Cume per cambià u font à Android

In Internet ci sò parechji editori grafichi chì ti permettenu di fà qualchì manipolazione cù l'imagine. Spessu tali programmi anu da scaricà è installà in u vostru computer. Tuttavia, quandu avete bisognu di cumplettà rapidamente un prughjettu o semu micca voglia aspettà u download per finisce è installà u prugramma, siti web specializzati ghjunghjenu à u salvu. Oghje vedemu Photopea - un editore graficu in linea.

Vai à u situ di Photopea

Principianti

L'interfaccia di u situ hè assai simile à parechji Adobe Photoshop: tutti gli elementi di u spaziu di travagliu sò situati in modu conveniente, gruppi di funzioni sò spartiti in tabs, è ci hè di più finestra cù strumenti diversi. Photopea ti permette di principià subitu grazie à u menu di avvicinanza rapida. Quì pudete creà un novu prughjettu, aprite u salvatu nantu à u computer o andate in u modu dimostrativo.

Toolbar

L'uttrumenti principali sò situate nantu à u pannellu scussu à a sinistra di l'area di travagliu. Essa contiene tutti l'elementi necessarii chì puderete dà bisognu à edità l'immagine. Per esempiu, pudete sceglie una pipetta per determinà u culore, o aduprà un matita o una penna per creà u vostru disegno. Inoltre, u pannellu contene: lasso, riempimento, riparazione pennellu, strumentu di testu, sfocatura, gomma e ritagliu.

Operà cù u testu

Come sopra citatu, l'elemento di testu nantu à a barra di strumenti hè presente. Cù sì, pudete creà ogni tipu di scrittura nantu à una tela o una immagine. Photopea invita l'utenti à sceglie una di e numerose fonti installate, adattà a dimensione di i caratteri, selezziunà l'oriziu è applicà parametri addiziunali. Chì ci sò un gran nùmeru di fonti, aduprà a stringa speciale per fà una ricerca. "Truvate".

Palette di culore

Hè impurtante chì ogni editore graficu permetti à l'utenti di affinà i colori richiesti. Installata in Photopea palette fornisce a capacità di seleziona u culore desideratu, regolà a tinta è a luminosità. Inoltre, l'inserzione manuale di i valori di RGB o nome HTML hè dispunibule.

U spaziu di a pulizia

Parechje persone utilizanu un editor graficu per creà i so propri disegni. Questu prucessu hè megliu fattu cun pennu. E impostazioni flessibili di questu arnesi in u serviziu in ligna Photopea ti permetteranu di sceglie a forma perfetta, dimensione, dispersione è dinamica di culore. E forme di pennu sò spieghjate direttamente in a finestra di configurazione in e miniature di previsione.

Correzione di l'immagine

À u stadiu finale di u travagliu cù u prughjettu, a correzione di culore hè necessariu. Funzioni speciali incorporate aiutanu. Sò in una tabulazione separata nantu à u sopra è classificati da Windows. Pudete aduprà a luminosità, u cuntrastu, a juiciness, l'esposizione, a saturazione, u pendulu, l'equilibru di biancu è di biancu. In a stissa tabuletta, vi mudite a dimensione di a tela, l'immagine è a trasformazione hè eseguita, se hè necessariu.

U travagliu cù i strati

Spessu i prughjetti sò cunduti da un gran numaru di elementi diversi, immagini. U travagliu cun elli hè più faciule quandu ci hè una distribuzione à i strati. Questa funzione hè integrata in Photopea. Tutte e manipule sò effettuate in una finestra separata nantu à u spaziu di travagliu. Quì pudete creà un stratu, aghjuntà una maschera di strati, cancellà o disattivà qualcosa. Di lì supra hè a finestra in cui hè espositu a storia di e azzioni cun un certu stratu.

In cima di u spaziu di travagliu in una scheda separata ci sò strumenti più per travaglià cù strati. Aiutanu à creà elementi novu, applicà stilu, duplicà, aghjuntu un quadru, cunverti in un oggettu intelligente è manipanu un gruppu di strati.

Applicà effetti

U serviziu in linea consideratu offre à l'utenti una scelta di un gran numaru di effetti visivi chì sò applicabili à e singole immagini o l'interu prugettu. Unu di i più interessanti effetti hè Liquefy. In una finestra separata, aduprendu unu di l'utelli dispunibili, campi particulari di l'immagine sò trasformati, ciò chì crea u effettu di diventà liquido. Pudete sceglie unu di i tippi di questu arnesi è, movendu i cursori, adatta i so parametri.

Virtues

  • Supporto à a lingua russa;
  • U usu libaru;
  • Disposizione comoda di elementi di a zona di travagliu;
  • Strumentazione flessibile;
  • A presenza di effetti è filtri.

Inconvenienti

  • Alcune funzioni sò solu dispunibili in a versione premium;
  • Luntà u travagliu nantu à i computer impurtati.

Photopea hè un serviziu in linea simile è conveniente chì ti permette di travaglià cù l'image. A so funzionalità assureghja micca solu i principianti, ma dinò l'utilizatori sperimentati, chì cunnosciavanu solu cù un software specializatu. Questu situ hè perfettu in i casi chì ùn anu micca bisognu o voglia di travaglià in i prugrammi di l'editori grafichi.