Di recente, malgradu u fattu chì l'utenti di Windows XP sò sempre più chjude, sò sempre più in palisu cù u schermu blu di a morte BSOD cù l'errore STOP 0x0000007B INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE. Questu hè più spessu associatu cù un tentativu di installà Windows XP in un novu computer, ma ci sò ancu altre ragioni. In più, l'errore pò apparì in Windows 7 in certe condizioni (li menzionu ancu quì).
In questu articulu descriverà in dettaglio i possibili cause di l'apparizione di a schermata blu STOP 0x0000007B in Windows XP o Windows 7 è modi per correggere questu errore.
Se u BSOD 0x0000007B apparisce quandu installa Windows XP in un novu laptop o computer
A variante più cumuna di l'errore INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE oghje ùn hè micca un prublema cù u discu duru (ma sta opzione hè pussibule, chì hè inferiore), ma u fattu chì Windows XP ùn supporta micca u modu predefinitu di l'unità SATA AHCI, chì, da a volta, ora utilizzatu per difettu nantu à i nuovi computer.
Ci sò dui modi per riparà l'errore 0x0000007B in stu casu:
- Abilità a modalità di compatibilità BIOS (UEFI) o IDE per disci dure per chì Windows XP pò travaglià cù elli "cum'è prima".
- Rendite Windows XP supportà la manera AHCI aghjunghendu i driver necessari à a distribuzione.
Considerà ciascuna di sti metodi.
Abilitate IDE per SATA
U primu modu hè di cambià i modi di funziunamentu di i disci SATA da AHCI à IDE, chì permetterà à Windows XP di stallà nantu à un tale drive senza l'apparenza di una schermata blu 0x0000007B.
Per cambià a modalità, andate in BIOS (software UEFI) nantu à u vostru laptop o computer, poi in a sezione di Periferiche Integrate trova SATA RAID / AHCI MODE, OnChip SATA Type o solu SATA MODE per installà IDE nativa o solu IDE (Anche questu articulu pò esse situatu in Advanced - SATA Configuration in UEFI).
Dopu, salvate a configurazione di u BIOS è sta volta a installazione di XP deve passà senza errori.
Integrazione di i Driver SATA AHCI in Windows XP
U secondu metudu chì pudete aduprà per risolve l'errore 0x0000007B durante l'installazione di Windows XP hè di integrà i driver necessari in a distribuzione (da di più, pudete truvà una immagine XP in Internet cù i piloti AHCI già integrati). Questu serve per a liberazione di u prugramma nLite (ci hè un'altra - MSST Integrator).
Prima di tuttu, avete bisognu di scaricà i driver di SATA cù supportu AHCI per a modalità testu. Quessi i driver ponu truvà nant'à i siti ufficiali di i fabbricanti di a vostra scheda madre o di u vostru laptop, ancu se necessitanu generalmente un imballu addizionale di u installatore è a selezzione di solu i schedari necessarii. Una bona selezione di driver AHCI per Windows XP (per chipset Intel solu) hè disponibile quì: //www.win-raid.com/t22f23-Guide-Integration-of-Intels-AHCI-RAID-drivers-into-a-Windows-XP- WkWk-CD.html (in a sezione Preparazione). I piloti disemballati mettenu in un cartulare separatu nantu à u vostru computer.
Avete ancu bisognu di una immagine di Windows XP, o piuttostu una cartella in u vostru discu rigiu cù una distribuzione disimballata.
Dopu, scaricate è installate u prugramma nLite da u situ ufficiale, lanciate, selezziunate a lingua russa, in a prossima finestra cliccate "Avanti" e fate u seguitu:
- Specifichi u caminu per a cartella cù i file di immagine di Windows XP
- Verificate dui voci: Driver and Boot ISO Image
- In a finestra "Driver", cliccate "Add" e specifichi u caminu à a cartella cun i driver.
- Quandu sceglite i driver, selezziunà "Driver di modalità testu" è aghjuntu unu o più driver in cunfunzione.
Dopu a fine, a creazione di una ISO aviabile di Windows XP cù i driver SATA AHCI o RAID integrati cumincerà. L'impresa creata pò esse scritta in discu o fà un drive USB flash aviabile è installà u sistema.
0x0000007B INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE in Windows 7
L'aspettu di l'errore 0x0000007B in Windows 7 hè spessu causatu da u fattu chì l'utitore, dopu lettu chì hè megliu per accende AHCI, in particulare sottu a condizione chì avia un discu SSD in solidu, hè andatu in u BIOS è l'accussì.
In fattu, spessu questu ùn richiede micca una semplice inclusione, ma dinò una “preparazione” per ciò, chì aghju scrittu dighjà in l'articolo Cumu abilità AHCI. À a fine di a stissa istruzzione ci hè un prugramma per correggere automaticamente STOP 0x0000007B INACCESSABLE_BOOT_DEVICE.
Altre cause possibili di questu errore
Se i motivi di l'errore già descritti ùn adattanu micca à a vostra situazione, allora ponu esse coperti da driver di sistema operativu danneggiati o mancanti, conflitti hardware (s'è un improvvisu installatu novi dispositivi). Ci hè una pussibilità chì avete bisognu di selezziunà un altru dispositivo di boot (pudete esse fattu, per esempiu, aduprendu u Menu Boot).
In altri casi, a schermata blu BSoD STOP 0x0000007B indica spessu prublemi cù u discu duru di un computer o laptop:
- Hè danneggiata (pudete verificà cù prugrami spiciali in esecuzione da u LiveCD).
- Qualcosa hè sbagghiatu cù i cavi - verificate se sò ben collegati, pruvate à rimpiazzà.
- In teoricu, u prublema pò esse cù l'alimentu di u discu dur. Se u computer ùn sempre accende, u primu tempu, pò diventà improvvisamente spente, forse questo hè u casu (verificate è cambiate l'alimentu).
- Si pò ancu esse virus in a zona di boot di u discu (estremamente rara).
Se tuttu u restu falliscenu, è ùn si trovanu nè erruri di discu duru, prova à reinstallà Windows (preferibilmente micca più di 7).