DjVuReader 2.0.0.26

Spetteru spessu chì un utilizatore chì hà aggiornatu un PC è hà rimpiazzatu una scheda madre in esse deve reinstallà u sistema nantu à u discu rigiu, è, per quessa, reinstallà tutti i prugrammi installati in precedenza. Questu hè dovutu à u fattu chì u PC ùn vogliu micca scappare è dà una "schermata blu" o un altru errore in a pruvista di attivà. Scopri cumu per evità tali inconvenienti è rimpiazzà a "scheda madre" senza reinstallà Windows 7.

Lezione: Sostitu a scheda madre

Sostituzione OS è impostazione algoritmu

A ragione perchè in a situazione descritta impone di reinstallà Windows hè l'inabilità di a versione precedente di l'OS di truvà i driver impurtati per u cuntrolluere SATA di u novu "scheda madre". Stu prublema hè risoltu modificendu u registru o pre-stallendu i driver. Allora ùn avete micca da reinstallà u software di sistema.

L'algoritimu di configurazione per Windows 7 dipende se sì fate prima di rimpiazzà a scheda madre o dopu à u fattu, chì hè quandu a reinstallazione hè finita è un errore hè visualizatu quandu u computer si mette. Naturalmente, a prima opzione hè più preferibile è un pocu più facilità di a seconda, ma ancu sì avete già cambiatu a "scheda madre" è ùn pudete micca lanciare u sistema operativo, allora ùn devi micca cundà in disperazione. U prublemu pò esse risoltu senza reinstallà Windows, ancu se ci vole più sforzu.

Metudu 1: Configurate u sistema operativo prima di rimpiazzà u bordu

Fighjula una veduta rapida à l'ordine di azzioni quandu a configurazione di u sistema hè fatta prima chì a scheda madre hè stata rimpiazzata.

Attentu! Prima di cuminciare à applicà i passi descritti di seguito, fate una copia di backup di l'OS di l'attualu è di u Registro di sistema senza fallu

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di vede s'ì i piloti di a vecchia "scheda madre" sò adatti per rimpiazzallu. Dopu tuttu, s'ellu hè compatibile, ùn ci hè necessità di manipolazioni in più, chì dopu a stallazione di a nova carta di Windows, cumincerà cum'è di solitu. So cliccate "Start" è aperti "Pannello di cuntrollu".
  2. Dopu, andate à a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Cliccate nantu à l'elemento "Manager di dispositivi" in blocu "Sistema".

    Pudete ancu digità nantu à a tastiera invece di queste azzioni. Win + R è cunduce in l'espressione:

    devmgmt.msc

    Dopu, premete "OK".

    Lezione: Cumu aprite u "Manager di dispositivi" in Windows 7

  4. In u apertura "Dispatcher" cliccate nantu à u nome di a sezione "Controllers IDE ATA / ATAPI".
  5. A lista di i controller cunnessi si apre. Se i so nomi cuntenenu solu u nome di u tippu di controller (IDE, ATA o ATAPI) senza un nome specificu di marca, quessa significa chì i driver standard di Windows sò installati nantu à u computer è sò adatti per quasi tutti i mudelli di scheda madre. Ma sì in "Manager di dispositivi" U nomu specificu di a marca di u controllore hè stata visualizzata, in questu casu hè necessariu verificà cun u nome di u cuntrollu di a nova "scheda madre". S'elli sò differenti, allora per avè l'OS senza dà cambia u cartulare di u OS senza prublemi, avete bisognu di fà un numeru di manipulazioni.
  6. Prima di tuttu, avete bisognu di trasferì i driver di a nova "scheda madre" in u computer. U modu più faciule per fà sta è aduprà u CD di software chì vene cù a scheda madre. Puru inseriscenu in a drive è scartà i driver in u discu rigiu, ma ùn l'installate micca. Ancu se, per qualchì ragu, i media cù u prugrammu specificatu ùn sò micca à ghjornu, pudete scaricà i driver necessari da u situ ufficiale di u fabbricante di a scheda madre.
  7. Dopu avete da rimuovere u driver di u controller di u discu dur. In "Dispatcher" Fate un dopu cliccate nantu à u nome di u controller, cù u bottinu sinu di u mouse.
  8. In a prupietà di u prugrammu di u controller, andate in a sezione "Driver".
  9. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Elimina".
  10. Dopu in a finestra di dialogo, cunfirma i vostri azzioni cliccendu "OK".
  11. Dopo a rimozione, ripartite u computer è installate u driver di cuntrollu per a nova scheda madre cù u metodo standard.

    Lezione: Cumu aghjurnà i driver in Windows 7

  12. Next in "Dispatcher" cliccate nantu à u nome di a sezione "Dispositivi sistema".
  13. In u listinu visualizatu, truvà l'oggetto "Bus PCI" e dopu cliccate nantu à sta.
  14. In i shell di proprietà PCI, andate in a partizione. "Driver".
  15. Cliccate nantu à l'elemento. "Elimina".
  16. Come per a rimozione di u driver precedente, cliccate nantu à u bottinu in a finestra di dialogo. "OK".
  17. Dopu à rimuovere u cunduttore, è pò necessariu di parechji tempi, spegni u computer è fate a procedura per rimpiazzà a scheda madre. Dopu avè u primu mutu in u persunale, installà i piloti priparati di a "scheda madre".

    Lezione: Cumu installà i driver in a scheda madre

Pudete configurà Windows 7 per cambià a scheda madre in un modu più faciule da edità u registru.

