Ricerca di file rapida in un computer cù Windows 7

Spessu, l'utenti anu necessità di truvà un determinatu file in u computer. S'ellu si scorda di l'ughjettu voltu, u prucedimentu di ricerca pò prubrime una quantità di tempu assestu è ùn avè micca successu. Scopemu cumu in un PC Windows 7 pudete truvà rapidamente i dati nantu à sta.

Vede ancu:
A ricerca ùn funziona micca in Windows 7
Software di ricerca in computer

Metodi di ricerca

Pudete ricercà in i computer cun Windows 7 cù l'applicazioni di terze parti o aduprà l'uttrumenti chì dighjà u sistema operativu. Qui di scegliu in dettaglio i modi specifici per implementà sta missione.

Metudu 1: Cerca i Miei File

Inizia cun una descrizione di i metudi chì implichi l'usu di software di terze parti. Un di i prugrammi di ricerca di computer più diffusi è Search My Files. A traduzione in russo di stu nomu propriu parla di u scopu di u pruduttu software. Hè bonu perchè ùn necessita micca l'installazione in un PC, è tutte e azzioni ponu esse eseguite cù a versione portatile.

  1. Run Search My Files. In a parte sinistra di a finestra chì si apre, verificate u cartulare di u discu duru duve avete da truvà u schedariu. Se ùn ricordate micca ancu qualchì oghju deve esse situatu, allora in stu casu fate una marcata a casella accanto à l'elemento "Computer". Dopu tuttu, tutti i cartulari seranu verificati. In più, nantu à a richiesta, in a stessa finestra, pudete definisce una numeru di e condizioni di scansione supplementari. Poi premete u pulsante "Cerca".
  2. U prugramma di scansione di u cartulare selezionatu hè eseguita. In stu casu, a tabulazione si aprirà in a finestra di prugramma. "Progressu"chì mostra una infurmazione dettagliata nantu à a dinamica di l'operazione:
    • Scan area;
    • Tempu passatu;
    • Numero di oggetti analizzati;
    • Numeru di righe scansite, etc.

    U più grande u directory u prugramma scansioni, più a procedura sarà pigliata. Perciò, se cercate un file in u computer, allora aspettatevi una lunga attesa.

  3. Dopu a scansione hè completa, u bottinu diventa attivu. "Mostra i risultati" ("Vede i risultati"). Cliccate nantu à sta.
  4. Un'altra finestra si aprirà automaticamente. Mostra i risultati in forma di nomi di oggetti dettevuti chì risponde à e condizioni di scansione specificate. Hè tra questi risultati chì u file desideratu deve esse truvatu. Questu pò esse fattu cù una grande serie di filtri è ordini. A selezzione pò esse fatta cù i criteri seguenti:
    • U nomu di l'oggiu;
    • Espansione;
    • Dimensione;
    • Data di formazione.
  5. Per esempiu, se cunniscite almenu una parte di u nome di u file, inserisci in u campu sopra a colonna "FileName Long". Dopu, solu quessi quegli oggetti restanu nantu à a lista, chì i nomi includenu l'espressione entratu.
  6. Se vulete, pudete riduce più prestu u spaziu di ricerca applicendu filtrazione nantu à unu di l'altri campi. Per esempiu, se cunnosete u furmatu di l'oggiu ch'è sì cercà, pudete inserirlo in u campu sopra a colonna "Estensione di file". Cusì, l'elenco cuntene solu l'elementi chì cuntenenu in u so nomu l'espressione inserita in u campu, chì risponde à u furmatu specificatu.
  7. In più, pudete ordinà tutti i risultati in a lista per e qualchi campi. Dopu avete trovu l'oggiu chì cerchi, per lanciatu, fate dopu cliccate nantu à u nomu cù u bottinu sinu di u mousePittura).

Metudu 2: Ricerca di file efficace

U prossimu prugrammu chì pò ricercà i file in i computer in esecuzione di Windows 7 hè Ricerca di File Effective. Hè assai più simplice di l'analogue anzianu, ma solu per a so simplicità, si risponde a molti utenti.

  1. Attiva Effettiva Ricerca di File. In u campu "Nome" inserite u nome cumpletu o una parte di u nome di l'oggetto chì state cercendu

    Se ùn ricordate micca una parte di u nome, pudete ricercà per estensione. Per fà quessa, inserite un asterisce (*), è dopu à u puntu, specificate a estensione stessa. Per esempiu, per i file DOC, l'espressione introduttu deve simu tale:

    * .doc

    Ma se ùn ricordate micca u estensione esatta di file, allora in u campu "Nome" Pudete listà diversi formati separati per spazi.

