U furmatu di i film filmati in DVD, ancu disugni in l'usu di tutti i ghjorni, in particulare per i fan à vede film in dispositivi mobili Una bona soluzione per questi utilizatori hè di convertisce u discu in format AVI, chì hè ricunnisciutu da a maiò parte di i dispositivi dispunibili.
Opzioni per convertisce DVD in AVI
Per risolve u prublema di interesse per noi, ùn pò micca fà senza i prugrammi di cunvertitori speciali. U più adeguatu per risolve u prublema hè Format Factory è Freemake Video Converter.
Metudu 1: Format Factory
Formats Factory hè una di e applicazioni più popolari per cunverte più file. Nantu à e funzioni di u prugramma ci hè a possibilità di cunvertisce DVD in AVI.
Scaricare Format Factory
- Inserite u discu di u film in u drive o muntà a maghjina in un DVD-ROM virtuale. Dopu à ciò aprite a Fabbrica di Formati è cliccate nantu à l'elemento "Dispositiu ROM.
Dopu, selezziunate a scelta "DVD in video". - L'utilità di cunvertitore principia. Selezziunate prima u discu cù u discu di sorgente.
Allora avete bisognu di marcà i clip da u discu chì vulete convertà in AVI. Per fà quessa, selezziunate a casella accantu à i file desiderati.
Dopu, truvate a configurazione di u formatu di uscita in a parte diritta di a finestra. Selezziunate a scelta in u lista di sblocca. "AVI".
Se ci hè necessariu, aduprate impostazioni avanzate (pulsante "Personalizza"), modifichi tracce audio, sottotituli è nomi di file. - Per inizià u prucessu di cunversione, cliccate "Start".
L'utilità di cunvertitore hè chjusa è si torna à a finestra di prugramma principale. Selezziunate a missione esistente cù u mouse in u spaziu di travagliu è cliccate nantu à u pulsante. "Start". - A conversione di i video scelti in u formatu AVI principia. U progressu pò esse tracciatu in a colonna "Condition".
- À a fine di a cunversione, u prugramma vi avverrà cun un missaghju nantu à a barra di task è un segnali sonoro. Cliccate "Cartella finale"andà à u cartulare cù u risultatu di a cunversione.
U Fatturatu di Formatu faci un bonu travagliu cù u travagliu, parò, a velocità di u prugramma, in particulare nantu à i computer impurtanti, lascia tantu à desiderà.
Metudu 2: Video Converter di Freemake
Freemake Video Converter è un altru cunvertitore funzionale chì pò risolve u prublema di trasformazione di DVD in AVI.
Scaricare Freemake Video Converter
- Aprite u prugramma è cliccate nantu à u bottinu. "DVD"per selezziunu u discu di sorgente.
- In a finestra di selezzione di directory "Esploratore" Selezziunate l'unità cù u DVD desideratu.
- Dopu avè caricatu i dati in u prugramma cliccate nantu à u pulsante. "in avi" in fondo à a finestra di travagliu.
- U serviziu di a configurazione di a cunversione hè aperta. Se necessariu, cambiate e impostazioni di cunversione è a cartella di destinazione, cliccate nantu à u bottinu "Conversu" avà da fà a procedura.
- U progressu di conversione pò esse tracciatu in una finestra separata.
Dopu avà completatu a prucedura, u prugramma vi darà un missaghju, in cui dite clicca "OK". - Da a finestra di prugressu, pudete accede à u cartulare presceltu selezziunatu per salvà u file convertitu.
Freemake Video Converter è veloce è piuttostu di alta qualità, ma più chicchjeru riguardu u statu di u discu di sorgente - quandu confrontata l'errori di lettura, u prugramma interromperà u prucessu.
Conclusione
Comu pudete vede, per convertite DVD in AVI hè veramente faciule. In più di i prugrammi citati sopra, parechje applicazioni di compressione video furniscenu ancu tali capacità.