  1. Dite nantu à a tastiera Win + R e scrive u cumandamentu chì seguitu in a finestra chì si apre:

    regedit

    Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".

  2. In a zona sinistra di l'interfaccia visualizzata Editor Editor vai sempre à i cartulari seguenti: "HKEY_LOCAL_MACHINE" è "SISTEMA". Allora apri "CurrentControlSet" è "servizii".
  3. Dopu, in l'ultima cartulina chì avete specificatu, truvate u directory. "msahci" è mette in risu.
  4. Move a destra di l'interfaccia. "Editor". Cliccate nantu à u nome di l'elemento in essu. "Start".
  5. In u campu "Valore" seted u numeru "0" senza quotazione è cliccate "OK".
  6. Ulteriori in a sezione "servizii" truvà a cartella "pciide" e dopu avè selezionatu in a zona di a shell di destra cliccate nantu à u nome di l'elemento. "Start". In a finestra aperta cambia ancu u valore à "0" è cliccate "OK".
  7. Se aduprate u modalità RAID, allora in stu casu bisognu à fà una altra azzione supplementare. Move a sezione "iaStorV" tuttu u listessu cartulare "servizii". Eccu ancu andà à e prupietà di l'elemento "Start" è cambiate u valore in u campu à "0"ùn vi scurdate di cliccà dopu "OK".
  8. Dopu avè fattu queste manipolazioni, spegne u computer è rimpiazzate a scheda madre. Dopu a rimpiazzà, andate in u BIOS è attivate unu di i tre modi ATA, o lasciunu solu u valore à e so impostazioni predefinite. Avvia Windows è installate u driver di cuntrollu è altri driver di scheda madre.

Metudu 2: Configurate u sistema operativo dopu avè rimpiazzatu u bordu

Se avete reinstallatu a "scheda madre" è avete ricevutu un errore in forma di "schermata blu" durante l'attivazione di u sistema, ùn puderete micca arrabbi. Per fà e manipule necessarie avete bisognu di avè un drive flash d'installazione o un CD di Windows 7.

Lezione: Cumu gestisce Windows da un drive flash

  1. Avviate u computer da a unità flash di installazione o CD. In a finestra di partenza di u installatore, cliccate nantu à l'elemento "Ripristinà sistema".
  2. Da a lista di fondi, selezziunate l'elemento "Linea di cumandamentu".
  3. In a copertina aperta "Linea di cumannu" inserite u comando:

    regedit

    Cliccate dopu "Enter".

  4. L'interfaccia di u familiaru ci sarà visualizatu. Editor Editor. Mark cartulare "HKEY_LOCAL_MACHINE".
  5. Dopu cliccate nantu à u menu "File" è selezziunate una opzione "Scaricate un arbustu".
  6. In a barra di indirizzu di a finestra aperta "Esploratore" cunduci in seguitu:

    C: Windows system32 config

    Poi cliccate ENTER o cliccate nantu à l'icona in forma di una freccia à a destra di l'indirizzu.

  7. In u cartulare visualizatu, truvà u file senza l'estensione sottu u nome "SISTEMA"marcatu e cliccate "Apertu".
  8. Dopu, una finestra si aprà in cui avete bisognu di specificà arbitrabilmente un nome per a nova sezione. Per esempiu, pudete dà u nome "novu". Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  9. Ora fate un clic nantu à u nome di a cartella "HKEY_LOCAL_MACHINE" è andate à a sezione appena caricata.
  10. Allora andate in directory "ControlSet001" è "servizii".
  11. Trova una sezione "msahci" e dopu avè selettatu, cambiate u valore di u parametru "Start" on "0" cum'è aghjuntu à considerazione Metudu 1.
  12. Allora solu in u listessu sì andate a cartella "pciide" sezione "servizii" è cambiate u valore di u parametru "Start" on "0".
  13. Se aduprate u modalità RAID, vi tocca à fà un ulteru passu, altrimenti, saltu saltu. Andà à u cartulare "iaStorV" sezione "servizii" è cambiate u valore di u parametru in esse "Start" da a versione attuale à "0". Com'è sempre, ùn vi scurdate di preme u pulsante dopu i cambiamenti. "OK" in a finestra di pruprietà di u parametru.
  14. Poi turnà à a radice di u cartulare. "HKEY_LOCAL_MACHINE" è selezziunate a sezione generata in a quale a mossa hè stata eseguita. In u nostru esempiu, si chjama "novu"ma pudete avè ogni altru nome.
  15. Dopu, cliccate nantu à l'elemento di menu chjamatu "File" e sceglite una opzione in essa "Scaricate u bush".
  16. Una finestra di dialogu hè aperta induve hà da cliccà nantu à u bottinu per confermà l'aghjettu di a sezione attuale è tutte e so sottusezzioni. "Sì".
  17. Dopu, chiudite a finestra Editor Editorshell "Linea di cumannu" è ripartite u PC. Dopu à l'iniziu standard di u computer, installa i driver di u discu duru per u novu "scheda madre". Ora, u sistema deve esse attivatu senza un attaccu.

Per ùn avè micca da reinstallà Windows 7 dopu rimpiazzatu a scheda madre, avete bisognu di fà e l'impostazioni adeguate di u sistema operativo. Inoltre, questu hè fattu sia prima chì u sostitu di a "scheda madre", è dopu à sta procedura. In u secondu casu, manipolazioni sò effettuate in u registru di sistema. È in a prima situazione, oltre à sta opzione di azzioni, pudete ancu aduprà u meccanismo di reinstallazione preliminare di i driver di i controller di discu duru.