Risolutà u còdice di errore 0x80004005 in Windows 10

E tabelle pivotate di Excel furniscenu un'occasione à l'uterni di raggrupparà grandi quantità di informazioni contenute in tabelle voluminose in un unicu locu, è à creà rapporti spiccati. In questo casu, i valori di e tabelle di riepilogo sò aggiornati automaticamente quandu u valore di ogni tavula associata cambia. Scopri cumu creà una tavola pivotu in Microsoft Excel.

A creazione di una tavola pivotu in a manera solita

Benchì, ne penseremu u prucessu di creazione di una tavola pivotu aduprendu l'esempiu di Microsoft Excel 2010, ma questu algoritmu hè applicabile à altre versioni moderne di sta applicazione.

Uttenemu a tavula di i pagamenti salariati à i salariati di l'impresa cum'è una basa. Mostra i nomi di i travagliadori, u sessu, a categoria, a data di pagamentu è u importo di u pagamentu. Hè cusì, ogni episodiu di u pagamentu à un impiegatu individuale currispondu à una linea separata di a tavula. Avemu da raggruppare dati situati in modu casuale in sta tavula in una sola tavola pivot. In questu casu, i dati sò prucessi solu per u terzu trimestre di u 2016. Vedemu cumu fà per questo cun esempiu specificu.

Prima di tutti, trasformeremu a tavula iniziale per a dinamica. Questu hè necessariu per chì in u casu d'aggiudicazione di righe è altri dati, sò automaticamente trascinati in a tavula pivotu. Per questo, diventemu u cursore nantu à ogni cella in u tavulu. Dopu, in u blocu “Stili” situatu nantu à u nastro, cliccate nantu à u bottu “Formatu cum'è una tavula”. Sceglite ogni stilu di tavula ti piace.

Dopu, una finestra di dialogo si aprà, chì ci offre di specificà e coordinate di a posizione di a tavula. Tuttavia, per difettu, e coordinate chì u prugrammu offre è cusì copre l'intera tabella. Allora pudemu solu accettà, è cliccate nantu à u pulsante "OK". Ma l'utenti anu sapenu chì, se anu vulsutu, puderanu cambià i parametri di a copertura di a zona tavola quì.

Dopu, a tavula diventa dinamica è autostretched. Hà ancu un nomu chì, se vulete, l'usu pò cambià a qualunque cosa praticà per ellu. Pudete vede o cambia u nome di a tavula in a tabulazione "Designer".

Per cuminciare direttamente a creazione di una tavola pivotu, andate in la scheda "Inserisci". Turning, cliccate nantu à u primu bottinu in u nasu, chjamatu "Pivot Table". Dopu à quessa, un menu si aprisce in cui devi sceglie ciò chì ci creerà, una tavula o un grafico. Cliccate nantu à u bottinu "Pivot table".

A finestra s'hè aperta in cui avemu bisognu di selezziunu un intervallo, o un nome di tavula. Comu pudete vede, u prugramu stessu hà rinstruitu u nome di a nostra tavula, allora ùn ci hè nunda di più da fà quì. À u fondu di a finestra di dialogu, pudete sceglie u locu induve a creazione di a tavula pivotu: in una nova pagina (per impostazione predefinita), o nant'à u listinu. Benintesa, in a maggior parte di i casi, hè assai più pratico aduprà a tavula pivotu nantu à una scheda separata. Ma, questu hè un casu individuale di ogni utente, chì dipende da e so preferenze è di e so attività. Facemu cliccà nantu à u pulsante "OK".

Dopu à quessa, una forma per creà una tavola pivotu si apre in una nova scheda.

Comu pudete vede, in a parte diritta di a finestra hè un elencu di campi di tavulu, è sottu sò quattru zone:

  1. Nomi di fila;
  2. Nomi di colonna;
  3. Valori;
  4. Segnala filtru

Semplicemente, trascinamu i campi chì avemu bisognu à a tavula in e spazii currente in a nostra esigenza. Ùn ci hè una regula chjamata stabilita, chì campi devenu esse spostati, perchè tuttu dipende da a tavula di l'origine è da e attività specifiche chì ponu cambià.

Dunque, in stu casu particulare, avemu muvutu i campi "Pavimentu" è "Data" in u campu "Rifugiu Filtrazione", u campu "Categoria Personale" in u campu "Nomi di Colonne", u campu "Nome" à u campu "Nome Fila", u "Ammontu" soldi "in" Values ​​". Da rimarcà chì tutti i calcoli aritmetichi di dati stringuti da un altru tavulu sò puttanu solu in l'ultima area. Come si vede, durante a strada hà fattu queste manipolazioni cù u trasferimentu di campi in a zona, a tavula stessa in a parte sinistra di a finestra si cambiò in modo.

Questa hè una tavula riassunta. Superu a tavula, sò visibili i filtri per sessu è data.

