Qualunque sia a versione di l'OS di Microsoft hè stata discusse, una di e dumande più frequenti è cume di fà u più veloce. In stu manuale parlamu di perchè Windows 10 rallenta è cumu aghjunghje, ciò chì pò influenzà a so prestazione è quali azzioni pò migliorà in certe situazioni.
Ùn parlaremo micca di migliorà a prestazione di l'ordinatore cambendu ogni caratteristica di l'hardware (veda l'articolo Cumu accelerà un computer), ma solu nantu à ciò chì causa Windows 10 a maiò parte di u frenu è cume si pò esse risoltu, accelintà u sistema operativo. .
In i miei altri articuli nantu à un topic simile, commenti cum'è "Iu aduprà tali e tali prugramma per accelerà un computer è mi ne avemu digià" sò spessu trovati. A mo opinione nantu à sta questione: "booster" automatiche ùn sò micca particolarmente utili (in particulare appesi in autolass), è quandu li si utilizanu in mode manuali, avete sempre capitu di ciò chì facenu è cumu.
Programmi in startup - u mutivu più diffusa per u travagliu lente
Una di e ragioni più comuni per u lentu di u travagliu di Windows 10, è dinò di e versioni precedenti di l'OS per l'utenti - i prugrammi chì si principianu automaticamente quandu accedi à u sistema: ancu micca aumentanu u tempu di avvicinamentu di u computer, ma ponu ancu un impattu negativu nantu à e prestazioni tempu di travagliu.
Parechji utenti ùn anu ancu suspettatu chì anu avè qualcosa in autolad, o esse sicuru chì tuttu ciò chì hè quì hè necessariu per u travagliu, ma in a maggior parte di i casi ciò ùn hè cusì.
Di seguito sò un esempi di certi prugrammi chì ponu funziunate automaticamente, cunsumendu risorse informatiche, ma ùn portanu micca un vantaghju particulare durante u travagliu regule.
- I prugrammi di stampatori è scanners - guasgi tutti chì avenu una stampante, scanner o MFP, caricate automaticamente vari (2-4 pezzi) prugrammi da u so fabbricante. In listessu tempu, per a maiò parte, nimu ùn li utilizza (prugrammi), è stamperanu è scanseranu sti dispositivi senza lancià questi prugrammi in i vostri ordini di ufficio è applicazioni grafichi.
- U lugiziale per scaricà qualcosa, clienti di torrent - s'è ùn sì micca occupatu à scaricà qualunque file da Internet, allora ùn ci hè bisognu di tene uTorrent, MediaGet o qualchì altro in autolad. Quandu hè necessariu (quandu si scarica un schedariu chì deve esse aperto cù u prugramu pertinente), si principianu stessi. In listessu tempu, in esecuzione in continuu è distribuendu qualcosa di client in torrent, in particulare nantu à un laptop in un HDD convenzionale, pò dà freni veramente evidenti di u sistema.
- Immagazzioni nube chì ùn usate micca. Per esempiu, in Windows 10, OneDrive funziona per difettu. Sì ùn la aduprate micca, ùn hè micca necessariu à a partenza.
- Programmi scunnisciuti - si pò sbagliu chì in a lista di avvicinamentu avete un numero significativu di prugrammi chì ùn sapete nunda è chì ùn li usanu mai. Questu pò esse u prugramma di u fabbricante di un laptop o di un computer, è forse qualchi software installatu in secretu. Cercate in Internet per prugrammi chì sò chjamati per elli - cun alta probabilità di truvallu in a partenza ùn hè micca necessariu.
I particolari nantu à cum'è vede è rimuovere i prugrammi in startup Ho recentemente scrittu in l'istruzione Startup in Windows 10. Se volete fà u sistema funziona più veloce, tene quì solu ciò chì hè veramente necessariu.
À partenza, oltre à i prugrammi in startup, studia a lista di prugrammi installati in a sezione "Programmi è Funzioni" di u pannellu di cuntrollu. Rimuovi ciò chì ùn avete micca bisognu è mantenite solu u lugiziale chì stai usando à u vostru computer.
Rallenta l'interfaccia di Windows 10
Di recente, in certi ordinatori è urdinatori, l'interfaccia di Windows 10 lags cù l'ultimi aggiornamenti sò diventati un prublemu frequente. In certi casi, a causa di u prublema hè a caratteristica predefinita di CFG (Control Flow Guard), chì hà a funzione di prutezzione contra exploit che si sfruttanu vulnerabilità di accesso di memoria.
A minaccia ùn hè micca troppu frequenta, è sì sfrutta i freni di Windows 10 hè più preziosu cà fornisce funzioni di sicurezza addiziunali, pudete disabilà CFG
- Andate in u Centru di Sicurezza di Windows Defender 10 (aduprà l'icona in a zona di notificazioni o via Paràmetri - Aggiornamenti è Sicurezza - Windows Defender) è aprite a sezione "Applicazione è Gestione di Browser".
