Edizione PDF in ligna


A biblioteca chjamata amtlib.dll hè unu di i componenti di Adobe Photoshop, è l'errore in cui compare questu schedariu apparisce quandu si tenta di avviare Photoshop. U mutivu di a so accurtmentu hè dannendu da a biblioteca à causa di azzioni antivirus o fallimentu di software. A manifestazione più tipica di u prublema per e versioni attuali di Windows, cumincendu da Windows 7.

Cume riparà l'errore cù amtlib.dll

Ci hè dui opzioni possibili per l'azione. U primu hè una reinstallazione cumpleta di u prugramma: durante stu prucessu, a DLL danneggiata sarà rimpiazzata da una pratica fattibile. U secondu hè a autodicenazione di a biblioteca da una fonte di fiducia, seguita da un sustituitu manuali o da un software specializatu.

Metudu 1: Cliente DLL-Files.com

DLL-Files.com Client hè cunnisciutu cum'è unu di i prugrammi più putenti è pratichi pensatu per risolve errori in librerie DLL. Ci aiuterà à fronteghjà cun prublemi in amtlib.dll.

Scaricate DLL-Files.com Client

  1. Fighjate l'applicazione. In a finestra principale, truvà u campu di ricerca in chì tippu "amtlib.dll".

    Poi cliccate "Run search".
  2. Guarda i risultati cliccendu nantu à u nome di u lima trovata.
  3. Mutà u prugramma in una vista dettagliata. Questu pò esse fattu pressendu u selettore adeguatu.

    Dopu, trà i risultati mostrati, truvate a versione di a biblioteca chì hè necessariu specificamente per a vostra edizione di Adobe Photoshop.

    Truvà a diritta, pressa "Selezzi una versione".
  4. A finestra d'installazione di a biblioteca apparirà. Spingendo un bottinu "Vede" selezziunate a cartella induve Adobe Photoshop hè installatu.

    Dopu fà sta, premete "Install" è seguite e istruzioni di u prugramma.
  5. Cunsiglii di ripartite u computer. Dopu avè caricatu u sistema, pruvate à fà u prugrammu - assai probabilmente, u prublema sarà riparatu.

Metudu 2: Reinstallate Photoshop

U schedariu amtlib.dll si riferisce à i componenti di a prutezzione digitale di un software da Adobe, è hè responsabile di a cunnessione di u prugramma cù u servitore di licenze. U Anti-Virus pò percepisce tali attività cum'è un tentativu di attaccà, in cusì di blocanu u schedariu è u mette in quarantena. Cume, prima di reinstallà u prugramma, verificate a quarantena di u vostru antivirus è, se hè necessariu, riprisenta a libreria eliminata è aghjunghje à e eccezioni.

Ulteriori dettagli:
Cume recuperà i file da a quarantena
Addizione di file è prugrammi à eccezioni di antivirus

Se l'azzioni di u lugiziale di sicurezza ùn tenenu nunda da fà, di sicuru, un prugramma aleatariu di u software dannò a biblioteca specifica. A solu soluzione in stu casu hè di reinstallà Adobe Photoshop.

  1. Rimuete u prugramma in ogni modu accettabile per voi. In alternativa, pudete aduprà i metudi descritti in stu articulu.
  2. Eseguite a procedura di pulizia di u registru per e voci obsolete. Pudete ancu aduprà prugrammi specializati cume CCleaner.

    Lezione: Pulizia di u Registru Cumpagnendu CCleaner

  3. Installà u prugramma torna in seguitu, seguendu strettamente i raccomandazioni di l'installatore, è dopu riavvià u PC.

Scaricate Adobe Photoshop

Puru chì l'algitimu sia chiaramente seguitu dighjà, u prublema serà eliminatu.

Metudu 3: scaricate manualmente amtlib.dll in a cartella di prugramma

A volte ùn ci hè micca a pussibilità di reinstallà l'applicazione, è un modu per stallà software addizionale. In questu casu, pudete truvà a biblioteca mancante in Internet è copia manualmente o spostallu in a cartella di prugramma.

  1. Trovà è scarica amtlib.dll in qualunque locu di u computer.
  2. Nant'à u desktop, truvà a scelta di Photoshop. Avendu trovatu, cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse è selezziunate in u menù contestuale l'elemento Ubicazione di u File.
  3. Una cartulina cun risorse di prugramma si aprirà. Inserite u schedariu DLL caricatu in precedenza in esse - per esempiu, trascinendu è calanduli.
  4. Per riparà u risultatu, ripartite u PC, allora cerca di inizià u prugramma - cù un alto gradu di prubabilità l'errore ùn vi disturberà più.

In conclusione, vi ricordu l'importanza di aduprà solu un prugrammu licenziatu - in stu casu, a prubabilità di questu è d'altri prublemi tende à zero!