A creazione di video in Adobe Premiere Pro

Quasi ogni prucisione video in Adobe Premiere Pro, ci hè una necessità di tagliare i tracci video, di riunizialli assai, in generale, di travaglià in a mudificazione. In questo prugramma, ùn hè micca affettu difficiule è tutti pudemu fà. Aghju propositu di tene in più dettagliatu cumu fate tuttu.

Scaricate Adobe Premiere Pro

L'abbattimentu

Per uttene a parte inutile di u video, sceglite un attrezzu speciale per guarnà "Strumentu di Razor". Truvà noi pudemu nantu à u pannellu "Strumenti"Cliccemu in u locu ghjustu è u video hè spartitu in dui parti.

Avà avemu bisognu di un strumentu "Selezzione" (Strumentu di selezzione). Questu strumentu seleziona a parte chì vulemu rimuà. E prughjemu "Elimina".

Ma ùn hè micca sempre bisognu di caccià u principiu o a fine. Spessu bisognu à taglià i passaghji per tuttu u video. Facemu quasi a stessa cosa, solu cù u strumentu. "Strumentu di Razor" distinguiu l'iniziu è a fine di u complottu.

Strumentu "Selezzione" selezziunate u segmentu desideratu è eliminatu.

Linking passages

Quelli vuoti chì restanu dopu a guarnizione, avemu ghjustu cambiamentu è avè un video solidu.
Pudete lassà cum'è o aghjunghje alcune transizioni interessanti.

Raccupà à a salvezza

Ancu più video ponu esse tagliati durante u prucedimentu di salva. Sceglite u vostru prugramma nantu à "Linea di tempu". Vai à menu "File-Export-Media". A parte sinistra di a finestra chì si apre, ci hè una tabulazione "Sorgente". Quì pudemu scurdà u nostru video. Per fà quessa, spartite i cursori ind'ì i posti giusti.

Cliccando nantu à a parte superiore di l'icona di trim, pudemu trimà non solu a lunghezza di u video, ma dinò a so larghezza. Per fà quessa, regolate a tabulazione speciale.

In a tabulazione adiacente "Output" si vederà chiaramente cumu si pò fà a ritirata. Benchì in realtà sia più prubabile a cunservazione di u spaziu selettu, ma ancu una potatura pò esse chjamata dinò.

Grazie à stu bonu prugramma, pudete edità facilmente è facilmente un film in minuti.