Cosa fate quandu hacking una pagina VKontakte


L'utenti di u sistema operativu di Windows 7, quandu si scontra di un serviziu chjamatu Superfetch, ponu dumande - chì hè, perchè hè necessariu, è questu elementu pò esse disattivatu? In l'articulu di oghje, pruvemu una risposta dettagliata.

Scopo Superfetch

Prima, cunsideremu tutti i dettagli dettati da questu elementu di sistema, è dopu analizzeremu e situazione quandu deve esse spente, è spiegà cumu si faci.

U nome di u serviziu in questione si traduce cum'è "super-campionatu", chì risponde direttamente à a dumanda di u scopu di stu cumpunente: grossu parlendu, si tratta di un serviziu di cache di dati per migliorà a prestazione di u sistema, un tippu d'ottimizamentu di software. Hà u seguitu: in u prucessu di interazzione di l'utente è di u OS, u serviziu analizza a frequenza è e condizioni per avè i prugrammi di l'utente è i cumpunenti, è poi crei un file di configurazione particulare, induve salva i dati per u lancio rapidu di applicazioni chì sò spesso chiamate. Si pò compie una certa percentuale di RAM. Inoltre, Superfetch hè ancu rispunsevule di qualchì altre funzioni - per esempiu, travaglià cù i file di paging o a tecnologia ReadyBoost, chì ti permette di trasformà un drive flash in più di RAM.

Vede ancu: Cumu fà RAM da una unità flash

Aghju bisognu di spente u super campionu

A superecollezione, cum'è assai altri componenti di Windows 7, hè attiva per difettu per una ragione. U fattu hè chì u serviziu Superfetch in esecuzione pò accelerà a velocità di u sistema operativu nantu à i computer debuli à u prezzu di u consumu di memoria aumentatu, ancu se micca. Inoltre, u super-campionu pò proruvà a durata di vita di HDD tradizionali, micca quantu sia paradossale chì pudete sembra - u super-campionatore attivu ùn praticheghja micca u discu è riduce a frequenza di l'accessu à u drive. Ma se u sistema hè installatu in SSD, allora Superfetch diventa inutile: i SSD sò più veloci di i dischi magnetichi, ed eccu chì u serviziu ùn portu micca alcun incrementu di velocità. A disabilitazione li libera una parte di a RAM, ma troppu pocu per influenza seria.

Quandu dà spegni l'elemento in questione? A risposta hè evidente - quandu ci sò i prublemi, prima di tuttu, un elevate carichi nantu à u processore, chì più metodi benigne cum'è a pulizia di u discu duru di dati "junk" ùn pò mance. Pudete disattivà u super-campionamentu in dui maneri - in l'ambiente "Servizi" o per "Linea di cumannu".

Fate attenzione! Spegni Superfetch hà da influenzà a dispunibilità di a funzione ReadyBoost!

Metudu 1: Strumentu di serviziu

U modu più faciule per fermà u super campionatu hè di disattivarla cù u dittore di serviziu di Windows 7. A procedura per questu algoritmu si faci:

  1. Usate a combinazione di tasti Win + R per accede à l'interfaccia Run. Inserite u parametru in a stringa di testuservices.mscè cliccate "OK".
  2. In a lista di elementi di Manager di serviziu, truvate u articulu "Superfetch" e dopu cliccate nantu à sta Pittura.
  3. Per disattivà u zuccaru super in u menù Tipu Startup sceglie opzione "Disable"dopu aduprà u pulsante "Stop". Usate i pulsanti per applicà cambiamenti. "Applicà" è "OK".
  4. Rinvià u computer.

Questu prucessu disabiliterà sia u Superfetch in sè sia u serviziu di autostart, da quì a disattivà cumpletamente l'elemento.

Metudu 2: "Linea di comando"

Ùn sempre funziona per aduprà u Manager di Servizi di Windows 7 - per esempiu, se a versione di u sistema operativo hè Starter Edition. Fortunatamente, in Windows ùn ci hè nunda di attività chì ùn puderanu micca esse risolte cù e "Linea di cumannu" - Li aiuterà ancu in u spegnimentu di u super-campione.

  1. Andate in a console cun privilegi di amministratore: apri "Start" - "Tutte e applicazioni" - "Standard"truvà quì "Linea di cumandamentu", cliccate nantu à u cù RMB è selezziunate l'opzione "Run as administrator".
  2. Dopu avè principiatu l'interfaccia di l'elemento, inserisci u comando:

    sc config SysMain start = disabled

    Verificate a giustizia di l'infurmazione di u parametru è premete Enter.

  3. Per salvà e novu impostazioni, riavvi a macchina.

A pratica mostra chì l'attenu "Linea di cumannu" a fermazione più efficace da u direttore di serviziu.

Cosa fà se u serviziu ùn hè micca spente

Non sempre i metudi di sopra sò efficaci - a super-campionatura ùn hè micca disattivata nè cù a gestione di i servizii o cù l'aiutu di u comando. In stu casu, avete da cambià manualmente certi parametri in u registro.

  1. Chiama Editor Editor - In questu avemu bisognu di una finestra Runin chì avete bisognu di entrà un cumandaturegedit.
  2. Espandi l'arburu di directory à u seguitu indirizzu:

    HKEY_LOCAL_MACHINE / SYSTEM / CurrentControlSet / Control / Session Manager / Gestione di memoria / PrefetchParameters

    Truvamentu una chjave chjamata "EnableSuperfetch" e dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.

  3. Per un spegnu cumpletu, inserisci un valore0dopu cliccate "OK" è ripartite u computer.

Conclusione

Avemu esaminatu in dettaglio i caratteri di u serviziu Superfetch in Windows 7, messu in metà di u fermu in situazioni critiche è di decise se i metudi si sò rivisti inefficaci. Infine, ti ricordamu chì l'ottimizazione di u software ùn rimpiazzerà mai un aghjunghjimentu di i componenti di l'ordinatore, perciò ùn puderete fidà troppu.