Cunnessi è configurà duie monitoru in Windows 10

Malgradu l'elevata risoluzione è a grande diagonale di i monitor moderni, parechje attività, in particulare se anu riguardu à u travagliu cù cuntenutu multimedia, pò necessità di spaziu di travagliu in più - una seconda schermata. Se vulete cunnesse un altru monitor à u vostru computer o un laptop portendu Windows 10, ma ùn sà micca cum'è bè, basta leghje u nostru articulu oghje.

Nota: Nota chì, ancu di più, ci pudaremo nantu à a cunnessione fisica di l'apparecchiatura è a so configurazione successiva. Sì a frase "fà duie schermi" chì ti hà purtatu quì, volete dì duie desktop (virtuali), vi raccomandemu chì leghje l'articolo sottu.

Vede ancu: Creazione è configurazione desktop virtuali in Windows 10

Cunnessione è configurazione duie monitor in Windows 10

A capacità di cunnesse una seconda visualizzazione hè guasi sempre quì, indipende se si utilizza un computer fermu o laptop (laptop). In generali, a prucedura procede in parechje fasi, à una riflessione dettagliata di a quale procedemu.

Passu 1: Preparazione

Per risolve u nostru problema attuale, hè necessariu osservà parechje condizioni impurtanti.

  • A presenza di un connettore addizionale (libaru) in a scheda video (integrata o discreta, cioè quella chì hè aduprata). Pò esse VGA, DVI, HDMI o DisplayPort. Un connettore simile deve esse annantu à u second monitor (preferibilmente, ma micca necessariamente, è cuntene di dà perchè).

    Nota: E cundizioni sustegnate da noi sopra è sottu (in u quadru di stu passu particulare) ùn sò micca cunnessi à dispositivi moderni (sia PC, urdinatori è monitor) cù a presenza di porti USB Type C. Tuttu ciò chì hè necessariu per a cunnessione in stu casu hè a presenza di porti corrispondenti nantu à ogni da i participanti di u "bundle" è direttamente cavu.

  • U cavallu chì risponde à l'interfaccia selezionata. Più spessu si vene aghjustatu cun un monitor, ma s'ellu ci hè una mancanza, avete da cumprà.
  • Fili di putenza standard (per u secondu monitor). Inclusu dinò.

Se avete un tipu di connettore in a vostra scheda video (per esempiu, DVI), è u monitor collegatu hà solu un VGA obsolutu o, al contrariu, HDMI moderno, o se ùn pudete semplicemente cunnessu l'apparecchiatura à i stessi connettori, pudete ancu bisognu à acquistà un adattatore currettu.

Nota: In i portatili, u portu DVI hè spessu assente, perciò “cullucendu cunsegna” dighjà passà cù qualchì altro standard disponibile da aduprà o, ancu, cù un adattatore.

Passu 2: Priorità

Avendu assicuratu chì i connettori adatti sò dispunibuli è l'accessorii necessarii per u "bundle" di l'apparecchimentu, hè necessariu prioritizà correttamente, almenu se si utilizza monitor di una classe diversa. Determinate quale di e interfacce dispunibili cunnessu ogni dispositivu, chì in a maggior parte di i casi i connettori di a scheda video ùn sò micca uguale, è ognunu di i quattru tippi di sopra spicciutu hè carattarizatu da una qualità di l'immagine differente (è qualchì supportu per a trasmissione audio o a mancanza di questu).

Nota: E schede video relativamente moderni ponu esse equipaggiati cù parechji DisplayPort o HDMI. Se avete l'occasione di aduprarle per cunnessu (i monitoru sò dotati di connettori simili), pudete procedere immediatamente à u passu 3 di st'articulu.

Allora, se avete un monitor "di belli" è "normali" in qualità (prima di tuttu, u tippu di matrice è di diagonale di u schermu), avete bisognu di aduprà i connettori in cunfurmità à sta qualità - "bonu" per u primu, "normale" per u secondo. A valutazione di e interfacce hè cum'è seguita (da megliu à u peghju):

  • Displayport
  • HDMI
  • DVI
  • VGA

U monitor, chì sarà u principale per voi, deve esse cunnessu à u computer cun un standard più altu. Ulteriori - u prossimu di a lista o qualsiasi altra dispunibule à aduprà. Per una comprensione più accurata di quale interfaccia ci hè, si consiglia di familiarizzarti cù i seguenti materiali nantu à u nostru situ web:

Ulteriori dettagli:
A cumparazione di i standard HDMI è DisplayPort
Comparazione di l'interfaccia DVI è HDMI

Passu 3: Cunnessi

Dunque, avè à a riva (o pussibbilmente, nantu à u desktop) l'attrezzatura necessaria è l'accessorii rispettabili, avendu decisu nantu à e priorità, pudemu passà cun sicuru à cunnessu a seconda schermata cù u computer.

