Cume à fà una correzione di culore in Adobe Premiere Pro

I prugrammi è componenti supplementari in u sistema operativu di Ubuntu ponu esse installatu micca solu cù "Terminal" cù l'entrata di cumandi, ma ancu cù a soluzione grafica classica - "Manager di applicazioni". Un attrezzu simu sembra pratico per certi utenti, in particulare quelli chì ùn anu micca trattatu cù a console è avè travagliu e difficoltà cù tutti questi set di testi incomprensibili. Per difettu "Manager di applicazioni" integratu in u sistema operativo, ma à causa di certe azzioni o fallimenti di l'utente, pò sparisce è dopu a reinstallazione hè necessariu. Fighjà una veduta più vicina à stu prucessu è analizzà l'errori cumuni.

Installate Application Manager in Ubuntu

Come dicemu sopra, "Manager di applicazioni" Disponibile in u standard Ubuntu build è ùn necessita di installazione addizionale. Dunque, prima di principià a procedura, assicuratevi chì u prugramma sia esattamente assente. Per fà quessa, andate in u menù, pruvate à circà è truvà l'utimentu necessariu. Sè u tentativu hè in van, fate attenzione à e istruzioni chì seguite.

Utilizzeremu a console standard, dava l'infurmazione dettagliata nantu à ogni cummentu chì avete bisognu:

  1. Aprite u menu è currite "Terminal"Pudete ancu fà cusì via a hotkey. Ctrl + Alt + T.
  2. Incolla u comando in u campu di inputsudo apt-get install install centerè poi cliccate nantu à Enter.
  3. Inserite a password per u vostru contu. Nota chì i caratteri scritti ùn sò micca visibili.
  4. Se dopu installazione l'utellu hè unu di u malfunzionamento o ùn hè micca installatu à causa di a presenza di stesse librerie, esegui una reinstallazione,digità sudo apt --reinstall install software-center.

    Inoltre, pudete provà à entrà in alternanza i cumandamenti chì seguit in caso di prublemi cù questu.

    sudo apt purge software center
    rm -rf ~ / .cache / software-center
    rm -rf ~ / .config / software-center
    rm -rf ~ / .cache / update-manager-core
    sudo apt update
    sudo apt dist-upgrade
    sudo apt install software-center ubuntu-desktop
    sudo dpkg-reconfigure software center --force
    sudo update-software-center

  5. Sì prestazione "Manager di applicazioni" ùn sì micca soddisfatti, cancellatu cun u comandosudo apt rimuovere u centru di softwaree ri-installà.

Infine, pudemu raccomandà aduprà u comandorm ~ / .cache / software-center -Rè dopuunità - rimpatriper cancellà a cache "Manager di applicazioni" - Questu deve aiutà sbarazzarsi di i vari tipi di errori.

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule in l'installazione di u strumentu in questu, solu qualchì volta ci hè difficoltà cù a so prestazione, chì si risolvenu per mezu di e istruzzioni di sopra in duie minuti.