- À u fondu di i parametri, truvà a sezione "Prutezzione contr'à exploit" è cliccate nantu à "Sfruttate l'impostazioni di prutezzione".
- In u campu "Protezione di Flussu di Contru" (CFG), setà "Off. Default".
- Conferma u cambiamentu di parametri.
Disattivà CFG deve fà subitu, ma v'arrizirebbe ripetutu u vostru computer (esse chjappu chì a fermata è accende in Windows 10 ùn hè micca uguale a riavvià).
I prucessi di Windows 10 sò carichi di processore o di memoria
A volte succede chì u funziunamentu sbagliatu di qualchi prughjettu di piazzamentu facenu freni di sistema. Pudete identificà tali prucessi cù u Gestore di e attività.
- Fate un clic destro sul pulsante Start e seleziona l'elemento di menu "Task Manager". S'ellu hè espositu in una forma compatta, cliccate nantu à "Dettagli" in u basse à sinistra.
- Aprite a scheda "Dettagli" è stà ordenendu per a colonna di u CPU (cliccendu nantu à u cù u mouse).
- Prestu attenzione à i prucessi chì utilizanu u tempu massimu di CPU (tranne per "Inhalessu di sistema").
S'ellu ci hè tra quelli in i sti prucessi chì utilizanu in modu attivu u processore sempre (o una quantità notevole di RAM), ricercà in Internet per ciò chì hè u prucessu è dipende da ciò chì hè scupertu, di cagione.
Funzioni di traccia di Windows 10
Molti legenu chì Windows 10 spia in i so utenti. È sì personalmente ùn aghju alcuna cuncepimentu nantu à questu, in termini di impattu nantu à a velocità di u sistema, tali funzioni ponu avè un impattu negativu.
Per questa ragione, a disattivazione di i so esse pò esse adatta bè. Scopri di più nantu à queste funzionalità è cumu per disattivarle in a Guida per Disattivà Windows 10 Funzioni di tracciatura.
Applicazioni in u menu Start
Subitu dopu à stallà o aghjurnà a Windows 10, in u menu di avvicinamentu truverete un set di piattaforme di applicazione in diretta. Utilizanu dinò e risorse di sistema (ancu in soffice) per aggiornà è visualizà l'infurmazioni. Li utilizvi?
In caso dimentu, hè raghjunabile di rimuoverli da u menù di inizio o disattivà e piastrelle in diretta (cliccate à u menù per staccà da u schermu iniziale) o ancu eliminà (vede Cumu rimuovere l'applicazioni di Windows 10).
Piloti
Un altru mutivu per u lentu travagliu di Windows 10, è cun più utenti di quantu pudete immaginare - a mancanza di piloti hardware originali. Ciò hè veramente soprattuttu per i driver di schede video, ma ponu ancu esse applicati à i driver SATA, u chipset nant'à un altru, è altri dispositivi.
Malgradu u fattu chì u novu sistema operativo pare abbia "imparatu" per installà automaticamente un gran numeru di driver di hardware originali, ùn hè micca superfluale andà nant'à u gestore di dispositivi (cun cliccà à u dirittu nantu à u bottu "Avvia"), è guardà e proprietà di i dispositivi principali (prima di tutti, a scheda video) nant'à a scheda "Driver". Se Microsoft hè elencatu cum'è fornitore, scarica è installa i driver da u situ ufficiale di u custruatore di u vostru laptop o computer, è s'ellu hè una scheda video, poi da i siti NVidia, AMD o Intel, secondu u mudellu.
Effetti grafici è suoni
Ùn pò micca dì chì questu articulu (disattivà effetti gravi è suoni) pò seriamente aumentà a velocità di Windows 10 in i computer moderni, ma nant'à un vechju PC o laptop pò dà qualchi guadagni di performance.
Per scurdà di l'effetti grafici, fate un clic destro nantu à u "Pulsu Start" è selezziunate "Sistema", è dopu, a sinistra - "Impostazioni avanzate di sistema". Sulla scheda "Avanzata" in a sezione "Rendimentu", cliccate "Opzioni".
Quì pudete spegnerle tutte e animazioni è effetti di Windows 10 aghjuntu avà toccatu l'opzione "Assicurate l'ottimale spettaculu". Pudete ancu lascià alcune di esse, senza quali u travagliu ùn diventa micca perfettamente praticu - per esempio, l'effetti di a maximizazione è di minimizà e finestre.
Inoltre, premete i tasti di Windows (chiave di logò) + I, andate in a Funzione Speciale - Altru sezione Opzioni è disattivà l'opzione "Riproduci animazione in Windows".
Inoltre, in i "Parametri" di Windows 10, a sezione "Personalizzazione" - "Colori" disattiva a trasparenza per u menu di avvicinamentu, a barra di attività e u centru di notifiche, ciò pò influenzà ancu di sicuru u rendimentu generale di un sistema lente.
Per spegne u rumu di l'eventi, cliccate à dirittu destro in u start è selezziunate "Pannello di cuntrollu", è dopu - "Solu". Sù tabulazione "Sounds", pudete attivà u schema "Silent" di u suoni è Windows 10 ùn duverà micca cuntattà u discu duru cercendu un file è cumincià à ghjucà u sonu in certi eventi.
