A component DirectX oghje rimane u quadru più popolari per l'interazzione tra u mutore fisica è u graficu di u disegnu in ghjochi. Allora, s'ellu ci hè prublemi cù e biblioteche di questu cumpunente, inevitabilmente l'apparenza di errori, di regula, à u momentu di u lanciame di u ghjocu. Un di questi hè un fallimentu in d3dx9_38.dll - componente X Direct di a versione 9. L'errore si trova in a maggior parte di versioni di Windows dapoi u 2000.
Soluzioni à i problemi d3dx9_38.dll
Siccome a causa principale di l'errore hè danneggiata o mancanza di sta libreria, u modu più faciule hè di stallà (reinstallà) l'ultima versione di DirectX: durante l'installazione, a biblioteca mancante sarà installata à u so locu. A seconda opzione, se a prima ùn hè micca dispunibile - installa manualmente u schedariu in a directory di sistema; hè applicabile quandu a prima opzione ùn hè micca disponibile.
Metudu 1: Cliente DLL-Files.com
Cù sta applicazione pudete risolve quasi ogni prublema associata à i file DLL.
Scaricate DLL-Files.com Client
- Run u prugramma è digià d3dx9_38.dll in a barra di ricerca.
Poi premete "Run search". - Cliccate nantu à u luggeru truvatu.
- Verificate se a libreria desiderata hè selezionata, allora cliccate "Install".
- À a fine di u prucessu, ripartite u PC. U problema ùn smariscinu più.
Metudu 2: Installa DirectX
A biblioteca d3dx9_38.dll face una parte integrale di u quadru Direct X. Durante a so installazione, si pò esaminà in u locu ghjustu, o rimpiazzerà a so copia danneggiata, eliminendu a causa radice di u fallimentu.
Scaricate DirectX
- Aprite u installatore web. In a prima finestra, avete bisognu d'accettà l'accordu di licenza è cliccate "Prossimu".
- U primu articulu hè una selezzione di cumpessi addiziunali.
Spetta per sè stessi se avete bisognu di e continui à cliccà nantu à "Prossimu". - U prucessu di scaricà e risorse necessarie è l'installazione in u sistema principianu. À a fine di u, premete u pulsante. "Fatti" in l'ultima finestra.
Cunsiglii dinò dinò u computer.
Questa manipolazione hè garantita per liberà si di prublemi cù a biblioteca specificata.
Metudu 3: Installate d3dx9_38.dll in u directory di sistema di Windows
In certi casi, l'installazione di Direct X ùn hè micca disponibile o, per e restrizioni di i diritti, ùn hè micca pienu implementata, perchè u cumpurtu specificatu ùn compare micca in u sistema, è l'errore continua à disturbà l'utente. Di fronte à un tale fastidiu, avete da scaricà a biblioteca dinamica mancante nantu à u vostru computer, è dopu spostarla o copia in una di queste cartulari:
C: Sistema di Windows 32
Or
C: Windows SysWOW64
Per scopre esattamente da spostà a biblioteca in a vostra versione di Windows, leghje u manuale per stallà a DLL.
Hè ancu pussibule un scenario in cui a procedura descritta sopra ùn hè micca efficace: u file DLL hè cittatu, ma u prublema persiste. Questu sviluppu significa chì avete bisognu di registrà in più a biblioteca in u registre. Ùn teme micca, a manipolazione hè semplice, ma a so implementazione puderà finalmente rimuovere eventuali errori.