XML hè un formatu universale per travaglià cù dati. Hè sustenitu da parechji prugrammi, inclusi quelli da a sfera di SGBD. Hà per quessa chì a cunversione di l'infurmazioni in XML sia impurtante precisamente in termini d'interazione è di scambiu di dati trà diverse applicazioni. Excel hè unu di i prugrammi chì travaglianu cù e tabelle, è pò ancu fà manipolazioni di basa di dati. Facemu capisce cumu convertisce i file Excel in XML.
Pruduzione di conversione
Conversione di dati in u furmatu XML ùn hè micca simu un prucessu simprivu, chì in u so cursu duverà esse creatu un schema speciale (schema.xml). Tuttavia, per trasformà l'infurmazioni in u schedariu più simplici di stu furmatu, hè abbastanza abbastanza avè strumenti di risparmiu cumunali in Excel, ma per creà un elementu ben strutturatu ducciderà a scherza un diagramma è di cunnessu u documentu.
Metudu 1: Salvà simplice
In Excel, pudete salvà i dati in formato XML semplicemente cù u menu "Salvà cum'è ...". Hè vera, ùn ci hè micca garanzia chì più tardi tutti i prughjetti funzioneranu correttamente cù u schedariu chì hè statu creatu cusì. È micca in tutti i casi, questu metudu funziona.
- Run u prugramma Excel. Per aprite l'oggetto da convertì andate in tab "File". Dopu, cliccate nantu à l'elemento "Apertu".
- Aprite a finestra per l'apertura di u schedariu. Andate in u cartulare chì cuntene u schedariu chì avemu bisognu. Deve esse in un di i formati Excel - XLS o XLSX. Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "Apertu"situatu in fondo à a finestra.
- Comu pudete vede, u schedariu hè statu aperto, è i so dati sò stati visti nantu à u schede in esame. Andà à e tabulazione di novu "File".
- Dopu à ciò andate nantu à l'elemento "Salvà cum'è ...".
- A finestra di salvu si apre. Andate in u cartulare in cui vulemu archiviare u lima cunvertita. Tuttavia, pudete lasciate u cartulare difettu, cioè quellu chì offre di u prugramma stessa. In a stessa finestra, se ci hè un desideru, pudete cambià u nome di u schedariu. Ma l'attenziu deve esse in u campu. "File Type". Aprite a listessa cliccendu nant'à stu campu.
Nant'à e opzioni per a conservazione circà per nome "Tabella XML 2003" o "Dati XML". Sceglite una di sti voci.
- Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Salvà".
Dunque, a cunversione di u schedariu da u formatu Excel à XML hè cumpletata.
Metudu 2: Strumenti di sviluppatore
Pudete cunvertisce Excel in XML usando l'utenti di sviluppatore in a scheda di prugramma. Nantu à u tempu, se l'utente esegue tuttu u correttu, allora à l'uscimentu riceverà, in opposizione à u prucedimentu di nanzu, un file XML da veru, chì sarà percepitu in modu currettu da applicazioni di terze parti. Ma vò dì subitu chì ogni novu micca pudete avè abbastanza cunniscenze è abilità per imparà immediatamente à convertisce i dati in stu modu.
- Per difettu, a tab di strumenti di sviluppatore hè disattivata. Allora, prima di tuttu, avete bisognu di attivà lu. Vai à la tabulazione "File" è cliccate nantu à l'elemento "Opzioni".
- In a finestra di parametri chì si apre, andate à a sottusezzione Setup Ribbon. In a parte diritta di a finestra mette un tick à u valore "Sviluppatore". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK"ponu à u fondu di a finestra. A tabulazione Strumenti per sviluppatori hè adesso attivata.
- Dopu, aprite a tabella Excel in u prugramma in ogni modu pratice.
- Basatu nantu à sti, avemu per creà un schema chì hè furmatu in ogni editor di testu. Per questi scopi, pudete aduprà u notepad di Windows abituale, ma hè megliu ad aduprà una applicazione spicializata per a programmazione è u travagliu cù u notepad ++ linguaggi di marcatu. Fighjate stu prugramma. In a creazione di u schema. In u nostru esempiu, sarà simule mostratu in seguitu in u screenshot di a finestra Notepad ++.
Comu pudete vede, i tag di apertura è di chjude per u documentu cumuniscenu "data-set". In u listessu rolu per ogni linea apparisce tag "registra". Per u schema ne serà abbastanza se tenemu sulu duie righe di a tavula, è ùn traduce micca tuttu in XML. U nome di e tag di apertura è di chjamata di una colonna pò esse arbitrariu, ma in stu casu, per facilità, avemu sceltu di traduce semplicemente i nomi di colonne di lingua russa in inglese. Dopu l'entrata di i dati, salvarli puru da una funzionalità di l'editor di testu in qualunque lochi in u vostru discu rigiu in u formatu XML chjamatu "schema".
- Ancu una volta, andate à u prugramma Excel cun una tavula già aperta. Move to tab "Sviluppatore". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "XML" cliccate nantu à u bottinu "Sorgente". In u campu aperto in a parte sinistra di a finestra, cliccate nantu à u bottinu "Maps XML ...".
- In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante "Add ...".
- A finestra di selezzione di sorgente inizia. Andate in u layout di u directory di u schema compilatu in precedenza, selezziunu e cliccate nantu à u pulsante "Apertu".
- Quandu i elementi di schema appariscenu in a finestra, trascinateli cù u cursore finu à e cellule corrispondenti in i nomi di colonne di tabella.
- Facendu cliccà à dirittu destro nantu à a tavula risultante. In u menù contestuale, passo per passo "XML" è "Esporta ...". Dopu à quellu, salvate u schedariu in ogni directory.
Comu pudete vede, ci sò dui modi principali per convertisce i file XLS è XLSX in format XML da Microsoft Excel. U primu di elli hè estremamente simplici è consiste in una procedura elementare di salvamentu cù una prorogazione determinata cù u "Salvà cum'è ...". A simplicità è a chiarezza di sta opzione sò senza dubbiu vantaghji. Ma hà una falla assai seria. A cunversione hè fatta senza tene in contu certi standard, è cusì un file chì si trasforma in sta manera da l'applicazioni di terze parti pò puru esse micca ricunnisciutu. A seconda opzione hè di creà una mappa XML. A differenza di u primu metudu, una tavula cunvertita secondu stu schema rispetta tutte e standard di qualità XML. Ma, purtroppu, micca tutti l'utenti puderanu capisce subitu e nuances di sta procedura.