Se, dopu travagliatu cù un discu duru esternu, u dispositiu hè disconnessu in furia di u computer o durante a registrazione fallitu, i dati saranu dannati. Poi, quandu si riconnesse, un messagiu d'errore apparirà, dumandendu à furmatu.
Windows ùn pò aprite u HDD esterno è dumandà à u furmatu
Quandu ùn ci sò nant'à infurmazioni impurtanti nantu à u discu duru esterno, pudete semplicemente formattarli, cunducendu rapidamente u prublema. Poi tutti i file danneggiati saranu cancellati, è pudete continuà a travaglià cù u dispositivo. Pudete correggere l'errore è salvà dati impurtanti in parechji maneri.
Metudu 1: Verificate da a riga di cume
Pudete verificà u vostru discu duru per l'errore è riparà i prublemi problematichi cù l'utili standard di Windows. A stessa opzione hè in particulare pertinente sì se truvate u sistema di file NTFS "volatu" in RAW.
Vede ancu: Modi di riparà u formatu RAW in HDD
Procedura:
- Fate una linea di cumunicazione per mezu di l'utilità di sistema Run. Per fà ciò, premete simultaneamente i tasti di a tastiera Win + R è in u rughjoliu vuota vi si mette
cmd
. Nantu à a pressione di un bottinu "OK" inizià a promptu di l'ordine. - Cunnesse u discu duru difettu esterno à u computer è ricusate di fà a formattazione. O solu chiudere a notificazione.
- Verificate a lettera chì hè attribuita à u dispositivo novamente cunnessu. Questu pò esse fattu cù u menu "Start".
- Dopu chì entri in a riga di cume
chkdsk e: / f
dove "e" - a designazione di e lettere di i media amovibili chì vulete controllà. Cliccate Enter annantu à a tastiera per cumincià l'analisi. - Se l'operazione ùn principia, allora a linea di cume deve esse eseguita cum'è amministratore. Per fà quessa, truvate u menù "Start" è arricchisce u menù contestuale. Dopu à chì seleziona "Run as administrator" è ripetite u cumandamentu.
Quandu u verifica hè cumpletata, tutti i dati falliti saranu corretti, è u discu duru pò esse adupratu per registrà è visualizà i file.
Metudu 2: Formate u Disk
Sì ùn ci hè nunda di dati impurtanti nantu à u discu duru, è u compitu principale hè di restituisce l'accessu à u dispositiu, pudete seguitu u cunsigliu di Windows è formattallu. Questu pò esse fattu in parechji maneri:
- Sconnu e ricuniscià u discu rigalu fallitu. Un messagiu d'errore vene. Selezziunu "Format Disk" è aspettate finu à a fine di l'operazione.
- Se u missaghju ùn apareghja, allora dopu "U me computer" fate un clic destro sul dispositivo rimovibile e seleziona da l'elenco che appare "Format".
- Effettuate un furmatu à bassu livellu cù software di terze parti, per esempiu, Strumentu Formatu HDD in Livellu Bassu.
Per di più: Cosa hè a formattazione di u discu è cume si faci correctamente
Dopu à quessa, tutti i file che eranu in precedenza salvati in un hard drive esterno seranu cancellati. Una parte di l'infurmazione pò esse pruvata à ricuperà cù un software speciale.
Metudu 3: Recuperu dati
Se u metudu precedente ùn hà risoltu u prublema o hè scumbu un altru sbagliu (per esempiu, per mezu di u tippu di sistema di lìaccordu) è ci sò dati importanti in a memoria di u dispositivo, pudete provà à ripiglià. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di un software speciale.
Ùn ti cunsigliemu di sceglie R-Studio per questo scopu, ma pudete aduprà qualunque software simile. U prugramma hè adatta à travaglià cù dischi rigidi esterni è altri media. Pude recuperà i dati da un dispositivo difettu o accidentalmente formattatu.
Vede ancu:
Cumu aduprà R-Studio
Cume recuperà i file eliminati cù Recuva
I migliori programmi per recuperà i file eliminati
Più spessu, a riparazione di un discu duru esterno per l'errori aiuta ad eliminà u prublema. Sì ùn hè micca pussibule di fà quessa per mezu di l'utili di Windows, allora u dispositivu pò esse restituitu à u travagliu è i dati conservati nantu à essu pò esse ripristinati cù un prugrammu spiciali.