Ripara l'errore "Errore di creazione di dispositivi DirectX"


L'errori à l'iniziu di i ghjochi sò daveru in gran parte à causa di l'incompatibilità di diverse versioni di i componenti o di a mancanza di supportu per i revisioni necessarie da parte di l'hardware (scheda video). Unu di elli hè "Errore di creazione di dispositivi DirectX" è hè quellu chì ne sarà discusu in st'articulu.

Errore "Errore di creazione dispositivo DirectX" in ghjochi

Stu prublema hè più cumuni in i ghjochi da Electronic Arts, cume Battlefield 3 è Need for Speed: The Run, soprattuttu durante u download di u mondu di u ghjocu. Dopu un'analisi approfondita di u missaghju in a finestra di dialogo, si scopre chì u ghjocu necessita di un adattatore graficu cun supportu per a versione DirectX 10 per e schede video NVIDIA è 10.1 per AMD.

Altre informazioni sò ancu amparate quì: un driver video obsoletu pò ancu interferisce cun l'interazione normale di u ghjocu è a scheda video. In più, cù l'aggiornamenti ufficiali di u ghjocu, certi di i cumpunenti di DX forse ùn funzionanu micca appena.

Supporto DirectX

A ogni nova generazione di adattatori video, a versione massima supportata da l'API DirectX aumenta. In u nostru casu, hè necessaria una edizione di almeno 10. In schede video NVIDIA, questu hè una serie di 8, per esempiu, 8800GTX, 8500GT etc.

Leggi ancu: Definiamo a serie di prudutti per e carte video Nvidia

U supportu "rossu" per a versione necessaria 10.1 hà avutu cù a serie HD3000, è per i nuclei grafichi integrati - cù u HD4000. E schede grafiche integrate di Intel cuminciaru à esse equipaggiate cù a decima edizione di u DX, iniziendu cù i chipset di serie G (G35, G41, GL40, ecc.). Pudete verificà a versione chì l'adattatore di video supporta cù dui modi: usando un software o nantu à i siti AMD, NVIDIA è Intel.

Per sapè di più: Determinate se a scheda video supporta DirectX 11

L'articulu dà informazione universale, micca solu à a undici DirectX.

Driver di video

U "legna di ardente" obsoleta per a scheda grafica pò causà ancu questu errore. Se sì sicuru chì a carta suppone u DX necessariu, allora vale pè aggiornà u driver di a scheda video.

Ulteriori dettagli:
Cumu reinstallà i driver di schede video
Cumu aghjurnà u driver di video NVIDIA

Librerie DirectX

Malgradu u fattu chì tutti i componenti necessarii sò inclusi in u sistema operativu Windows, hè utile per assicurà chì sò l'ultimi.

Leggi più: Aggiorna DirectX à l'ultima versione

Se avete u sistema operativu Windows 7 o Vista, pudete aduprà u web installer universale. U prugramma verificà a rivisione attuale di DX, è, se vole, installa l'aggiornu.

Scaricà a pagina nantu à u situ Web ufficiale di Microsoft

Sistema operativu

U supportu ufficiali per DirectX 10 hà cuminciatu cù Windows Vista, perciò se se state aduprà XP, ùn vi aiutanu più trucchi chì gestiscenu i ghjochi sopra.

Conclusione

Quandu sceglite i ghjochi, leghje attentamente i requisiti di sistema, questu vi aiuterà in u stadiu iniziale per determinà sì u ghjocu funziona. Sarà salvà assai tempu è nervi. Se avete intenzione di cumprà una scheda video, allora dighjà prestu a cura di a versione supportata di DX.

Utenti XP: ùn provate micca à installà i pacchetti di biblioteca da i siti dubbiosi, questu ùn porterà à nisunu megliu. Se vulete veramente di ghjucà novu ghjoculi, avete da passà à un sistema operativu più ghjovanu.