Cume trasferisce un grande schedariu via Internet?

Oghje, per trasferisce ancu un grande lussu à un altru computer - ùn hè micca necessariu andà nantu à u cun un drive flash o dischi. Ci hè abbastanza per u computer à esse connessu à Internet à una bona velocità (20-100 Mb / s). À propositu, a maiò parte di i fornitori dighjà questu velocità ...

L'articulu vederà 3 modi cumandati per trasferisce i file grandi.

U cuntenutu

  • 1. Preparà i file per u trasferimentu
  • 2. Via u serviziu Yandex Disk, Ifolder, Rapidshare
  • 3. Via Skype, ICQ
  • 4. Via Rete P2P

1. Preparà i file per u trasferimentu

Prima di mandà un file o ancu una cartella, deve esse archiviatu. Questu permetterà:

1) Rinvenite a dimensione di i dati trasmessi;

2) Aumenta a velocità se i schedari sò chjucati è ci sò parechje di esse (un grande schedariu hè copiatu molto più veloce di assai picculi);

3) Pudete mette una password in l'archive, affine chì, se qualchissia altru, scarica, ùn pò aprite.

In generale, cumu un archiviu di un schedariu hè un articulu separatu: quì vedemu cume creà un archiu di a dimensione desiderata è cume mettere una password per aduprà solu u destinatariu finale per aprirle.

Per archiviazione aduprate u popularu programma WinRar.

Prima di tutti, cliccate nantu à u lìchjettu desideratu o cartulina, cliccate à dirizzione giusta è selezziunate l'opzione "aghjunghjite à l'archive".

Ora si propone di sceglie u formatu di l'archive RAR (i file sò compressi più forte), è sceglite u metodo di cumpressione "massimu".

Se avete intenzu di copià l'archiu à i servizii chì accettanu fascette di una dimensione certa, allora hà da valere a limità di a dimensione massima di u file. Vede u screenshot sottu.

Per regolazione di password, andate in la scheda "avanzata" e cliccate nantu à u bottu "set password".

Inserite a stessa password duie volte, pudete ancu mettere un segnu accantu à l'oggetto "cifra nomi di file". Questa casella ùn permette micca à quelli chì ùn cunniscenu micca a password per scopre chì file sò in l'archive.

2. Via u serviziu Yandex Disk, Ifolder, Rapidshare

Probabilmente unu di i modi più popolari per trasferisce un file - sò siti chì permettenu à l'uterni di scaricà è scarica l'infurmazioni.

Un serviziu molto pratticu hè divintatu di recente Dischjettu Yandex. Ciò hè un serviziu libaru disignatu micca solu per sparte, ma ancu per conservà i file! Assai pratice, avà cun i file editabili pò travaglià da a casa è da u travagliu è in ogni locu, induve ci hè Internet, è ùn avete micca bisognu di portà un drive flash o ancu altri media cun voi.

Website: //disk.yandex.ru/

 

U locu messu gratuitamente hè 10 GB. Per a maggior parte di i utilizatori, questu hè più cà basta. A velocità di download hè ancu à un livellu assai decente!

Ifolder

Website: //rusfolder.com/

Permette di allotteru un numeru illimitatu di file, ma a dimensione di elli ùn supera micca 500 MB. Per trasferisce i file grandi, pudete dividi in pezzi durante l'archiviu (vede sopra).

In generali, un serviziu molto pratiziu, a velocità di download ùn hè micca tagliata, pudete piazzà una password per accede à u schedariu, ci hè un pannellu per gestisce i file. Raccomandatu per a revisione.

Rapidshare

Website: //www.rapidshare.ru/

Ùn hè micca un cattivu serviziu per u trasferimentu di i file chì a taglia ùn supera micca 1,5 GB. U situ hè rapidu, fattu in u stile di u minimalismu, perciò nunda vi distrarrà da u prucessu in sè.

3. Via Skype, ICQ

Oghje, i prugrammi di messagera istantanea in Internet sò assai popolari: Skype, ICQ. Probabilmente ùn avianu micca divintu capi, se ùn anu micca fornitu à l'utrani altre funzioni utili. Cunsumandosi à questu articulu, entrambi permettenu u scambiu di schedari trà i so fogli di cuntattu ...

Per esempiu per trasferisce u schedariu à Skype, cliccate à dirittu nantu à l'utente da a lista di contatti. Dopu, selezziunate "Mandà i schedari" da a lista chì compare. Dopu, avete solu à selezzià u schedariu nantu à u vostru discu duru è cliccate nantu à u bottu di invitu. Prontu è praticu!

4. Via Rete P2P

Hè sèmplice è veloce, è in più, ùn ci hè assolutamente alcun limite nantu à a dimensione è a velocità di u trasferimentu di prugrammi - questu hè a cumuni di file via P2P!

Per travaglià ci avemu bisognu di u populu prugramma StrongDC. U prucessu di stallazione stessa hè standard è ùn ci hè nunda di complicatu. Avemu megliu tocca in più dettagliu a regolazione. È cusì ...

1) Quandu hè installatu è lanciatu, vedite a finestra dopu.

Avete bisognu di inserite u vostru nickname. Hè desiderabile inserisce un soprannuminu unicu, perchè I soprannomi di u 3 - 4 caratteri popolari sò già occupati da l'utenti è ùn pudete micca cunnesse à a rete.

2) In a tab Download, specificate a cartella duve saranu scaricati i file.

3) Questu articulu hè assai impurtante. Andate à i tabulazione "Partecipazione" - vi mostrerà ciò chì cartella sarà aperta da scaricà da altri utenti. Attenzione à ùn aprite micca alcun dati persunali.

Benintesa, per trasferisce un file à un altru utilizatore, devi prima esse "spartite". E dopu si pudete annullà a sottumessa per u secondu utilizatore in modo da ch'ellu scicca u schedariu chì hà bisognu.

4) Avà avete bisognu di cunnesse à una di e migliaia di reti p2p. U più veloce hè di cliccà nantu à u "Puginu Publicu" in u menu di u prugramma (vedi a screenshot sottu).

Poi vai à qualchì rete. A propositu, u prugramma visualizerai statistiche nantu à quantu u volumu cumunale di i file cumpartiti, quanti utenti, ecc. Alcune reti avè limitazioni: per esempiu, per accede à questu, avete bisognu di spartite almenu 20 GB di informazioni ...

In generali, per trasmette i file, andate da i dui computer (quellu chì cumporta è quello chì scaricarà) in u listinu rete. Beh, allora trasferisce u lima ...

A vittura avè successu quandu currite!

Interessante Se sì troppu pigghia per istituisce tutti questi prugrammi è semu vogliu trasmette rapidamente un file da un computer à un altru, per via di una rete locale, allora utilizate u metudu per creà rapidamente un servitore FTP. U tempu chì passassi hè di circa 5 minuti, micca più!