Se, dopu l'installazione di Windows 10 o l'aggiornamentu, u touchpad di u vostru laptop ùn funziona micca per voi, sta guida contiene parechje maniere per riparà u prublema è altre informazioni utili chì puderanu aiutà à evità di ricucce u prublema.
Nantu à a maggior parte di i casi, u prublema cù un touchpad non funziunale hè causatu da a mancanza di piloti o da a presenza di driver "sbagliati" chì Windows 10 pò installà stessa. Tuttavia, questu ùn hè micca l'unica opzione pussibule. Vede ancu: Cumu disattivà u touchpad in un laptop.
Nota: prima di cuntinuà, fate attenzione à a presenza in a tastiera di u laptop di e chiavi per accende / spegne u touchpad (deve avà una immagine relativamente chiara, veda a schermata cù esempi). Pruvate chjappu sta chiave, o cunjunta cun a chiave Fn - forse questa hè una azzione semplice per corregge u prublema.
Pruvate dinò di entrà in u pannellu di cuntrollu - u mouse. È vede se ci sò opzioni per attivà è disattivà u touchpad di u laptop. Forse per qualchì avutu raghjone hè statu disattivatu in l'impostazioni, questu si trova nant'à e tastette Elan è Synaptics. Un'altra posizione cù i parametri di touchpad: Start - Impostazioni - Dispositivi - Mouse è touchpad (se ùn ci sò elementi in sta sezione per cuntrullà u touchpad, allora hè disattivatu o i driver ùn sò micca installati per questu).
Installazione di i driver di touchpad
I piloti di u Touchpad, o anzi a so assenza - a ragione più cumunamentu chì ùn funziona micca. È a stallazione manualmente hè a prima cosa da pruvà. In listessu tempu, ancu se u driver hè installatu (per esempiu, Synaptics, cù u quali succede più spessu cà altri), pruvate sta opzione in ogni casu, cum'è spessu si scopre chì i novi driver installati da Windows 10 in sè, à diffeella di quelli "vecchi" ufficiali, anu micca travagliu.
Per scaricà i driver necessarii, andate nantu à u situ ufficiale di u custruatore di u vostru laptop in a sezione “Support” è truvate i download di driver per u vostru mudellu di laptop. Ancu più faciule per entrà in a frase motore di ricerca Supporto Brand_and_model_notebook - e andate nantu à u primu risultatu.
Ci hè una bona probabilità chì ùn ci sarà micca un driver di touchpad (Dispositivo Punto) per Windows 10, in questu casu, pudite scaricà liberamente i driver dispunibili per Windows 8 o 7.
Installate u driver scaricatu (se i driver per versioni precedenti di u SO sò stati carregati è si rifiutanu di esse installati, utilizate u mode di compatibilità) è verificate se u touchpad hè statu riparatu.
Nota: si capisce chì Windows 10 dopu à l'installazione manuale di driver di Synaptics ufficiali, Alpi, Elan, pò aggiornà automaticamente, chì daveru à volte à u fattu chì u touchpad ùn funziona più. In una tale situazione, dopu l'installazione di i piloti tattili antichi, ma chì funzionanu, disattivà a so aggiornamentu automatica cù l'utilità di Microsoft ufficiali, vede Cumu impedisce l'aggiornamentu automaticu di i driver di Windows 10.
In certi casi, u touchpad potrebbe ùn funzionà micca in mancanza di i piloti chipset necessarii per laptop, cume l'Interface Engine di gestione Intel, ACPI, ATK, prugrammi USB distinti forse è prugrammi specifici addizionali (chì spessu esse necessarii nantu à i laptop).
Per esempiu, per i portatili ASUS, oltre à l'installazione di Asus Smart Gesture, avete bisognu di un Pacchetto ATK. Scaricate manualmente questi driver da u situ ufficiale di u fabbricante di u portatile è installate li.
Verificate ancu in u gestore di dispositivi (cliccà à dirittu nantu à l'iniziu - u gestore di dispositivi) s'ellu ùn ci sò dispositivi scunnisciuti, disabilitati o discuplicati, in particulare in e sette "Dispositivi HID", "Mouse è altri dispositivi di punta", "Altri dispositivi". Per disabilitati - pudete cliccà cun u clicciu è cliccate "Enable". S'ellu ci hè dispositivi scunnisciuti o chì ùn sò micca operativi, prova à scopre ciò chì hè u dispositivu è caricate u driver per ellu (vede cumu installà un driver cuncepitu sconosciutu).
Ulteriori modi per attivare u touchpad
Se i passaggi descritti sopra ùn aiutassi, eccu alcune altre opzioni chì ponu travaglià se u touchpad di u portatile ùn funziona micca in Windows 10.
À l'iniziu di l'istruzione, i tasti funzionali di u laptop sò stati menzionati, permettendu à u touchpad di esse attivatu è spente. Se queste chiavi ùn funzionanu micca (è micca solu per u touchpad, ma ancu per altre attività - per esempiu, ùn passanu micca l'ete di l'adattatore Wi-Fi), pudemu presupunà chì u software necessariu da u fabbricante ùn hè micca stallatu per elli, chì da quì pò da fà incapacità di accende u touchpad. Sapete di più nantu à ciò chì questu software hè - à a fine di l'istruzione. L'adattamentu di a luminosità di u schermo di Windows 10 ùn funziona.
Un'altra opzione pussibule hè chì u touchpad hè statu disattivatu in u BIOS (UEFI) di u portatile (l'opzione hè di solitu situata in qualchì parte da a periferica o a sezione Avanzata, hà a parola Touchpad o Puntinu à a punta in u titulu). S'è u casu, fighjate - Cumu loghi in BIOS è UEFI Windows 10.
Nota: se u touchpad ùn funziona micca in un Macbook in Boot Camp, installa i driver chì, quandu crei un drive flash USB avviabile cù Windows 10 in l'utilità di discu, sò scaricati nantu à sta unità USB in a cartella Boot Camp.