Cunniscendu a massima infurmazione nantu à u sistema, l'utente puderà determinà più faciule tutte e sfumine in u so travagliu. Hè dinò impurtante di cunnosce infurmazioni nantu à a dimensione di cartelle in Linux, ma prima ci vole à sceglie cume questu dati.
Vede ancu: Cumu scopre a versione di a distribuzione Linux
Cume per determinà a dimensione di a cartella
L'utenti di i sistemi operativi Linux-based sapenu chì a maiò parte di l'azione in elli sò soluu parechje maniere. Dunque in u casu di determinà a taglia di u cartulare. Stu un travagliu apparentemente triviale pò introdurà un "principiante" in un stupore, ma l'istruzzione chì vi sarà lanciata quì hà da aiutà à capisce tuttu in dettaglio.
Metudu 1: Terminal
Per uttene infurmazioni dettagliate nantu à a dimensione di cartelle in Linux, hè megliu ad aduprà u comando du in u "Terminal". Anche se questu metudu pò spavantà un utente senza esperienza chì hà appena cambiatu in Linux, hè perfettu per scopre e informazioni necessarie.
Sintassi
Tutta a struttura intera di a utilità du parve questu:
du
du folder_name
du [option] folder_name
Vede ancu: I cumandi spessu usati in u "Terminal"
Comu pudete vede, a so sintassi si pò custruisce in diversi modi. Per esempiu, quandu esegue un cumandatu du (senza specificà una cartella è una opzione) riceverete un muru di testu in a listazione di e dimensioni di tutte e cartelle in u cartulare attuale, cosa chì hè assai sfarente per a percezione
Hè megliu ad aduprà e opzioni per vene di dati strutturati, chì saranu discuprati in più in dettu quì sottu.
Opzioni
Prima di manifestà esempi illustrativi di a squadra du Meriteverà di listà e so opzioni per aduprà tutte e possibilità in a raccolta di informazioni nantu à a dimensione di cartelle.
- -a - vene l'infurmazione nantu à a dimensione totale di i file piazzati in u cartulare (à a fine di a lista indica u volumu totale di tutti i file in a cartella).
- - nant'à a dimensione parente - mustrate u veru volumu di file ponu in a directory. I parametri di alcuni file in a cartella sò à volte invalidi, parechji fattori influenzanu cusì, cusì aduprà sta opzione aiuta ad assicurà chì i dati sò curretti.
- -B, --block-size = SIZE - traduce i risultati in kilobyte (K), megabyte (M), gigabyte (G), terabyte (T). Per esempiu, u cumandamentu cù l'opzione -BM mostrerà a dimensione di e cartelle in megabyte. Notate chì quandu utilizanu valori differenti, u so valore hà un errore, a causa di l'arrusimentu à un numeru integer più chjucu.
- -b - Mostra dati in byte (equivalenti à - nant'à a dimensione parente è --block-size = 1).
- -cu - mustrate u contu totale di a dimensione di cartulare.
- -D - Un ordine per seguità solu i ligami chì sò listati in a console.
- --files0-from = FILE - mustrate una segnalazione nantu à l'usu di u discu, chì hà da fà inseritu u nome in a colonna "FILE".
- -H - equivalente à a chjave -D.
- -h - convertite tutti i valori à un formatamente leggibile da l'omi cù e unità di dati adatti (kilobyte, megabyte, gigabyte, è terabyte).
- --si - quasi uguale a l'ultima opzione, tranne chì si utilizza un divisore uguale a milla.
- -k - visualisera i dati in kilobyte (u listessu cum'è u comando --block-size = 1000).
- -l - Un ordini di aghjunghje tutti i dati in un casu chì ùn ci sò micca più di una nota in u peditu nantu à u listessu oghjettu.
- -m - Mostra dati in megabyte (simuli à u cumandatu --block-size-1000000).
- -L - seguite strettamente i ligami simbolichi specificati.
- -P - annulla l'opzione precedente.
- -0 - finisce ogni linea di uscita di informazioni cù un byte zero, è ùn lanciate micca una nova linea.
- -S - Quandu si calcula u spaziu occupatu, ùn tene micca una stima di e dimensioni di e cartelle stesse.
- -s - mustrate solu a taglia di u cartulare chì avete specificatu cum'è argumentu.
- -x - ùn andate micca oltre u sistema di file specificatu.
- --exclude = SAMPLE - Ignore tutti i file chì accumpunanu u "mudellu".
- -d - setate a profondità di e cartelle chì seguite.
