Hamachi hè un'applicazione pratica per a custruimentu di rete di zona locale via Internet, in u dotariu cù una interfaccia semplice è parechji parametri. Per chì ghjucini nantu à a rete, avete bisognu di cunnosce u so ID, password per accede è fà e impostazioni iniziali chì aiutanu à assicurà un travagliu stabile in futuro.
Impostazione curretta Hamachi
Avà faremu cambiamenti à i parametri di u sistema operativu, è poi procedemu per cambià e opzioni di u prugramma stessa.
Installazione di Windows
- 1. Truvà l'icona di a cunnessione internet in u cassettu. Appughjà "Rete è Spartizione".
2. Andà à "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".
3. Truvà una rete "Hamachi". Pò dighjà esse primu in a lista. Vai à la tabulazione Dispone - Vede - Barra di menu. Solu nantu à u pannellu chì vene, sceglite "Opzioni avanzate".
4. Fighjà a nostra rete in a lista. Usendu e frecce, spese u principiu di a colonna è cliccate "OK".
5. Nelle proprietà chì si apriranu quandu cliccate nantu à a rete, cliccate à dirittu cliccate selezzione "Protocollo Internet versione 4" è spingi "Pruprietà".
6. Entrate in u campu "Usate u seguente indirizzu IP" L'indirizzu IP di Hamachi, chì si pò vede vicinu à u pulsante di attivazione di u prugramma.
Per piacè, avverate chì i dati sò entrati manualmente, a funzione di copia ùn hè micca dispunibile. I valori restanti sò scritti automaticamente.
7. Continuate immediatamente à a sezione. "Avanzate" è rimuovere i gateway esistenti. Qui di scegliu u valore di a metrica, uguale a "10". Aferite è fermate a finestra.
Andate à u nostru emulatore.
Impostazione di u prugramma
- 1. Aprite a finestra di modifica di i parametri.
2. Sceglite a ultima sezione. In "Connessioni di Pari" fà cambiamenti.
3. Allora andate à "Impostazioni avanzate". Truvà a stringa "Utilizà un servitore proxy" è messu "No".
4. In a riga "Filtrazione di u trafficu" sceglite "Permette tutti".
5. Allora "Abilita Risoluzione di Nome usando u Protocollo mDNS" set "Sì".
6. Ora truvemu a sezione. "Presenza in linea"sceglite "Sì".
7. Se a vostra cunnessione Internet hè configurata per mezu di un router, è micca direttamente da cavallu, scrivite l'indirizzi "Indirizzu UDP locale" - 12122, è "Indirizzu TCP locale" - 12121.
8. Avete ora bisognu di resettà i numeri di portu nantu à u router. Se avete TP-Link, allora in qualunque browser, inserite l'indirizzu 192.168.01 è entrate in i so regolazioni. Entra in utilizza e credenziali standard.
9. In sezione "Spedizioni" - "Servitori Virtuali". Pressu "Add new".
10. Qui in a prima linea "Portu di serviziu" inserite u numeru di portu, allora in "Indirizzu IP" - L'indirizzu IP di u vostru computer.
U PI più faciule si pò truvà scrivendu in u navigatore "Conteghja a to ip" è andate à unu di i siti per testà a velocità di cunnessione.
In u campu "Protocollo" entremu "TCP" (A sequenza di protocolli deve esse seguita). Last articulu "Condition" lasciatene cambiatu. Salvà e impostazioni.
11. Allora, aghjuntu appena una porta UDP.
12. In a finestra di l'impostazioni principali, andate à "Condition" è riscrittu in un locu "MAC-Adress". Andà à "DHCP" - "Prenotazione di indirizzu" - "Add novu". Registra l'indirizzu MAC di u computer (scrittu in a sezione precedente), da u quale a cunnessione à Hamachi sarà fatta, in u primu campu. Dopu, scrive u IP è salvarli.
13. Ripetendu u router cun un grande bottinu (da ùn esse confusu cù Rinfermà).
14. Perchè i cambiamenti da insignificà, l'emulatore di Hamachi deve esse rinuminatu.
Questu cumpleta l'impostazione di Hamachi in u sistema operativu Windows 7. À u prima vista, tuttu sembra complicatu, ma, seguendu e istruzioni passo-passo, tutte e azzioni pò esse effettuate abbastanza rapidamente.