Cumu creà un drive flash USB di avviatore Windows 7 in Rufus

A varietà moderna di software è altri strumenti permette di minimizà a cumplessità di l'installazione di u sistema operativu solu, senza a implicazione di spicialisti. Cè risparmià tempu, soldi è permette à l'utente à guadagnà esperienza in u prucessu.

Per installà o reinstallà rapidamente u sistema operativu, prima ci vole a creà un discu di prucazione cù un software speciale.

Rufus hè un prugrammu incredibilmente semplici, ma assai putente per registrà e images in supporti ammenate. Aiuterà letteralmente in pochi clic senza l'errore per scrive l'immagine di u sistema operativu nantu à l'unità flash USB. Purtroppu hè impossibile creà una unità flash à più opuscoli, ma si pò brucia una immagine semplice.

Scaricate l'ultima versione di Rufus

Per creà una unità flash USB di bootable, l'utente deve:

1. Un computer cun Windows XP o dopu sistema operativu installatu.
2. Scaricate u prugramma Rufus è ghjunghjite.
3. Avè a manu un lettu flash cu memoria sufficienti à brusgià a maghjina.
4. Una immagine di u sistema operativu Windows 7 chì deve esse scrittu à l'unità flash USB.

Cume creare una unità flash USB di bootable cù u sistema operativu di Windows 7?

1. Scaricate è scaricate u prugramma Rufus, ùn hà bisognu di stallazione.

2. Dopu avè cuminciatu u prugramma, inserisci u drive flash USB richiestu in u computer.

3. In Rufus, in u menu di menu a selezzione di media amovibile, truvate u vostru discu flash (s'ellu ùn hè micca l'unicu svilopulu ammissibile cunnessu).

2. I tre parametri seguenti - Disposizione di a sezione è tippu di interfaccia di sistema, Sistema di file è Taglia di u cluster Lasciate per difettu.

3. Per evità a cunfusione tra i supporti removibili pieni, pudete specificà u nome di u media nantu chì a immagine di u sistema operativu hè adesso registrata. Pudete sceglie assolutamente ogni nome.

4. A regolazione predefinita in Rufus fornisce appena a funzionalità necessaria per a registrazione di una immagine, allora in a maggior parte di i casi ùn avete bisognu di cambià nulla in i punti sottu. Queste impostazioni ponu esse utule per utilizatori più sperimentati per affintà a formattazione di i media è a registrazione di l'imagine, ma per una regula di e basse impostazioni di basatu abituale.

5. Usendu u pulsante speciale, selezziunate a maghjina desiderata. Per fà ciò, aprite l'Esplora regula, è l'utente indica puru a situazione di u file è, in realtà, u schedariu stesso.

6. L'installazione hè cumpleta. Ora l'utente hà da cliccà Cumprà.

7. Ci vole à cunfirmà a distruzzione cumpleta di i file nantu à i supporti ammenate durante a formattazione. Attenzione à ùn aduprà micca i media chì cuntenenu file importanti è unici.!

8. Dopu a cunfirmazione, i media saranu formattati, allora l'immagine di u sistema operativu hè arricchita. Un indicatore speciale vi avverrà nantu à u progredimentu in tempo reale.

9. U formattu è a registrazione dighjà un pocu di tempu dipende da a taglia di a maghjina è da a velocità di i media di registrazione. Dopu à a fine, l'utente riceverà una notificazione di a iscrizzione corrispondente.

10. Subitu dopu a fine di a registrazione, pudete usà l'unità flash USB per installà u sistema operativu di Windows 7.

Rufus hè un prugramma per una registrazione molto simile di l'immagine di u sistema operativu nantu à i media amovibili. Hè assai lighjeru, faciule da gestisce, completamente russificatu. A creazione di un drive flash aviabile in Rufus piglia u minimu di tempu, ma dà u risultatu di alta qualità.

Vede ancu: Programmi per creà unità flash aviabile

È interessante dighjà chì st'avvicinamentu pò esse adupratu per creà unità flash di boot di altri sistemi operativi. L'unica differenza hè in a scelta di l'immagine desiderata.