Cumu cambià a risoluzione di u schermu di Windows 10

In questo manuale, passo per passo descrive i modi per cambià a risoluzione di a schermata in Windows 10, è presenta dinò soluzioni à i prublemi problematichi relativi à a risoluzione: a risoluzione desiderata ùn hè micca disponibile, l'immagine sembra sfocata o poca, etc. Mustratu dinò hè un video in cui tuttu u prucessu hè mostra in visu.

Prima di parlà directamente di cambià a risoluzione, scrivu alcune cose chì puderebbenu esse utule per i utilizatori novelli. Utilisabile: Cumu cambià a dimensione di u font in Windows 10, Cumu riparare i caratteri sfocati di Windows 10.

A risoluzione di u schermu di u monitoru determina u numeru di punti in orizzontale è in verticale in l'imagine. À risoluzioni più alti, l'immagine dimostra di solitu più chjucu. Per i moderni monitor di cristalli liquidi, per evità i "difetti" visibili di a figura, a risoluzione deve esse imposta da a risoluzione fisica di u schermu (chì si pò amparà da e so caratteristiche tecniche).

Cambia a risoluzione di a schermata in l'impostazioni di Windows 10

U primu è più faciule per cambià a risoluzione hè di entrà in a sezione "Schermata" in a nova interfaccia di l'impostazioni di Windows 10. U modu più veloce per fà ciò è di cliccà à dirittu nantu à u desktop è selezziunate a voce di menù "Display Settings".

À a fine di a pagina, vedite un articulu per cambià a risoluzione di a schermata (in versioni precedenti di Windows 10, bisogna prima aprire "Impostazioni di a schermata avanzata" induve vedete a possibilità di cambià a risoluzione). Se avete parechji monitor, selezziunà u monitor adeguatu pudete mettere a so risoluzione per quessa.

Una volta finitu, cliccate "Applicate" - a risoluzione cambia, videte cumu a foto nantu à u monitoru hè stata cambiata è pudete salvà i cambiamenti o annullà. Se l'imagine di a schermata scompini (schermata nera, senza segnale), ùn pressite micca nulla, se ùn fate micca nessuna azzione da parte vostra, i parametri di risoluzione precedenti ritorneranu trà 15 secondi. Se a scelta di risoluzione ùn hè micca dispunibile, l'istruzione deve aiutà: a risoluzione di u schermu di Windows 10 ùn cambia micca.

Cambia a risoluzione di a schermata cù l'utilità di a scheda di video

Quandu i driver di e schede video popolari di NVIDIA, AMD o Intel sò installate, l'utilità di configurazione di questa scheda video hè stata aghjunta à u pannellu di cuntrollu (è, qualchì volta, per u menu cliccate), pannellu di cuntrollu NVIDIA, AMD Catalyst, pannellu di cumandà Intel HD.

In queste utilità, trà altre cose, ci hè ancu a possibilità di cambià a risoluzione di u schermu di u monitor.

Usendu u pannellu di cuntrollu

A risoluzione di a schermata pò esse cambiata ancu in u pannellu di cuntrollu in a cunfinita interfaccia "vecchia" di l'impostazioni di u schermu. Aggiornamentu 2018: a capacità specifica di cambià permessi hè stata rimossa in l'ultima versione di Windows 10).

Per fà quessa, andate in u pannellu di cuntrollu (vedi: icone) è selezziunate l'elemento "Schermata" (o digià "Schermata" in u campu di ricerca - à l'ora di scrive questu articulu, mostra l'indicazione di u panche di cuntrollu, e micca l'impostazioni di Windows 10).

In a lista di sinistra, selezziunate "Risoluzione di a schermata" è selezziunate a risoluzione desiderata per unu o parechji monitor. Quandu fate un clic su "Applica", ancu, cum'è a metà precedente, pudete cunfermà o annullà i cambiamenti (o aspettate, è saranu cancellati).

Istruzione di video

Prima, un video chì mostra di cume cambià a risoluzione di u schermu di Windows 10 in vari modi, è quì sottu truvate solu à i prublemi cumuni chì puderebbenu soffre durante a procedura.

Problemi in a scelta di una risoluzione

Windows 10 hà un supportu integratu per risoluzioni 4K è 8K, è per difettu, u sistema seleziona a risoluzione ottimale per u vostru schermu (chì risponde à e so caratteristiche). Tuttavia, cù certi tipi di cunnessioni è per certi monitor, a rilevazione automatica ùn funziona micca, è ùn pudete micca vede u dirittu in a lista di permessi dispunibili.

In stu casu, prova i seguenti opzioni:

  1. In a finestra avanzata di configurazione di a schermata (in a nova interfaccia di e impostazioni) in u fondu, selezziunate "Proprietà di l'adattatore di grafica", e poi cliccate nantu à u pulsante "Lista di tutti i modi". È vede si a lista hà i permessi necessarii. E pruprietà di l'adattatore ponu esse accessu da u "Impostazioni Avanzate" in a finestra per cambià a risoluzione di u schermu di u pannellu di cuntrollu da u secondu metudu.
  2. Verificate se avete l'ultimi driver ufficiali di scheda video chì sò installati. Inoltre, quandu aghju l'upgrade di Windows 10, ancu esse ùn funzionanu micca correttamente. Potete dà bisognu di fà una installazione pulita, vede Installazione di i Driver Nvidia in Windows 10 (adatta per AMD è Intel).
  3. Alcuni monitor assai standard ponenu necessità di i so proprii driver. Verificate se quelli in u situ di u fabbricante per u vostru mudellu.
  4. Problemi cù l'impostazione di a risoluzione ponu ancu spessu quandu utilizanu adattatori, adattatori è cavi HDMI cinesi per cunnessu un monitor. Hè vale a pruvà un'altra opzione di cunnessione, s'ellu hè fattibile.

Un altru prublemu tipicu à cambià a risoluzione - a mala qualità nantu à a schermata. Di solitu hè causatu da u fattu chì una immagine hè impostata chì ùn accade micca cù a risoluzione fisica di u monitor. È questu hè fattu, di regula, perchè a maghjina hè troppu chjucu.

In questu casu, hè megliu per restituire a risoluzione raccomandata, allora zoom in (cliccà à dirittu nantu à u desktop - impostazioni di u schermu - cambia a dimensione di u testu, applicazioni è altri elementi) è riavvià u computer.

Pari risponde à tutte e domande possibili nantu à u sughjettu. Ma si dava fatti - dumandate in i commenti, pensate à qualcosa.