Sblocu u Editore in Windows 10

Quandu reinizettate qualsiasi prugramma, a ghjente teme per a sicurezza di i dati di l'utente. Benintesa, ùn vogliu perdere ciò ch'e aghju fattu da anni, è chì futuru, naturalmente, ne hè necessariu. Naturalmente, questu vale ancu per i contatti di l'utente di Skype. Scriviamu cumu per salvà i cuntatti mentre reinstallà Skype.

Cosa succede à i cuntatti durante a reinstallazione?

Sò subitu rimarcatu chì, s'è eseguitu una reinstallazione standard di Skype, o ancu reinstallà cù a rimozione completa di a versione precedente, è cù a cartula appdata / skype cancellata, i vostri contatti ùn sò micca in periculu. U fattu hè chì i cuntatti di l'utente, à a differenza di a cunferenza, ùn sò micca salvati nant'à u discu rigiu di u computer, ma in u servore Skype. Allora, ancu s'è demolisce Skype senza una traccia, dopu avete installatu un novu prugramma è accede à u vostru contu, i contatti saranu immediatamente scaricati da u servitore, visualizati in l'interfaccia di l'applicazione.

Inoltre, ancu s'ellu si cunsulta in u vostru contu da un computer chì ùn hà mai travagliatu prima, allora tutti i vostri contatti seranu à u piacè, perchè sò memorizzati sul server.

Possibile errà?

Ma certi utilizatori ùn vogliono micca fiducia nantunu in u servitore, è vogliono sieure. Ci hè una opzione per elli? Questa opzione hè, è hè per creà una copia di backup di i cuntatti.

Per creà una copia di backup prima di reinstallà Skype, andate in u so menù "Contatti", e poi passate per e voci "Avanzate" e "Fate una copia di backup di a lista di contatti."

Dopu à quessa, una finestra si apre in cui vi si offre per salvà a lista di contatti in u formatu vcf à qualunque locu in u discu rigiu di u computer o di mezi amovibili. Dopu avè selezionatu u directory di salvu, cliccate nantu à u bottinu "Salva".

Ancu se qualcosa di inaspettatu accade nantu à u servitore, chì hè assai imprubabile, è chì lanciate l'applicazione ùn truverete micca i vostri contatti in questu, pudete ripristinà i contatti dopu à reinstallà u prugramma da una copia di backup, nant'à u mo gestu di sta copia.

Per ripristinà, aprite u menu di Skype di novu, è successivamente passà per e so elementi "Contatti" è "Avanzati", è cliccate nantu à u "Ripristinà l'elenco di contatti da u schedariu di salvataggio ...".

In a finestra chì si apre, cercate u lima di backup in a stessa directory in cui hè andatu prima. Cliccate nantu à sta lima, è cliccate nantu à u pulsante "Apri".

Dopu, a listessa di contatti in u vostru prugramma hè aggiornata da u backup.

Bisogna dì chì hè raghjunabile di fà una copia di backup periodicamente, è micca solu in u casu di reinstallà Skype. Dopu tuttu, un fallimentu di u servitore pò avvenire à ogni momentu, è pudete perde i contatti. Inoltre, per errore, pudete cancellà persunalmente u cuntattu chì avete bisognu, è quì ùn avete nisunu per culpisce, ma tu. È da u backup, pudete sempre recuperà i dati cancellati.

Comu pudete vede, per salvà i cuntatti in a reinizessione di Skype, ùn ci vole micca fà azzioni in più, da chì a lista di contatti ùn hè micca memorizata nant'à u computer, ma nant'à u servore. Ma, se vulete esse sicuru, pudete sempre usà a procedura di backup.