Cume un backup di driver di Windows 8.1

Se avete bisognu di salvà i piloti prima di reinstallà Windows 8.1, ci sò diversi modi per fà ciò. Pudete puru memorizà e distribuzioni di ogni driver in un locu separatu nantu à u discu o in un discu esternu, o aduprà programmi di terze parti per creà copie di backup di i driver. Vedi ancu: Backup di i piloti di Windows 10.

In l'ultime versioni di Windows, hè possibile creà una copia di backup di i driver di hardware installati cù strumenti di sistema integrati (micca tutti i sistemi di operazione installati è cumpresu, ma solu quelli chì servenu attualmente per quest'attrezzi). Questu metudu hè descrittu in seguitu (à propositu, hè adupratu ancu per Windows 10).

Salvà una copia di i piloti chì usanu PowerShell

Tuttu u vostru bisognu di salvà i vostri driver di Windows hè di esecuzione PowerShell cum'è Amministratore, esegui un unicu comando è aspettà.

È ora i passi necessari per esse:

  1. Fighjate PowerShell cum'è amministratore. Per fà quessa, pudete cuminciare a digità PowerShell nant'à a schermata iniziale, è quandu u prugramma apparisci nant'à i risultati di a ricerca, fate un clic destro è selezziunate l'elementu desideratu. Pudete truvà anche PowerShell in a lista "Tutti i prugrammi" in a "Strumenti di sistema" (è ancu lancia u cliccatu).
  2. Inserite u cumandamentu Esporta-WindowsDriver -Online -Destinazione D: tDriverbackup (In stu comandu, l'ultimu elementu hè u parcorsu per a cartella duve vulete salvà una copia di i driver. Se a cartella manca, hè creata automaticamente).
  3. Aspettate chì i piloti ci copianu.

Durante l'esecuzione di u comando, vedete l'infurmazioni nantu à i driver copiati in a finestra PowerShell, mentre sò salvati sottu i nomi oNN..inf, invece di i nomi di file sottu i quali si utilizzanu in u sistema (questu ùn influenzerà l'installazione). Non solu i file di driver di inf saranu copiati, ma ancu tutti l'altri elementi necessarii - sys, dll, exe è altri.

Più tardi, per esempio, quandu reinstallà Windows, pudete aduprà a copia creata cumprintu: andate in u manager di dispositivi, fate un clic destro nant'à u dispunitore per chì volete installà u driver è selezziunate "Aggiorna i driver".

Dopu cliccate nantu à "Run search for drivers on this computer" è specificate u percorso per a cartella cun a copia salvata - Windows deve fà u restu per ellu.