttà un volume da i dischi visualizzati in u sistema. Propietà di u volume ùn cambiani micca. L'operazione hè reversibile.

Guarda i file

Sta funzione chjama l'esploratore incastu in u prugramma, in cui pudete vede a struttura è u cuntenutu di e cartelle di u volumu selettitu.

Verifica di u volumu

Acronis Disk Director esegue una verifica di discu di sola lettura senza riavvesce. A correzione di l'errori senza discunnessu u discu hè impossibile. A funzione utilizza l'utilità standard. Chkdsk in u vostru console.

Defragmenting volume

L'autore ùn hè micca chjaramente chiaru in quantu a presenza di sta funzione in un tale prugramma, ma, tuttavia, Acronis Disk Director hà pussutu deframmentà a partizione selezionata.

Edite u volumu

U volumu d'editazione hè effettuatu cù u Editore di Disegnu Acronis integratu.

Acronis Disk Editor - Un editor hexadecimalu (HEX) chì permette di fà operazioni cù u discu chì ùn sò micca dispunibili in altre applicazioni. Per esempiu, in u editor, pudete truvà un cluster di perditi o un codu di virus.

U sfruttamentu di questu strumentu implica una cumpleta pattu di a struttura è u funziunamentu di u discu duru è di i dati registrati in ellu.

Acronis Recovery Expert

Acronis Recovery Expert - Un mezu di ripristinà i volumi cancellati accidentalmente. A funzione funziona solu cun volumi basi cù una struttura MBR.

Generatore di media avvizibile

Acronis Disk Director crea una media avviabile contenenti i componenti Acronis. L'avvicinamentu da tali media assicura chì i componenti registrati in ellu funzionanu senza avè u sistema operativu.

L'infurmazione di i dati hè in alcun supportu, è salvatu nant'à e immagini di u discu.

Aiutu è supportu

Tutti i dati di riferenza è l'aiutu per l'utente Acronis Disk Director supporta a lingua russa.
U supportu hè furnitu nantu à u situ ufficiale di u prugramma.


Pros Acronis Disk Director

1. Un inseme seriu di funzioni.
2. Capacità di recuperà i volumi cancellati.
3. Crea una media avviabile.
4. Funziona cù unità di flash.
5. Tuttu l'aiutu è u supportu hè dispunibule in rusa.

Con Acronis Disk Director

1. Un grande volumu di operazioni ùn hè micca sempre riesce. Hè cunsigliatu di fà operazioni una per unu.

Acronis Disk Director - Eccellente in a so funzionalità è a soluzione di affidabilità per u travagliu cù i volumi è i dischi. Durante parechji anni di aduprà Acronis, l'autore ùn hà mai fallitu.

Scaricate Acronis Disk Director Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cumu aduprà Acronis Disk Director WonderShare Disk Manager Acronis Recovery Expert Deluxe Macreatit Disk Partition Expert

Share l'articolo in reti sociali:
Acronis Disk Director hè una soluzione di software globale chì consiste in un set di utilità funzionale per travaglià cù dischi.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Acronis, LLC
Costu: $ 25
Dimensioni: 253 MB
Lingua: russo
Versione: 12.0.3270