Cume uttichje di d3dx9_38.dll errori


A component DirectX oghje rimane u quadru più popolari per l'interazzione tra u mutore fisica è u graficu di u disegnu in ghjochi. Allora, s'ellu ci hè prublemi cù e biblioteche di questu cumpunente, inevitabilmente l'apparenza di errori, di regula, à u momentu di u lanciame di u ghjocu. Un di questi hè un fallimentu in d3dx9_38.dll - componente X Direct di a versione 9. L'errore si trova in a maggior parte di versioni di Windows dapoi u 2000.

Soluzioni à i problemi d3dx9_38.dll

Siccome a causa principale di l'errore hè danneggiata o mancanza di sta libreria, u modu più faciule hè di stallà (reinstallà) l'ultima versione di DirectX: durante l'installazione, a biblioteca mancante sarà installata à u so locu. A seconda opzione, se a prima ùn hè micca dispunibile - installa manualmente u schedariu in a directory di sistema; hè applicabile quandu a prima opzione ùn hè micca disponibile.

Metudu 1: Cliente DLL-Files.com

Cù sta applicazione pudete risolve quasi ogni prublema associata à i file DLL.

Scaricate DLL-Files.com Client

  1. Run u prugramma è digià d3dx9_38.dll in a barra di ricerca.

    Poi premete "Run search".
  2. Cliccate nantu à u luggeru truvatu.
  3. Verificate se a libreria desiderata hè selezionata, allora cliccate "Install".
  4. À a fine di u prucessu, ripartite u PC. U problema ùn smariscinu più.

Metudu 2: Installa DirectX

A biblioteca d3dx9_38.dll face una parte integrale di u quadru Direct X. Durante a so installazione, si pò esaminà in u locu ghjustu, o rimpiazzerà a so copia danneggiata, eliminendu a causa radice di u fallimentu.

Scaricate DirectX

  1. Aprite u installatore web. In a prima finestra, avete bisognu d'accettà l'accordu di licenza è cliccate "Prossimu".
  2. U primu articulu hè una selezzione di cumpessi addiziunali.


    Spetta per sè stessi se avete bisognu di e continui à cliccà nantu à "Prossimu".

  3. U prucessu di scaricà e risorse necessarie è l'installazione in u sistema principianu. À a fine di u, premete u pulsante. "Fatti" in l'ultima finestra.

    Cunsiglii dinò dinò u computer.
  4. Questa manipolazione hè garantita per liberà si di prublemi cù a biblioteca specificata.

Metudu 3: Installate d3dx9_38.dll in u directory di sistema di Windows

In certi casi, l'installazione di Direct X ùn hè micca disponibile o, per e restrizioni di i diritti, ùn hè micca pienu implementata, perchè u cumpurtu specificatu ùn compare micca in u sistema, è l'errore continua à disturbà l'utente. Di fronte à un tale fastidiu, avete da scaricà a biblioteca dinamica mancante nantu à u vostru computer, è dopu spostarla o copia in una di queste cartulari:

C: Sistema di Windows 32

Or

C: Windows SysWOW64

Per scopre esattamente da spostà a biblioteca in a vostra versione di Windows, leghje u manuale per stallà a DLL.

Hè ancu pussibule un scenario in cui a procedura descritta sopra ùn hè micca efficace: u file DLL hè cittatu, ma u prublema persiste. Questu sviluppu significa chì avete bisognu di registrà in più a biblioteca in u registre. Ùn teme micca, a manipolazione hè semplice, ma a so implementazione puderà finalmente rimuovere eventuali errori.