Ricercà è scarica i driver per HP Pavilion DV6

I portatili dopu a reinstallazione di u sistema operativu ùn saranu micca capaci di travaglià à piena potenza senza i chjubieratori proprietari. Ogni utente chì hà dicisu di fà una recuperazione o l'upgrade à una nova versione di Windows deve sapè sta situazione. In questu articulu discurreremu i modi fondamentali per installà un software per l'ipirativo HP Pavilion DV6.

Installazione di u driver per HP Pavilion DV6

Spessu, i pruduttori quandu acquistanu computer fermu è laptop attaccanu un discu cun tuttu u software necessariu. In casu chì ùn l'avete micca à a portata, offremu parechje altre vie di driver per i componenti di u laptop in questione.

Metudu 1: Visita u situ Web ufficiale di HP

I portali ufficiali di Internet sò spazii dimostrati induve pudete truvà tuttu u suppurtimentu software necessariu per ogni prugramma cun garanzia assoluta. Quì vi truverete solu i schedari sicuri di l'ultime versioni, perchè pruponemu questu opzione in u primu situ.

Andate à u situ ufficiale di HP

  1. Visite u situ ufficiale di HP cù u ligame sopra.
  2. Sceglite una sezione "Supportu", è in u pannellu chì si apre, andate à "Software è driver".
  3. A pagina successiva sceglite a categoria di dispositivi. Sì u interessu di i portatili.
  4. Apparirà un modulu per a ricerca di mudelli - inserisci DV6 quì è selezziunate u mudellu in quantu à u listinu di rigalu. Se ùn ricordate micca u nomu, circate in un adesivu cun infurmazioni tecniche, chì di solitu si trovanu nantu à u spaziu di u notebook. Pudete ancu aduprà l'alternativa è "Permettite à HP di identificà u vostru pruduttu"Ciò simplificarà assai u prucessu di ricerca.
  5. Selezzione di u vostru mudellu in i risultati di a ricerca, vi truverete nantu à a pagina di download. Immettete immediatamente a versione è a bitezza di u sistema operativu installatu nantu à a vostra HP, è cliccate "Cambia". Tuttavia, a scelta hè micca - u sviluppatore di software hà adattatu solu per Windows 7 32 bit è 64 bit.
  6. Apparirà una lista di i file dispunibili, da i quali avete bisognu di sceglie ciò chì vulete installà. Espandi i tabulazioni di interesse cliccendu à sinistra sul nome di a periferica.
  7. Appughjà nantu à u pulsante Scaricateattenzione à a versione. Avemu fermamente a propenza di sceglie l'ultima revisione - sò situate da l'antica à a nova (in ordine crescente).
  8. Dopu avè scaricatu tutti i lìculi necessarii, metti elli nantu à una unità flash USB per installà dopu a reinizizzione di u sistema operativo, o installarli una per unu, se ghjustu avete decisu di fà l'upgrade di u software à l'ultimi edizioni. Questa prucedura hè assai simpatica è va in seguitu di tutte e raccomandazioni di u Installazione guidata.

Sfortunatamente, sta opzione ùn hè micca conveniente per tutti - se avete bisognu di stallà parechji piloti, u prucessu pò avè un avutu tempu. S'ellu ùn hè micca bè pru, andate à un'altra parte di l'artìculu.

Metudu 2: Assistente di Supportu HP

Per a praticità di travaglià cù urdinatori HP, i sviluppatori anu creatu un prugrammu privativu - Assistant Assistente. Aiuta à stallà è à aghjurnà i driver à i scaricà da i servitori di u vostru situ. Se ùn avete micca reinstallatu Windows o ùn l'avete micca cancellatu manualmente, pudete cuminciare da a lista di prugrammi. In mancanza di un assistente, installatu lu da u situ HPP.

Scaricate l'Assistenza Assistente HP da u situ ufficiale.

  1. Da u link sopra, vola à u situ Web HP, scarica, installa, è esegue l'Assistente Caliper. U installatore hè cuntinuatu da dui finestre, in ambu cliccate "Prossimu". Una volta finita, l'icona vene nantu à u desktop, esegue l'assistente.
  2. In a finestra di accoglienza, setate i parametri cume volete è cliccate "Prossimu".
  3. Dopu avè riesaminatu i cunsiglii, procedi à aduprà a so funzione principale. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Verificate e aggiornamenti è messaggi".
  4. U check si principia, aspettate ch'ellu finisci.
  5. Andà à "Aggiornamenti".
  6. I risultati ghjunghjanu in una nova finestra: quì vedi ciò chì deve esse installatu è ciò chì deve esse aggiornatu. Spuntate l'elementi necessarii è cliccate nantu à Scaricate è Installate.
  7. Ora vi vole à aspittà dinò finu quandu l'assistente scarica e installa automaticamente i componenti selezionati, è allora chjude u prugramma.

Metudu 3: Prugrammi supportanti

L'applicazione privativa di HP hà ancu una alternativa in forma di prugrammi per truvà automaticamente u megliu prugramma in Internet. U principiu di u so travagliu hè simule: scansenu un laptop, scopanu i piloti mancanti o antichi, è pruponenu d'installarli da zero o d'aghjurnà. Tale applicazioni anu a so basa di dati di piloti, integrati o in linea. Pudete sceglie u megliu prugramma per voi stessi da leghje un articulu separatu nantu à u nostru situ web.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

I capi di u segmentu sò DriverPack Solution è DriverMax. Entrambi sustenenu un numeru numeru di dispositivi, cumpresu i periferiche (stampanti, scanners, MFPs), ùn hè micca difficiule da installà è aggiornà u prugramma in modu selettivu o cumpletivu. Pudete leghje l'istruzzioni per aduprà questi prugrammi à i ligami sottu.

Ulteriori dettagli:
Cume avè aghjurnà i driver cù Soluzione DriverPack
Aggiorna i driver cun DriverMax

Metudu 4: ID di dispositiva

Utenti più o menu fiduciosi ponu aduprà stu metudu, chì l'usu sia giustificatu primariu quandu l'ultima versione di un driver ùn funziona micca bè o hè impossibile scuperte da altri modi. Tuttavia, nunda ùn impedisce micca di truvà è l'ultima versione di u driver. U compitu hè effettuatu per mezu di un còdice di dispositivu unicu è di servizii in ligna fidati, è u prucessu di stallazione stessa ùn hè micca diversa da cumu avete scaricatu u driver da u situ ufficiale. Solu u liggiu sottu, truverete infurmazioni nantu à cumu determina u ID è u travagliu currettu cun ellu.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 5: l'utile standard di Windows

Installazione di i driver cun "Manager di dispositivi"Incarnatu in Windows hè un altru modu ùn esse ignoratu. U sistema offre una ricerca automatica in a rete, è una installazione forzata seguita da u locu di l'installazione.

Dunque, si puderà notà chì solu a versione di basa di software senza applicazioni proprietarie sarà installata. Per esempiu, a scheda di video sarà capace di funzià bè cù a più alta risoluzione pussibule di u schermu, ma l'applicazione privativa di u fabbricante ùn sarà micca dispunibile per calà l'adattatore graficu è l'utente avrà da stallà manualmente da u situ web di u fabbricante. L'istruzioni espansive cun stu metudu sò descritte in a nostra altra materia.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Questu cumpleta a lista di metudi di installazione di Po per u notebook HP Pavilion DV6. Ùn du li cunsiglii di dà una priorità à u primu di elli - quì ci vole à riceve l'ultimi e i pruvinciati provati. In più, vi avviò di scaricà è installate utilità per a scheda madre e periferiche, assicurendu una prestazione massima di notebook.