  2. Cliccando nantu à u campu "Cartella", pudete selezzià una di e sette parte di u computer chì volete ricercà. S'ellu ci vole à fà questu operazione nantu à tuttu u PC, allora in stu casu, selezziunate a scelta "Unità rigide locali".

    Se a zona di ricerca hè più stretta è sapete u cartulare specificu induve l'oggetto deve esse ricercatu, allora pudete ancu mette. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu cù e ellissi à a destra di u campu "Cartella".

  3. L'utunu apre "Sfoglia cartelle". Selezziunu in essa u cartulare in u quale si trova u schedariu. In stu casu, l'oggiu ùn deve micca esse in a so radice, ma pò ancu esse situatu in una sottocartella. Cliccate "OK".
  4. Comu pudete vede, u caminu di u cartulare sceltu hè visualizzato in u campu "Cartella". Ora vi vole à aghjunghje à u campu. "Cartetti"chì hè situatu sottu. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Add.".
  5. Path aghjunghje. Se avete bisognu di cercà un oggiu in altri cartulari, ripetite a procedura sopra ripetuta, aghjunghjendu tanti rigali cum'è avete bisognu.
  6. Una volta in u campu "Cartetti" indirizzi di tutti i cartulari necessarii sò visualizzati, cliccate "Cerca".
  7. U prugramma cerca oggetti in i direttori specificati. Durante questa procedura, in a parte inferiore di a finestra, una lista hè creata da i nomi di l'elementi chì risponde à e cundizioni specificate.
  8. Cliccendu nantu à i nomi di colonne "Nome", "Cartella", "Dimensione", "Data" è "Tipu" Pudete ordinà i risultati per i indicatori specificati. Per esempiu, se cunnosite u furmatu di u schedariu chì state cercando, allora ordinendu tutti i nomi per tippu, sarà più faciule per voi di truvà a sola opzione chì avete bisognu. Dopu avete trovu l'elemento chì vulete aprà, dopu cliccate nantu à u. Pittura.

Inoltre, usando a Ricerca di File Effective, pudete ricercà non solu per u nome di l'oggettu, ma ancu da u cuntenutu di u file di testu, chì hè di u testu chì si trova in interioru.

  1. Per fà una operazione specifica in a tab "Casa" specificate u directory in u listessu modu cum'è avemu fattu prima d'utilizà l'esempiu di ricerca di un file da u so nome. Dopu à quì, andate in tab "Cun testo".
  2. In u primu campu di a finestra chì si apre, inserite u termine di ricerca. Se hè necessariu, pudete aduprà l'impostazioni addizionali, cum'è registru, encoding, etc. Per truvà un oggiu, cliccate "Cerca".
  3. Dopu à a fine di a procedura, in a parte inferiore di a finestra, i nomi di l'oggetti chì cuntenenu l'espressione di testo di ricerca sò visualizati. Per aprite unu di l'elementi trovati, basta dopu cliccà annantu ad elli. Pittura.

Metudu 3: Ricercate da u menu di Start

Per ricercà i file, ùn hè ancu micca bisognu di stallà applicazioni di terze parti, pudete limitassi à l'utili integrati di Windows 7. Vedemu cumu si faci in pratica.

In Windows 7, i sviluppatori anu implementatu una funzione di ricerca rapida. Ci si trova in u fattu chì u sistema indexa certi parti di u discu duru è forma una specie di file di cartulina. In u futuru, a ricerca di l'espressione desiderata ùn hè micca effettuata direttamente da i file, ma da sta cartulina di carta, chì permette di risparmi di tempu per a procedura. Ma un tale cartulare hà bisognu di più spaziu nantu à u discu duru. È più u più grande hè a larghezza di u spaziu discu indice, più u volumu occupa. In questu assai, spessu micca tutti i cuntenuti di e cartelle annantu à u PC sò immessi in l'indice, ma solu certi regarii più impurtanti. Ma l'usu pò modificà eventualmente l'impostazioni di l'indice.