  1. Ùn hè micca necessariu affettu, ma da quì avemu a cuncezziunà di spegnere u PC cù u menu per avete a sicurezza prima. "Start"è dopu scunettallu da a rete.
  2. Pigliate u cavu da u schermu principale è cunnessu à u connettore di a scheda video o di u laptop chì avete identificatu cum'è u principale. Fate u listessu cù u secondu monitor, u so filo è u connettore secondu più impurtante.

    Nota: Se u caviu hè adupratu cù un adattatore, deve esse cacciu in anticipu. Se aduprate cavi VGA-VGA o DVI-DVI, ùn vi scurdate di stringere a viti di fissaggio.

  3. Connettu u cavumacu di tensione à u "novu" di a visualizazione è inserisci u prugramma in una prugljera s'ellu era disconnessu in precedenza. Accende u dispositivo, è cun ellu u computer o laptop.
  4. Dopu aspittendu u principiu di u sistema operativu, pudete andà à a fase successiva.

    Vede ancu: Cunnessione di u monitor à u computer

Passu 4: Setup

Dopu avè cunnessu correttamente è successu u secondu monitor à u computer, tu è io duvemu avè un numeru di manipuli in "Parametri" Windows 10. Questu hè necessariu, malgradu a rivelazione automatica di novu equipagiu in u sistema è di a sensazione chì hè già pronta à andà.

Nota: "Dieci" ùn necessite micca guasgiu di i driver per assicurà u correttu di u funziunamentu di u monitor. Ma s'ellu ci hè di fronte à a necessità di installarli (per esempiu, a seconda visualizzazione hè affissata in "Manager di dispositivi" da un attrezzamentu scunniscutu, ma ùn ci hè nè immagine nantu à sti), familiarizàtevi cù l'articolo in seguitu, seguite i passi ch'ella suggeriti, è solu dopu procedi à i passi chì seguite.

Leggi ancu: Installendu u driver per u monitor

  1. Andà à "Opzioni" Windows, cù u so icona in u menù "Start" o chiavi "WINDOWS + I" in a tastiera.
  2. Apertu a sezione "Sistema"cliccendu nant'à u blocchetto cumpresu cù u bottinu sinu di u mouse (LMB).
  3. Sì sì in a tabulazione "Mostra"induve pudete persunalizà u travagliu cù dui schermi è adattate u so "comportamentu" per sè stessi.
  4. Dopu, tenemu cunsideratu solu i parametri chì sò relativi à parechji, in u nostru casu dui, monitors.

Nota: Per configurà tutti presentati in a sezione "Mostra" opzioni, eccettu a situazione è u culore, primu bisognu à sceglie in a zona di previsione (in miniatura cù l'immagine di schermi) un monitor specificu, è solu fate cambiamenti.

  1. Ubicazione A prima cosa chì pò e deve esse fatta in l'impostazioni hè di capisce chì numeru appartene à ognunu di i monitor.


    Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu sottu di a zona di previsione. "Determinate" e fighjate i numeri chì appariranu brevemente in u angulu in menu à l'estremità di ogni schermu.


    Dopu avete da indicà a situazione attuale di l'apparecchiatura o di quellu chì hè praticu per voi. Hè logicu suppurtà chì a visualizzazione à u numeru 1 sia u principale, 2 hè opzionale, ancu in realtà avete definitu u rolu di ognunu ancu in u stadiu di cunnessione. Dunque, basta mettere e miniature presentate in a finestra di previsione cume sò installate nantu à a vostra scrivania o cum'è vi vogliono, allora fate un clic nantu à u pulsante "Applicà".

    Nota: I spieghe ponu esse postu solu à a volla, ancu s'è in fattu sò installati à distanza.

    Per esempiu, se un monitor hè direttamente visu à voi, è u secondu hè à diritta di questu, pudete metterli cum'è illustratu in a screenshot sottu.

    Nota: Pesi di u schermu mostratu in i parametri "Mostra", dipende da a so risoluzione vera (micca diagonale). In u nostru esempiu, u primu monitor hè Full HD, u secondu hè HD.

  2. "Colore" è "Notte di luce". Stu parametru si applica à u sistema cum'è per u tuttu, è micca à un spaziu specificu, avemu prima cunsideratu stu tema.

