Cambia u processore nantu à u computer

In a custruzzioni di vari oggetti sò spessu usate una varietà di scale chì servenu per a transizione tra i pavimenti. U so calculu deve esse fattu in precedenza, in a tappa di l'elaborazione di un pianu di travagliu è di calculu a stima. Pudete fà u prucessu cù l'aiutu di prugrammi speciali, chì a funzionalità di voi permette di fà tutte e azzioni assai più veloce di manualmente. Qui di sguardo vedemu l'insignamentu di i rapprisentanti più popolari è più adatti di tali prugrammi.

Autocad

Quasi tutti gli utenti chì avianu mai interessatu à progettà nant'à un computer anu sentu parlatu di AutoCAD. Hè stata fattu da AutoDesk - unu di i studi di sviluppu piu ciambulativi di software per a modellizazione è u design in vari campi d'attività. In AutoCAD ci hè un gran nùmmiru di strumenti chì vi permettenu di effettuà u disegnu, a modellazione è a visualizazione.

Stu prugramma, naturalmente, ùn hè micca specificamente adattatu à u calculu di e scale, ma a so funzionalità ti permette di fà ciò in modu rapidu è correttu. Per esempiu, pudete tracciare un oggettu necessariu, è dopu furmatu subitu è ​​vede cumu si vedissi in 3D. Inizialmente, AutoCAD pò sembra difficiule à l'utrani inesperti, ma si rapidamente abituatu à l'interfaccia, è a maiò parte di e funzioni sò intuitive.

Scaricate AutoCAD

3ds max

3ds Max era ancu sviluppatu da AutoDesk, solu u so scopu principale hè di effettuà a modellizazione tridimensionale di l'oggetti è di a so visualizazione. U potenzialità di stu software hè quasi illimitata, pudete traduce in una qualsiasi di e vostre idee, hè basta à cunniscite bè a gestione è avè a cunniscenza necessaria per travaglià cunforta.

3ds Max aiuterà à fà u calculu di e scala, ma u prucessu sarà svoltu quì un pocu diversamente ch'è in analoghi presentati in u nostru articulu. Come annunziatu sopra, u prugramma sarà u più pratticu per simulà oggetti tridimensionali, ma l'utili è e funzioni incorporate bastanu per effettuà u disegni di e scala.

Scaricate 3ds Max

Staircon

Allora avemu avutu à u lugiziale, chì a funzionalità di hè focalizata specificamente à u calculu di e scala. StairCon permette di prima inserisce i dati necessarii, designà e caratteristiche di l'oggiu, e dimensioni, è indichi u materiale chì serve per a custruzzioni è a finitura. In più, l'utente procede à progettà in a zona di travagliu di u prugramma. Hè pussibule di aghjunghje pareti, pilastri è piattaforme secondo i parametri predefiniti.

Una attenzione particulare deve esse prestata à l'oggiu. "Interfloor opening". Addendu lu à u prughjettu, vi fornite l'accessu à a custruzzioni di e scala, per esempiu, per andà à u secondo piano. A lingua di l'interfaccia russa hè riunita in StairCon, hè faciule di gestisce è ci hè un'opportunità di fà una configurazione flessibile di u spaziu di lavoro. U lugiziale hè distribuitu per un tariffa, ma una versione di valutazione hè dispunibile in u situ ufficiale per scaricà.

Scaricate StairCon

StairDesigner

I sviluppatori di StairDesigner anu aghjustatu à u so pruduttu un numeru di attrezzi è funzioni utili chì elimineranu l'apparenza di imprecisioni in i calcoli è fà u prucessu di cuncepimentu di e scale à parò cum'è pussibule. Avete solu basatu per definisce i parametri necessarii, è l'oggiu sarà disignatu automaticamente cù tutte e dimensioni specificate.

Dopu avè generatu a scala, pudete modificà, cambia qualcosa in essa, o vedi a so versione in forma tridimensionale. A gestione in StairDesigner sarà chjaru ancu à un utente inesperto, è u travagliu ùn richiede micca a presenza di abilità o cunniscenza in più.

Scaricate StairDesigner

PRO100

U scopu principale di u PRO100 hè di pianificà e progettà e camere è altre camere. Hà un gran numeru di vari oggetti di mobilia, elementi complementari di camere è vari materiali. U calculu di e scala hè ancu effettuatu cù l'utili integrati.

À a fine di u prucessu di pianificazione è di cuncepimentu, pudete calcà i materiali necessarii è scopra u costu di tuttu l'edificiu. U prucessu hè effettuatu da u prugramma automaticamente, tuttu ciò chì hè bisognu di fà hè di definisce i parametri curretti è specificà i prezzi per i materiali.

Scaricate PRO100

Comu pudete vede, in Internet ci hè una grande quantità di software da sviluppatori diversi, chì ti permette di fà rapidu è faciule u calculu di e scale. Ogni rapprisentante descrittu in l'artìculu hà e so propria capacità individuale è funzioni chì rendenu u prucedimentu di cuncepimentu ancu più faciule.