Accende u mudellu di edizione in Microsoft Word

MS Word hà un modu particulare di operazione chì vi permette di edità è edità documenti senza alterà u so cuntenutu. À spessu, si tratta di una bona occasione di sottumessu errori senza corregge.

Lezione: Cume aghjunghje e mudificà note in u Verbu

In u modu di edizione, pudete fà le correzioni, aghjuntu commenti, spiegazioni, note, ecc Si tratta di cume attivà stu modu di operazione, è sarà discusse in seguitu.

1. Aprite u documentu in cui vulete attivà a modalità di edizione, è andate in la tabulazione "Revisione".

Nota: In Microsoft Word 2003, per abilà u modu di edizione, devi aprire la tabulazione "Serviziu" e ci selezziunu un articulu "Correzioni".

2. Fate un clic nantu à u pulsante "Correzioni"situatu in un gruppu "Prisente di correzioni".

3. Ora pudete cuminciare à edità (curretta) u testu in u documentu. Tutte e cambiamenti saranu registrate è u tippu di modifiche cù i cosi chjamati spiegazioni sarà visualizatu à a destra di l'area di lavoro.

In più di i pulsanti nantu à u pannellu di cuntrollu, pudete attivà a modalità editazione in Word, cù a combinazione di tasti. Per fà quessa, cliccate solu “CTRL + SHIFT + E”.

Lezione: Hotkeys di parola

S'ellu hè necessariu, pudete sempre aghjunghje una nota per fà più faciule per l'utente, chì continuerà a travaglià cù u documentu, per capisce da ellu chì hà fattu un errore, ciò chì deve esse cambiatu, corregitu, smarriatu in tuttu.

I cambiamenti fatti in u modu di edizione ùn ponu micca esse cancellati, ponu esse accettati o rigettati. Puderete leghje di più nantu à sta in u nostru articulu.

Lezione: Cume sguassà i rimette in u Word

Hè tuttu, avete sapete cum'è attivà a modalità editazione in Word. In molti casi, soprattuttu quandu si lavora cù i documenti, sta funzione di prugramma pò esse estremamente utile.