Cumu verificà a RAM di un computer o laptop

Pò esse necessariu controllà a praticabilità di a RAM in i casi in cui ci sò sospette chì e schermi blu di a morte di Windows, e curiosità di u funziunamentu di u computer è di Windows sò causate precisamente da prublemi cù a RAM. Vede ancu: Cumu aumentà a RAM di notebook

Questu manualu fighjerà i principali sintomi di fallimentu di memoria, è spieghjarà in passi da verificà a RAM per scopre esattamente s'ellu utilizza u utilità di controllo di memoria di Windows 10, 8 è Windows 7, è ancu usando programma gratuitu di terze parti memtest86 +.

Sintomi di errori di RAM

Ci hè un numaru significativu di indicatori di fallimenti RAM, trà i segni più cumuni sò i seguenti

  • L'aspettu frequente di a BSOD - a schermata blu di a morte Windows. Ùn hè micca sempre associata cù RAM (più spessu cù i driver di dispositivi), ma i so errori ponu esse una di e ragioni.
  • L'uscenze durante l'usu intensu di RAM - in ghjochi, applicazioni 3D, edizione video è travagliu cù grafica, archiviazione è spacchiatura (per esempio, l'errore unarc.dll hè spessu à causa di memoria problematica).
  • Una immagine distorta nantu à u monitor hè spessu un segnu di un prublema di scheda video, ma in certi casi causata da errori di RAM.
  • U computer ùn carica micca e bips finisce. Pudete truvà una tavula di bips per a vostra scheda madre è scopre se u squeak audibile currispondi à un fallimentu di memoria, vede Computer Peep quandu hè acceso.

Iu notu torna una volta: a presenza di unu di sti sintomi ùn significa micca chì u casu sia in a RAM di u computer, ma vale a pena cunsiderà. L'alimentu tacitu per questa attività hè una piccola utilità memtest86 + per verificà a RAM, ma ci hè ancu un Strumentu integratu di Diagnostica di a Memoria di Windows chì vi permette di effettuà una verifica di RAM senza prugrammi di terze parti. Dopu sò considerate entrambe e opzioni.

Windows 10, 8 è Windows 7 Memory Diagnostic Tool

U Strumentu di Diagnostica di a Memoria hè una utilità di Windows incorporata chì vi permette di verificà a RAM per l'errori. Per lanciatu, pudete preme e chjave Win + R nantu à a tastiera, digià mdsched è premete Investe (o utilizate a ricerca di Windows 10 è 8, cumincendu à digià a parola "check").

Dopu avè esitatu l'utile, vi sarà dumandatu di riavvià u vostru computer per fà un veru di a memoria per l'errore.

Siamo d'accordu è aspettemu chì a scansione cuminciate dopu à un riavrugghiu (chì, in questu casu, piglia più chè di u solitu).

Durante u prucedimentu di scansione, pudete preme a chjave F1 per cambià e impostazioni di scansione, in particulare, pudete cambià i seguenti impostazioni:

  • U tippu di cuntrollu hè di primura, normale o larga.
  • Usa cache (on, off)
  • U numeru di passaggi di prova

Una volta finitu u prucessu di verifica, u computer si riavanu, è dopu inaccessu à u sistema, vi mustrarà i risultati di a verifica.

Tuttavia, ci hè una sfumata - in u mo test (Windows 10) u risultatu apparse dopu un pocu di minuti in forma di un pocu tempu, hè dinò annunziatu chì certi volte questu ùn sembra micca apparè micca. In sta situazione, pudete aduprà l'utilità di Visualizatore di eventi di Windows (aduprà a ricerca per lanciatu).

In u Viewer di l'eventi, selezziunate "Logs di Windows" - "Sistema" è scopra l'infurmazioni nantu à i risultati di u testu di memoria - MemoryDiagnostics-Results (in a finestra di dettagli, dopu cliccate o in fondo à a finestra vedi u risultatu, per esempio, "Memoria di u computer hè verificatu cù u strumentu di controllo di memoria di Windows; Ùn hè micca truvatu errori. "

Verificate a memoria in memtest86 +

Pudete scaricà memtest gratuitamente da u situ ufficiale //www.memtest.org/ (i link di download si trovanu in fondo à a pagina principale). Hè megliu à scaricà u schedariu ISO in un archiviu ZIP. Eccu quessa opzione sarà aduprata.

Nota: in Internet à l'infurmazione di memtest ci sò dui siti - cù u prugramma memtest86 + è Passmark Memtest86. Infatti, questu hè a stessa cosa (eccettu chì in u secondu situ, in più di u prugramma libaru, ci hè ancu un pruduttu pagatu), ma vi aduprà l'usu di u situ memtest.org cum'è una fonte.

Opzioni per scaricà u prugramma memtest86

  • U passu chì cioè hè di fà brucia una immagine ISO cù memtest (dopu avè disimballatu da un archiviu ZIP) nantu à un discu (vedi How to make a boot disk). Se vulete fà un drive USB flash aviabile cù memtest, allora u situ hà un set per creà automaticamente un tali drive flash.
  • E megliu di tuttu, s'è cunsiderate a memoria vi sarà in un modulu. Cioè, aprite u computer, estragiunate tutti i moduli di memoria, eccettu una, fate u so cuntrollu. Dopu à a fine, u prossimu è etc. In questo modu pudete identificà accuratamente u modulu chì hà fallitu.
  • Quandu u drive di boot hè pronto, inserisci in u drive per leghjje i dischi in u BIOS, installà u boot da u disc (unità flash) è, dopu salvatu a configurazione, l'uternità di memtest hè caricata.
  • Ùn hè micca necessaria micca azzione da parte di voi, u cuntrollu si principia automaticamente.
  • Dopu a chjesa di memoria, pudete vede chì errori di memoria RAM sò stati trovati. S'ellu ci vole, scrivi per aiutà a truvà nant'à Internet ciò chì hè è ciò chì hè di fà è cù ciò. Pudete interrompere a scansione à ogni momentu, premendu a tasca Esc.

Verificate a memoria in memtest

In casu d'errori trovu, sarà simule à l'immagine sottu.

Errori RAM ricettati per u testu

Cosa fate se memtest hà scopu l'errori di RAM? - Se i fallimenti interferiscenu seriosamente cun u travagliu, allora u modu u più economicu hè di rimpiazzà u modulu di RAM problematicu, ancu, u prezzu oghje ùn hè micca troppu altu. Benchì à volte ci aiuta à pulisce i contatti di memoria (descrittu in l'articolo Computer ùn accende micca), è qualchì u prublema in a memoria pò esse causatu da difetti in u connettore o cumpunenti di a scheda madre.

Quale hè a prova chì sì? - Fattu abbastanza affidabile per verificà a RAM nantu à a maggior parte di i computer, tuttavia, cumu hè u casu per ogni altru test, a verità di u risultatu ùn pò esse sicuramente 100%.