    Leggi ancu: Abilitazione è configurazione di u modu di notte in Windows 10
  3. "Impostazioni di culore di Windows HD". Questa opzione ti permette di adattà a qualità di l'immagine nantu à i monitor chì supportanu HDR. L'equipaggia utilizata in u nostru esempiu ùn hè micca; perciò, ùn avemu micca a occasione di fà cun muvimentu veru esempiu di chì u culore hè adupratu.


    Inoltre, ùn hà micca una relazione diretta cù u sughjettu di i dui schermi, ma, se vulete, pudete familiarizzià cù a descrizzione dettagliata di cumu funziona a funzione cù l'editing di Microsoft furnitu in a sezione corrispondente.

  4. Scala è Marcatu. Questu parametru hè difinitu per ognuna di i schermi separatamente, ancu in a maggior parte di i casi a so cambiamentu ùn hè micca necessaria (se a risoluzione di u monitor ùn supera micca 1920 x 1080).


    È ancu, s'è vo vulete aumentà o scendite l'immagine nantu à u schermu, si consiglia di leggere l'articolo sottu.

    Per di più: Modificà a scala di a schermata in Windows 10

  5. "Risoluzione" è "Orientazione". Come in u scala, questi parametri sò configurati separatamente per ognuna di i schermi.

    U permessu hè megliu cun u scambiu, preferendu u valore predefinitu.

    Change orientazione cù "Album" on "Libro" u seguitu solu se unu di i vostri monitoru hè installatu ùn orizzontale, ma in verticale. Inoltre, per ogni opzione dispunibile u valore "invertitu", cioè a riflessione orizzontale o verticale, rispettivamente.


    Vede ancu: Modificà a risoluzione di u schermu in Windows 10

  6. "Multiple Display". Questu hè u parametru più impurtante in u travagliu cù dui schermi, postu chì hè questu chì ti permette di determinà cume interagisce cun elli.

    Sceglite se volete espansione i display, cioè, per fà una seconda continuazione di u primu (per questo, era necessario sistemà e correttamente à u primu passu da sta parte di l'articolo), o, in alternativa, se vulete duplà l'immagine - per vede a stessa cosa in ciascun monitor .

    Optional: Se u modu di u sistema determinatu a visione principale è addizionale ùn curriscia micca i vostri desideri, selezzi chidda ch'è tu cunsiderate u principale in l'area di anteprima, e fate una casella accanto à "Fà u display principali".
  7. "Impostazioni avanzate di visualizzazione" è "Impostazioni grafiche"cum'è i parametri citati prima "Culori" è "Notte di luce", ci saltaremu ancu - questu si riferisce à u graficu cumunu, è micca specificamente à u sughjettu di l'articulu di oghje.
  8. In a configurazione di dui schermi, o, piuttostu, l'immagine ch'elli trasmettenu, ùn ci hè nunda di complicatu. A cosa maiò hè micca solu di piglià in contu e caratteristiche tecniche, diagonale, risoluzione è posizione nantu à a tavula di ognuna di i monitor, ma dinò agisce, per a so parte, à a soabula discrezione, à parechji provà varie opzioni da a lista di quelli dispunibili. In ogni casu, ancu sì avete fattu un errore in una di e fasi, tuttu pò esse sempre cambiatu in a sezione "Mostra"situatu in "Parametri" sistema operativu.

Optional: Commutazione veloce tra i modi di visualizzazione

Se, travagliendu cù dui schermi, spessu avè bisognu à cambià tra i modi di visualizzazione, ùn hè micca necessariu riferisce à a sezione sopra riportata ogni volta. "Parametri" sistema operativu. Questu pò esse fattu assai più veloce è più faciule.

Premete i tasti nantu à a tastiera "WIN + P" è selezziunate in u menu chì si apre "Prughjettu" A modalità adatta di i quattru dispunibuli:

  • Solu u schermu di l'ordinatore (u monitor principale);
  • Ripetizione (duplicazione di l'immagine);
  • Expand (continuazione di a foto nantu à a seconda visualizzazione);
  • Solu a seconda schermata (u monitor principale hè disattivatu cù l'imagine diffusa à l'altru).
  • Per selezziunà direttamente u valore desideratu, pudete aduprà sia u mouse o a combinazione di tasti sopra indicata - "WIN + P". Un clic - un passu in a lista.

Vede ancu: Cunnessione di un monitoru esterno à un laptop

Conclusione

Ora sapete cume cunnessu un monitoru addizionale à un computer o un laptop, è dopu assicurà u so operazione adattendu i parametri di l'immagine trasmessa à u schermu per soddisfà e vostre necessità è / o necessità. Speremu chì questu materiale sia di utili, ti avemu finitu per quessa.