Trasformatori di socket AMD FM2


E rete sociale in generale, è a risorsa VKontakte in particulare, hà pigliatu u so postu in a vita di molti di noi. Queste comunità in linea sò diventate una piattaforma assai pratica per a cumunicazione è u scambiu di vari informazioni nantu à e persone. Quì pudete mandà facilmente è semplicemente fotografie, videocassette, canzoni, documenti è file di testo à altri utilizatori per mezu di a funzione di messaggi privati. Possibile mandà cartelle è file compressi à l'archive à un altru utilizatore?

Mandà l'archivio Vkontakte

U bisognu di aduprà l'infurmazioni archivata pò esse publicatu per diverse ragioni. Per esempiu, per via di i limiti interni di u sistema di moderazione di VK. Ùn ci hè più di dieci schedari chì ponu esse attaccati à un missaghju. È sì ci sò più? Oppure mandate un documentu più grande di 200 MB, chì hè inaccettabile in cunfurmazioni cù e regule di u social network. Oppure avete bisognu di mandà à u destinatariu l'intera cartula in una volta. Hè in tali casi chì a compressione di i file sorgenti in l'archiviu è l'invità in sta forma aiutanu.

Metudu 1: Versione completa di u situ

Prima, analizzate in dettaglio l'algitimu di l'azione per l'invio di un archiu in a versione cumpleta di u situ VKontakte. L'interfaccia di sta risorsa hè tradiziunalmente simplici è chjaru per ogni utilizatore. Dunque, duvite nascere difficoltà in u prucedimentu di mandà i file cunpressi.

  1. In qualunque browser, apri VK. Andemu per a procedura di autorizazione inserendu u vostru login è password in i campi adatti. Averemu cunvintu l'intenzione di ghjunghjite à a vostra pagina persunale, premendu u pulsante "Login".
  2. In a colonna di sinistra di l'utili di l'utente, selezziunate l'elemento "Messaggi"perchè questa hè a funzione chì aduprà per risolve cun bellu u prublema.
  3. In a sezione di i messaggi persunali truvamu u futuru destinatariu à chì vulete mandà l'archive, è aprite a cunversazione cun ellu.
  4. À u fondu di a pagina web, à a sinistra di a scatula set di messaghji di testu, pigliamo u mouse sopra l'icona di clip clip, chì serve per attaccà diversi file à u messaghju, è cliccate nantu à a linea in u menu chì vene "Documentu".
  5. In a finestra "Attaching a document" Pudete selezziunu un archiu da quelli precedentemente scaricati o "Caricà un novu file".
  6. In u Esploratore aperto, truvamu è selezziunu l'archiu preparatu per l'invio, criatu cù u strumentu integratu di u sistema operativu o prugrami spiciali. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Apertu".
  7. Vede ancu:
    Comprimendo i file in WinRAR
    Create archivi ZIP

  8. L'archiu hè caricatu da u servore VC. Hà ora rimasce solu cliccà nantu à l'icona "Mandà". Se vulete, pudete pre-scrive qualchì parola à u destinatariu cù e spiegazioni necessarie. Fatti! Archiviu mandatu.

Metudu 2: Mobile Application

Pudete mandà l'archiu à un altru membru di VK è in l'applicazioni per dispositivi mobili chì funzionanu nantu à Android è iOS. Questa funziunità hè pruposta da i sviluppatori di stu software. Naturalmente, e differenze da l'interfaccia di a versione completa di u situ di rete sociali in l'applicazioni sò assai significative.

  1. Avviciniamo l'applicazione VKontakte nantu à u dispositivo mobile. Inserite u vostru profilu digitendu u vostru username, accedi à a password è cliccà u bottinu pertinente.
  2. A parte inferiore di a barra di l'utellu hè l'icona "Messaggi"chì ci toccu per proseguire l'azzioni previste.
  3. Truvemu u destinatariu necessariu à chì hè necessariu per mandà l'archiu, è entremu in a pagina di correspondenza cun ellu.
  4. Accantu à a linea per entrà messaghji di testu, cliccate nantu à u segnu in forma di clip - cioè, andemu attaccà i lettori cumpressi necessari à u messaghju.
  5. In a prossima finestra, naviga attraverso u pannellu di selezzione di tippu file à l'icona "Documentu"in cui tocchiamo.
  6. A seguitu, selezziunà a posizione di l'archive in a memoria di u dispositivo, cliccendu nantu à a colonna "Da u dispositivo".
  7. Indettu u parcorsu à l'archivio preparatu situatu in a memoria interna di u dispositiu o in una mappa esterna.
  8. Selezziunu u schedariu truvatu à toccu brevemente di u schermu. L'archiu hè pronto à esse mandatu à un altru utilizatore.
  9. U toccu finale à e nostre manipulazioni hè di cliccà nantu à l'icona. "Mandà". Pudete scrive qualchì parole in u campu di u missaghju.


È infine, un puzzolinu chì ti puderia esse utile. U sistema VKontakte automatu preventa l'invio di i file eseguibili cun l'estensione Exe, cumpresu imballatu in archiviu. Per bypassà sta restrizzione, basta à rinominà l'estensione di nomu di lìchjulu è avvisà u destinatariu di u cambiamentu inversu quandu riceve un messaghju cù l'infurmazioni allegate. Ora pudete mandà l'archiu in sicuru à un altru utente di VC. Buona fortuna!

Leghre ancu: Mandà un missaghju di scruglianza VKontakte