Malware è Malware
Se u vostru sistema rallenta in un modu incomprensibile, è nessun metudiziu aiuta, allora ci hè una possibilità chì ci sò prugrami dannosi è indesiderati nantu à u vostru computer, è parechji di sti prugrammi ùn sò micca “visti” da antivirusu, quant'ellu si sia bè.
Aduprà, adesso, è in l'avvenimentu di volta à volta da verificà u vostru computer cun utilità cum'è AdwCleaner o Malwarebytes Anti-Malware in più di u vostru antivirus. Leggi più: i migliori strumenti di rimozione di malware.
Se i navigatori lenti sò osservati, à mezu à altre cose, devi guardà a lista di estensioni è disattivà tutte quelli chì ùn avete bisognu o, chì hè peggio, ùn sò micca cunnisciuti. Spessu, u prublema hè precisamente in elli.
Ùn vogliu chjaramente accelerà Windows 10
È ora un elencu di alcune cose chì ùn ne racontereraghju di fà per accelerà ipoteticu u sistema, ma chì sò spessu raccomandati quì è quà in Internet.
- Disattivà u lima di scambiu di Windows 10 - si spessu spessu se avete una quantità significativa di RAM, di allargà a vita di SSD è di cose simili. Ùn vogliu fà questu: prima di tuttu, ci sarà pussibule ùn esse micca un impulsu di prestazione, è chì certi programmi ùn puderanu micca cunteprà senza un file di pagingazione, ancu se avete 32 GB di RAM. Sò ancu un sferitu per un novicevanu, ma ùn ne capisci micca perchè, in realtà, ùn anu micca iniziate.
- Solu sempre "pulisce u computer da spazzatura". Certi pulenu a cache di u navigatore da un computer ogni ghjornu o cù utensili automatici, scurdà u so registru è purificanu i tempuratori impiegati CCleaner è simili. Malgradu l'usu di tali strumenti pò esse uti è cunsideratu (veda Utilizà CCleaner sàvule), e vostre azzioni anu micca sempre portà à u risultatu desideratu, avete bisognu di capisce ciò chì hè fattu. Per esempiu, cancellà a cache di u navigatore hè necessariu solu per prublemi chì, in teoria, puderete risolve cun ellu. Da sè, a cache in i navigatori hè stata pruposta specificamente per accelerà u caricu di e pagine è in realtà accelisce.
- Disattivà i servizii inutilizati di Windows 10. Hà cum'è u file di pagingazione, soprattuttu se ùn si capisce micca - quandu ci hè un prublema cù u travagliu di Internet, di un prugramma, o d'un altra cosa, forse ùn capite micca o ricurdate ciò chì l'ha causatu una volta discunisciutu u serviziu "inutile".
- Fighjate i prugrammi in startup (è generalmente li usanu) "Per aghjunghje u computer". Un pò micca accelerà, ma dinò u serviziu.
- Disabilite l'indicizzazione di i file in Windows 10. Esclusa, forse, in i casi in cui avete un SSD installatu nantu à u vostru computer.
- Disattivà i servizii. Ma in stu situu aghju un insignamentu. Quali servizii ponu spegnere in Windows 10?
Ulteriori informazioni
In aghjunghje a tutte e sopra, mi ponu raccomandà:
- Tennu Windows 10 aggiornatu (tuttavia, ùn hè micca difficiule, cume l'aghjurnamentu hè installatu per via), monitorà u status di u computer, i prugrammi in startup, a presenza di malware.
- Se avete l'impressione chì l'usu, utilizu u licenza o software libero da siti ufficiali, ùn anu micca avutu virusi per un bellu periodu, allora hè pussibule di cunsiderà di uttene solu l'utili di prutezzione integrati di Windows 10 invece di antivirus e firewall di terze parti, chì accelereranu ancu u sistema.
- Tenga traccia di u spaziu libaru nantu à a partizione di sistema di u discu duru. S'ellu hè scassatu quì (menu di 5 à 5 GB), hè guasgi garantitu di purtà à prublemi cù velocità. Inoltre, sì u vostru discu duru hè spartitu in duie o più partizioni, vi pruponi l'usu di a seconda di queste partizioni solu per salvà i dati, ma micca per l'installazione di prugrammi - esse si ponenu nantu à a partizione di sistema (se avete dui dischi fisici, sta raccomandazione pò esse ignorata) .
- Important: ùn tene micca duie o più antivirusu di terze parti nantu à u computer - a maiò parte di elli cunnosce bè, ma anu da fassi chì u travagliu cù Windows hè diventatu impossibile dopu avè installatu dui antivirus.
Inoltre si vale a considerazione chì i motivi di u lentu travagliu di Windows 10 pò esse causati non solu da unu di i sopra, ma dinò da assai altri prublemi, qualchì volta seriu più seriu: per esempiu, un discu rigidore fallitu, un surriscaldamentu è altri.