  1. Allora, per inizià a ricerca, cliccate "Start". In u campu "Trova i prugrammi è i file" inserite l'espressione chì cerchi.
  2. Sò già cumu scrive in a zona di menu "Start" si vedenu risultati pertinenti à a ricerca chì sò dispunibili in l'indice di ricerca di PC. Saranu divisi in categorie: "Files", "Programmi", "Documenti" etc. Se vede l'oggetto chì avete bisognu, fate un doppiu clic per aprirle. Pittura.
  3. Ma, naturalmente, micca sempre u menù pianu "Start" pò tene tutti i risultati pertinenti. Allora, se ùn avete micca truvatu l'opzione chì avete bisognu in u prugramma, cliccate nantu à l'iscrizzione "Vede altri risultati".
  4. A finestra s'hè aperta "Esploratore"induve sò presentati tutti i risultati chì sò partiti da a query.
  5. Ma ci pò esse tantu risultati chì sarà assai difficiule truvà u schedariu impiegatu trà elli. Per facilità sta missione, pudete aduprà filtri speciali. Cliccate nantu à a casella di ricerca à a destra di a barra di indirizzu. Quattru tippi di filtri si apriranu:
    • "Vede" - dà a capacità di seleziona filtrazione per tippu di cuntenutu (video, cartella, documentu, attività, ecc.);
    • Data Modificata - filtri per data;
    • "Tipu" - specifica u furmatu di u file desideratu;
    • "Dimensione" - permette di selezziunu unu di sette gruppi in quantu a dimensione di l'oggiu;
    • "Folder Path";
    • "Nome";
    • "Parole chiave".

    Pudete aduprà un tipu di filtru o tuttu in u stissu tempu, dipende da ciò chì sapete nantu à l'oggiu ch'è vo circate.

  6. Dopu l'applicazione di i filtri, u risultatu di u prublema serà significativamente riduttu è chì sarà molto più faciule per truvà l'oggiu desideratu.

Ma ci sò i casi chì ùn ci sò micca un oggettu di ricerca in i risultati di a ricerca di l'oggiu di ricerca, ancu sì sicuru chì quellu deve esse situatu nantu à u discu duru di u computer. Più probabilmente, sta situazione hè da u fattu chì u cartulare in u quale hè situatu u schedariu ùn hè ancu micca aghjuntu à l'indice, chì era discusu in precedenza. In stu casu, avete bisognu à aghjunghje u discu o cartulare desideratu in a lista di aree indice.

  1. Cliccate "Start". In un campu amparatu "Trova i prugrammi è i file" Inserite l'espressione seguente:

    Opzioni di indexazione

    Cliccate nantu à u risultatu di u prublema.

  2. A finestra di indexazione si apre. Cliccate "Cambia".
  3. Una altra finestra si apre - "Locazioni indiziate". Quì puete selezzià quelli disci o directory individuale chì vulete aduprà in a ricerca di file. Per fà sta, anu bisognu à fighjà a casella. Perchè i cambiamenti entranu in vigore, cliccate "OK".

Ora tutte e zone marcate di u discu duru sò indexate.

Metudu 4: Ricercate per "Explorer"

Pudete ancu ricercà oggetti usando l'utili di Windows 7 direttamente in "Esploratore".

  1. Aprite "Esploratore" è navigà à u cartulare induve volete ricercà. Questu hè assai impurtante, chì sarà produttu solu in a cartella in cui a finestra hè aperta è in i cartulari attaccati ad ella, è micca in l'urdinatore tuttu, cume era u casu di u metudu precedente.
  2. In u campu di ricerca, inserisci l'espressione cuntenuta in u schedariu di ricerca. Se questu area ùn hè micca indiziata, allora in questo casu i risultati ùn sò micca visualizzati, è l'iscrizzione "Cliccate quì per aghjunghje à l'indice". Cliccate nantu à l'inserzione. Un menu si apre per avè a necessità di selezzià a opzione "Add to Index".
  3. Dopu, una finestra di dialogo si aprirà in cui da confermà l'azione cliccendu nantu à u pulsante "Add to Index".
  4. Dopu à a fine di a procedura di indiziu, rientra in u cartulare impurtatu è inserisci a parola di ricerca in u campu pertinente. S'ellu hè presente in u cuntenutu di i schedari situati in sta cartulina, i risultati vanu immediatamente à vede nant'à u schermu.

Cumu si pudete vede, in Windows 7 ci sò un numaru pochi di modi per truvà un schedariu per nome è per cuntenutu. Certi utilizatori preferenu aduprà prugrammi di terze parti per questu, in quantu li consideranu più conveniente di a funzionalità integrata di u sistema operativu pensatu per e stesse scopi. Tuttavia, e capacità di Windows 7 in a ricerca di oggetti nantu à u discu duru di u PC sò ancu abbastanza spazii, chì si riflette in un gran numeru di filtri per selezziunate i risultati è in presenza di una funzione di uscita quasi istantanea di u risultatu, grazie à a tecnulugia di indexazione.