- - tempu - mustrate e informazioni nantu à i cambiamenti recenti in i file.
- - versioni - specificate a versione di utilità du.
Ora, cunnoscendu tutte l'inserzioni di cumandamentu du, puderete applicà in pratica indipindente, fà una configurazione flessibile per a raccolta di informazioni.
Esempii d'usu
Infine, per consolidà l'infurmazioni ricevute, vale a considerazione pochi esempi di aduprà u comando du.
Senza entrà opzioni addizionali, l'utilità visualizera automaticamente i nomi è a dimensione di cartelle situate longu u percorsu specificatu, visualizendu simultaneamente dinò sottocartelle.
Esempiu:
du
Per fà vede i dati nantu à a cartella di interesse per voi, inserite u so nome in u cuntestu di u comando. Per esempiu:
du / home / user / Downloads
du / home / user / Images
Per fà più faciule per capisce tutte le informazioni di uscita, aduprate l'opzione -h. Ajusta a dimensione di tutte e cartelle per e unità cumune di misura di dati digitali.
Esempiu:
du -h / home / user / Downloads
du -h / home / user / Images
Per un raporsu cumpletu nantu à u volumu occupatu da un cartulare particulare, specificà cù u cumandamentu du una opzione -s, è dopu - u nome di u cartulare in u quale sò interessatu.
Esempiu:
du -s / home / user / Downloads
du -s / home / user / Images
Ma sarà più pratice aduprà e opzioni. -h è -s assai
Esempiu:
du -hs / home / user / Downloads
du -hs / home / user / Images
Opzione -Cum. aduprà a quantità totale di spaziu occupata da e cartelle (pò esse adupratu cù e opzioni -h è -s).
Esempiu:
du -chs / home / user / Downloads
du -chs / home / user / Images
Un altru "scherzu" estremamente utile, chì ùn era micca menzionatu sopra, hè l'opzione ---- max-profondità. With it, vi ponu definisce a profondità à a quale l'utilità du seguitarà i cartulari. Per esempiu, à u raportu di profondità specificatu di una unità, i dati nantu à a dimensione di tutte e cartelle specificate in sta sezione saranu visualizati, è i cartulari in esse saranu ignorati.
Esempiu:
du -h --max-depth = 1
In primu ci sò state urdinate e applicazioni di utilità più diffuse. du. U fighjulendu, pudete ottene u risultatu desideratu - scopre a dimensione di u cartulare. Sì l'uppunzioni utilizzate in l'esempii ti parenu un pocu, pudete aghjunte di modu indipendente cù l'altri, appiendele in pratica.
Metudu 2: File Manager
Benintesa, u "Terminal" hè capace di furnisce solu un magazzinu di informazioni nantu à a dimensione di cartelle, ma sarà difficiule per l'utente media à capisce u scopu. Hè assai più cumunitu à guardà una interfaccia grafica, anziché un serie di caratteri nantu à un fondo scuru. In questu casu, se avete bisognu di cunniscà a taglia di una singula cartulina, a scelta migliore hè di aduprà u gestore di file, chì hè installatu per difettu in Linux.
Nota: L'articolo utrà u gestore di file Nautilus, chì hè standard per Ubuntu, ma l'istruzzione sarà applicabile à l'altri gestori, solu u layout di certi elementi di l'interfaccia è a so esposizione pò differisce.
Per scopre a dimensione di un cartulare in Linux cù u gestore di file, seguite sti passi:
- Aprite u gestore di file cliccendu nant'à l'icona nantu à a barra di task o cù a ricerca in u sistema.
- Naviga finu à u cartulare duve si trova u cartulare.
- Fate un clic destro (RMB) sulla cartella.
- Da u menù contestuale selezziunate l'elemento "Pruprietà".
Dopu e manipulazioni chì avete fattu, una finestra si vede davanti à voi in cui avete bisognu di truvà a stringa "Contenutu" (1), in altrò ci sarà a dimensione di u cartulare. A propositu, quì sottu, ci vene informazioni nantu à u restu spazio di discu libaru (2).
Conclusione
Cusì avete duie modi per chì pudete scopre a dimensione di una cartella in sistemi operativi basati à Linux. Benchì forniscenu e listessa informazione, e scelte di ottenimentu sò radicalmente differenti. Se avete bisognu di truvà rapidamente a dimensione di una sola cartulina, allora a soluzione ideale hè di aduprà u gestore di file, è se avete bisognu di ottene quante più informazione possibile, allora u Terminal con l'utilità funziona bè du è e so opzioni.