A creazione di un appellu à u serviziu per u serviziu mail MailRu

Mail.ru U serviziu di mail in u segmentu di lingua russa di Internet hè unu di i più popolari, sviluppendu un indirizzu email abbastanza fidatu cun molte funzioni. A volte, pò esservi prublemi isolati in u so travagliu chì ùn pò esse stabilitu senza l'interventu di specialisti tecnichi. In u corsu di l'articulu di oghje, dimostreremu chiaramente cume cuntene u cunsultu tecnicu di Mail.Ru.

Scrittura di u Mail.Ru Mail Support

Malgratu u cuntrollu generale per a maggior parte di prugetti Mail.Ru, u suppurtamentu mail scrive separatamente di l'altri servizii. Per risolve i prublemi, pudete ricorrerà à duie opzioni per risolve u prublema.

Opzione 1: Sezione d'aiutu

A cuntrastu à a stragranti maggioranza di i servizii di posta simile, Mail.Ru ùn furnisce micca una forma separata per cuntattà l'assistenza clienti. Tuttavia, pudete aduprà una sezione speciale. "Aiutu", chì cuntene istruzioni per risolve praticamente tutti i prublemi.

  1. Aprite a cassetta postale Mail.Ru è nantu à u pannellu superiore, cliccate nantu à u bottinu. "Più".
  2. Da a lista chì si vede, selezziunate "Aiutu".
  3. Dopu l'apertura di a sezione "Aiutu" Leggi i ligami dispunibili. Sceglite un sughjettu è seguite attentamente l'istruzzioni.
  4. In più, fate attenzione à "Cunsiglii video"induve una mansa di istruzzioni per risolve i prublemi è alcune funzioni in u furmatu di tagli brevi sò raccolte.

L'utilizazione di sta sezione ùn hè micca difficiule, è cusì quessa opzione hè finita.

Opzione 2: Mandà una lettera

Se dopu un attentu studiu di a sezione di l'aiutu ùn pudessi micca risolve u prublema, cuntatta l'assistenza tecnica invendu una lettera da a cassetta postale à un indirizzu particulare. U tema di l'infurmazione di e mail via Mail.Ru hè discusu in dettu in un articulu separatu nantu à u situ.

Leggi più: Cumu mandà un email à Mail.Ru

  1. Andate in a vostra mailbox e cliccate "Scriviri una lettera" in u angulu in alto à sinistra di a pagina.
  2. In u campu "A" Indicate l'indirizzu di supportu sottu. Deve esse specificata senza modifiche.

    [email protected]

  3. Conteghja "Solu" esse riflette cumplettamente l'essenza di u prublema è a ragione di a cumunicazione. Pruvate à esprimà l'idea concisamente, ma informativa.
  4. A casella di testu di a lettera hè destinata à una descrizione dettagliata di u prublema. Deve ancu aghjunghje un massimu di dati clarificanti, cume a data di a registrazione di a scatula, u numeru di telefonu, u nome di u proprietariu, ecc.

    Ùn aduprate micca inserti grafichi o formattate u testu cù l'utili dispunibili. Altrimenti, u vostru messaghju sarà cum'è spam è pò esse bloccatu.

  5. In più, pudete è devete aghjunghje parechji screenshot di u prublema "Attach file". Questu puderà ancu spicialisti per assicurà chì avete accesso à a cassetta postale.
  6. Dopu avà completatu a preparazione di a lettera, assicuratevi di verificà è per errori. Pè finisce, aduprà u pulsante "Mandà".

    Riceverete una notificazione nantu à a dispatch di successu. A lettera, cum'è previsto, sarà spostata in a cartella "Inviatu".

U ritardu trà u mumentu di l'invità è di riceve una risposta à l'appellu hè finu à 5 ghjorni. In certi casi, l'elaborazione pigliò menu o, anzi, più di u tempu.

Quandu mandi un missaghju, hè impurtante cunsiderà e regole di a risorsa à cuntattà sta indirizzu solu cù e dumande nantu à e-mail.