Pivot table setup

Ma, cum'è si ricorda, solu i dati per u terzu trimestre devianu rimanere in a tavula. Intantu, i dati sò visualizzati per tuttu u periodu. Per mette a tavula in a forma desiderata, cliccemu nantu à u bottinu vicinu à u filtru "Data". In a finestra apparsa ponemu un ticchju accantu à l'iscrizzione "Sceglite parechji elementi". Dopu, rimuete a marcata da tutte e date chì ùn basanu micca in u periodu di u terzu trimestre. In u nostru casu, questu hè solu una data. Fate un clic nantu à u "OK".

Di listessa manera, pudemu aduprà un filtru per sessu è scelemu, per esempio, solu omi per a relazione.

Dopu, a tavula pivotu hà acquistatu sta visione.

Per dimustrà chì pudete cuntrullà i dati in u tavulu cum'è per voi, aprite dinù u modulu di lista di campi. Per fà quessa, andate à i "Parametri" tab, è cliccate nantu à u "Lista di campi" pulsante. Poi, sparete u campu "Data" da u "Filtrinu di u Report" à "Nome di Riga", è cambiate i campi trà i campi "Categoria Personale" è campi "Genu". Tutte l'operazioni sò eseguite semplicemente trascinendu i elementi.

Ora, a tavula hà un aspettu completamente diversu. I colonne sò divisi per sessu, a ripartimentu per mesi apparse in e righe, è pudete ora filtrà a tavula per categoria di personale.

Se in a lista di campi u nome di e linee hè spostatu, è a data hè stabilita altu chè u nomu, tandu saranu e date di pagamento chì saranu subdivisi in i nomi di l'urdinatori.

Inoltre, pudete visualizzare i valori numerichi di a tavula in forma di un istogramma. Per fà quessa, selezziunate a cella cù un valore numericu in u tavulu, andate in la tabulazione Home, cliccate nantu à u pulsu di Formattazione condizionata, andate in l'elemento Istogrammi, è selezziunu l'istogramma ti piace.

Comu pudete vede, l'istogramma si presenta solu in una cella. Per applicà a regula di l'istogramma per tutte e cellule in u tabellu, cliccate nantu à u bottinu chì apparse à fiancu di l'istogramma, è in a finestra chì si apre, girate u passatu à a posizione "A tutte le cellule".

Ora, a nostra tavula di riassuntu hè diventata presentabile.

A creazione di una tavola pivotu aduprendu u suticu Pivot Table Wizard

Pudete creà una tavola pivotu applicendu u vitturariu di Tabulu Pivot. Ma per quessa, avete bisognu di mette questu strumentu in a barra di Strumenti di Accessu Rùstu. Vai à l'elemento di menu "File" è cliccate nantu à u pulsante "Parametri".

In a finestra di parametri chì si apre, andate in "Pannellu di Accessu Rapidu". Selezziunu squadre da squadre nantu à una cinta. In a lista di elementi, cerca per a "Tavola Pivotu è l'Assistente di u Grafo". Selezziunu, cliccate nantu à u bottu "Add", è dopu u bottinu "OK" in l'angulu in dirittu inferiore di a finestra.

Comu pudete vede, dopu i nostri azzioni, una nova icona apparve in a Barra Strumenti di Accessu Rapidu. Cliccate nantu à sta.

Dopu à quessa, apri u sorbaghjeru di a tavula pivotu. Comu pudete vede, avemu quattru opzioni per a fonte di dati, da u quale a tavula pivotu sarà formata:

  • in una lista o in un database di Microsoft Excel;
  • in una fonte di dati esterna (un altru file);
  • in parechji spazii di consolidamentu;
  • in un altru tavulu pivotu o pivot chart.

À u fondu, avete da sceglie ciò chì ci creerà, una tavola pivotale o un grafico. Fate una scelta è cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

Dopu à questu, una finestra si vede cun un rughjone di una tavula cù i dati chì pudete cambià, se vulete, ma ùn hè micca bisognu di fà quessa. Solu cliccate nantu à u bottinu "Avanti".

Dopu, l'Assistente di a Tavola Pivottu propone di sceglie un locu induve una nova tavula sarà piazzata nantu à u listinu fogliu o un novu. Fate una scelta, è cliccate nantu à u pulsante "Done".

Dopu à quessa, una nova scheda si apre cun exactamente a stessa forma chì hè stata aperta in u modu usuale per creà una tavola pivotu. Per quessa, ùn hà micca sensu di abbraccà ch'è separatamente.

Tutte l'azione ulteriore sò eseguite sì u listessu algoritmu chì era statu descrittu in sopra.

Comu pudete vede, pudete creà una tavola pivotu in Microsoft Excel in dui modi: da u solitu via un bottinu nantu à u nastro, è aduprà l'installatore guidatu di Tabella pivotu. U secondu metudu dà più funzionalità addiziunali, ma in a maggior parte di i casi, a funzionalità di a prima opzione hè abbastanza abbastanza à compie i task. E tabelle pivottiche ponu generà dati in rapporti nantu à quasi tutti i criteri chì l'utente specifica in l'impostazioni.