Un elencu di add-ons utili è plugins per Mozilla Firefox chì pudete truvà utile.

Mozilla Firefox hè un navigatore populare, chì si distingue per a so praticità è a rapidità di u travagliu. Sta collezione contene utili add-ons è plug-in, cù chì pudete espansione l'insieme di funzioni di prugramma.

U cuntenutu

  • Adblock
  • Anonymizer Hola, anonymoX, Browsec VPN
  • Easy Video Downloader
  • Salvà da
  • LastPass Password Manager
  • Awesome Screenshot Plus
  • Imtranslator
  • Favoriti visuali
  • Popup Blocker Ultimate
  • Lettore scuro

Adblock

A publicità intrusiva di plug-in di blocchi riduce u risicu di infezzione da PC da applicazioni maligno

Populatore di blocchi di annunci. Rimuova annunci fastidiosi - banners, inserzioni in u video è tuttu ciò chì interferisce cù a vista calma di u cuntenutu. In più di a publicità diretta, Adblock ùn permette micca di script à analizzà i dati chì entrate in siti web (sò di solitu registrati è poi mostrati in annunci).

Anonymizer Hola, anonymoX, Browsec VPN

L'applicazione Hola permette di accede à u situ, per una ragione o altra, chjappu in un paese o una regione.

L'espansione aumenta a velocità di navigazione è blocca annunci.

U plugin anonymoX cambia l'indirizzu IP dinamicu di u computer, chì pò esse utili per navigà anonimu in u Web. L'accordatura automatica è manuale hè disponibile.

L'estensione ti permette di cambià u vostru indirizzu IP cunnessendu à un servitore proxy.

Browsec VPN - un'applicazione per accede à i siti bloccati. A versione allargata pagata di u pruduttu permette di aumentà a velocità è seleziona u paese, è furnisce ancu un canale dedicatu.

L'estensione cripta u trafficu è aiuta à avè accesso à i siti proscritti.

Tutte e tre allungamenti sò efficaci à u travagliu è furniscenu a capacità di navicà sicura in Internet senza lasciare tracce, ma Browsec VPN si cunnessa à siti più veloce di altri.

Easy Video Downloader

Easy Video Downloader scarica i file da qualunque situ, à diffe u so analogu Savefrom

Applicazione, soprattuttu apprezzata da i fan di film, spettaculi TV è musica. Hè capace di scaricà i file multimediali da a pagina induve u download direttu ùn hè micca furnitu.

Salvà da

Una di e amenità principali di u plugin Savefrom hè a capacità di selezziunate a qualità video.

Plugin per scaricà i file multimediali (musica è video). Pratichjatu perchè dopu installazione, i pulsanti di scaricamentu sò integrati in l'interfaccia di u situ. In Vkontakte, YouTube, Odnoklassniki ci sò link per spargi.

L'applicazione hè assai utili per quiddi chì vogliono scaricà video da Instagram, postu chì u serviziu ùn hè dispunibile in u serviziu stessu.

LastPass Password Manager

U generatore integratu in u plugin aghjura generali passate lunghe chì impedenu a pirateria

Se scordate i logins è i password da i siti, LastPass Password Manager risolve u prublema. I dati sò criptografati e salvati in nube. Infatti, l'unica password chì avete da ricordà hè da LastPass stessa.

Un grande vantaghju di u plugin hè multiplatform. Se aduprate Firefox ancu nantu à u vostru smartphone, pudete sincronizà u manager è accede à ogni situ di a vostra lista.

Awesome Screenshot Plus

U plugin hè facile da aduprà è ùn carica micca u navigatore, hè senza operazione.

Applicazione per a creazione di screenshot. Awesome Screenshot Plus ti permette di piglià micca una screenshot di una zona specifica, ma dinò a finestra intera di u navigatore, è dinò elementi individuali in a pagina. U plug-in hè custruitu in un editor simplicu, cù cui pudete traccia truvà i dettagli impurtanti nantu à una foto o aghjuntu annotazioni di testu.

Imtranslator

ImTranslator plugin appella à a basa di dati di Google, rende a traduzzione più precisa è comprensibile

Se Chrome è Yandex Browser anu un traduttore integratu, allora per l'utenti di Firefox questa funzione ùn hè micca furnita. U plugin ImTranslator pò traduce cum'è una pagina intera da una lingua straniera, è un pezzu di testu selezionatu.

Favoriti visuali

U plugin hà una cinta di raccomandazioni persunali.

Plugin Yandex chì ti permette di fà una homepage cù pannelli di siti frequentemente usati. Hà assai cunfunzioni - si aghjusta à se aghjusteghjate i segnalatori esigenti, pudete mettere u sfondo da una grande galleria di e immagini di alta qualità (sfondi diffusati è vivi), sceglite u numeru di tabulazioni visualizzate.

Popup Blocker Ultimate

Popup Blocker Ultimate plugin blocca ogni popup

Alcuni siti anu scripsu chì lanciate un popup cù offerte per cumprà qualcosa nantu à a risorsa stessa, à un abbonamentu pagatu, ecc. Alcune notifiche si spiccanu à intervalli, ancu s'è chjate u ripetutu. Popup Blocker Ultimate solu risolve u prublema - si blocca ogni notifiche in u situ.

Lettore scuro

Un lettore scuro di sfondo scuro riduce l'affaticamento di l'ochju dopu l'usu prolungatu di u PC è navigendu in internet durante a notte

Plugin per cambià u sfondo in u situ. Pudete messe una basa scura regolendu u tonalità è a saturazione di to solu. Grande per i siti cù video, perchè a visione ùn guarda più à l'imprese contrastanti in u background.

Utenti plug-in per Firefox aumentanu e capacità di u prugramma, aiutanu à adattà è ottimizà u navigatore per e necessità di l'utente.