A carica di CPU "Inattività di u sistema" in Windows 7 periculosa?

Avendu aperto Task Managerind'è a maggior parte di i casi si pò osservà chì a quantità colossale di carica nantu à u processore occupa l'elemento "Inaction di sistema", a parte di a quali ghjera qualchì guasgi quasi u 100%. Scopemu s'ellu hè normale o micca per Windows 7?

Motivi per u utilizzu di a CPU "Inattività di u sistema"

In realtà "Inaction di sistema" in 99,9% di i casi ùn hè micca periculu. In sta forma in Task Manager Mostra a quantità di risorse di CPU gratuite. Cioè, se, per esempiu, u valore 97% hè cumparatu contr'à questu elementu, significa solu chì u processore hè carregatu 3%, è u 97% restante di a so capacità hè prufessu di svolgere attività.

Ma certi utenti principianti si spariscenu immediatamente quandu vedenu questi numeri, pensendu chì "Inaction di sistema" Hà caricate veramente u processore. In realtà, ghjustu à u cuntrariu: micca un grande, ma un numeru pocu à fronte di u indicatore studiatu indica chì a CPU hè caricata. Per esempiu, se l'elemento specificatu hè datu solu pochi per centu, allora, più probabilmente, u vostru computer sarà ghjustu ghjustu da a mancanza di risorse libere.

Raramente abbastanza, ma sò sempre situazioni quandu "Inaction di sistema" Hà caricate veramente a CPU. Parleremu di i motivi per i quali succede qui sotto.

Reason 1: Virus

U mutivu più spicile perchè a carica di CPU hè causata da u prucedimentu descrittu hè infezione da viru di u PC. In stu casu, u virus puru sferisce l'elemento "Inaction di sistema", travestiti da ellu. Questu hè duplu periculosu, perchè ancu quì un utilizatore cun esperienza ùn pò più immediatamente capisce ciò chì hè u veru prublemu.

Unu di i più brillanti indicatori di ciò chì hè sottu à u nome cunnisciutu in Task Manager u virus hè piattu, hè a presenza di dui o più elementi "Inaction di sistema". Stu objettu pò esse solu unu.

Inoltre una sospetta ragionevole di a presenza di un codu maliziu deve causà ciò chì "Inaction di sistema" vicinu à u 100%, ma a figura hè sottu Task Manager sottu à u nome "Cunta di CPU" ancu abbastanza alti. In e condizioni normali, cù un grande valore "Inaction di sistema" parametru "Cunta di CPU" Deve esse sulu un pocu per centu, perchè mostra a vera carica in a CPU.

Se avete una sospezzione ragionevula chì un virus hè nascatu sottu u nome di u prucessu studiuatu, scansiona immediatamente u computer cù un'utilità anti-virus, per esempio, Dr.Web CureIt.

Lezione: Verificendu u vostru computer per virus

Reason 2: System Failure

Ma micca sempre u mutivu "Inaction di sistema" Hà caricate veramente u processore, sò virus. A volte i fattori chì dà à u fenomenu negativu sò variati fallimenti di sistema.

In e condizioni normali, quandu i processi veri cumincianu à funzionà, "Inaction di sistema" liberamente "dà" a quantità di risorse CPU chì necessitanu. Finu à u puntu chì u so propriu valore puderebbe esse 0%. Veru, questu hè ancu micca bè, perchè significa à chì u prucessore hè pienu caricatu. Ma in caso di fallimenti, u processore ùn darà micca u so putere à i processi in esecuzione, mentre "Inaction di sistema" hà sempre a sferenza per u 100%, evitendu cusì l'OS da funziunà normalmente.

È ancu pussibule chì i sottoprocessori di sistema appesi nantu à operazioni cù una interfaccia di rete o di discu. In stu casu "Inaction di sistema" cerca ancu anormalmente di catturà tutte e risorse di processore.

Cosa fate in i casi "Inaction di sistema" Carica veramente u processore, descrittu in un articulu separatu nantu à u nostru situ.

Lezione: Disattivazione di u Procettu Inattivu di u Sistema

Comu pudete vede, in a vasta maggioranza di i casi, i valori forti di a carica di CPU sò oppositi à "Inaction di sistema" ùn anu da cunfundà. Ùn ne hè regula chistu è un statu normale, per chì significava solu chì a CPU hà avà una quantità significativa di risorse libere. Tuttavia, in casi molto rari, ci sò situazioni in cui l'elemento specificatu cumincia cume à piglià tutte e risorse di a CPU.