Cumu abbonà l'utente in Instagram


HWiNFO hè un software globale chì permette di monitorà u statutu di u sistema è di visualizzare l'infurmazioni nantu à i dispositivi, i driver è u software di sistema. Hà funzioni di driver è BIOS di aghjurnamentu, legisce e letture di sensori, scrive statistiche à i file di vari formati.

Processore centrale

Questu bloccu presenta i dati nantu à u processore centrale, cume u nome, a frequenza nominale, u prucessu tecnicu, u numeru di core, temperature d'operazione, u consumu di energia, è l'infurmazioni nantu à l'istruzioni supportate.

Motherboard

HWiNFO dà informazioni complete nantu à a scheda madre - u nome di u fabbricante, u mudellu di a scheda è u chipset, i dati nantu à i porti è i connettori, e funzioni principali supportate, l'infurmazioni ottenute da u BIOS di a dispositiva.

RAM

Blocca "Memoria" contiene dati nantu à e barre di memoria installate nantu à a scheda madre. Eccu u volumu di ogni modulu, a so frequenza nominale, u tipu di RAM, di fabbricante, di data di produzione è di spiegazioni dettagliate.

Pneumatici di dati

In blocu "Bus" Truvate informazioni nantu à i busi di dati è dispositivi chì li utilizanu.

Video scheda

U prugramma ti permette d'avè una piena di informazioni nantu à l'adattatore video installatu - nomi di mudellu è fabbricante, volume, tipu è larghezza di u bus di memoria video, versione PCI-E, BIOS è driver, frequenza di memoria è processore graficu.

Monitor

Blocco di informazioni "Monitor" contiene e informazioni nantu à u monitor. L'infurmazione hè u seguitu: nome di mudellu, nùmmiru di seriale è data di produzione, è dimensioni, risoluzioni è frequenze lineari chì sò supportate da a matrice.

Unità rigide

Quì l'usu pò scopre tuttu nantu à i dischi rigidi in u computer - mudellu, u volumu, a versione di l'interfaccia SATA, a velocità di u fusu, u fattore di forma, u tempu di rallentamentu è assai altri dati. In u listessu blocu sarà visualizatu è unità CD-DVD.

Dispositivi sonori

In a sezione "Audio" Ci hè dati nantu à dispositivi di sistema chì ripruniscenu soni è nantu à i piloti chì li controllanu.

Rete

Branch "Rete" trasporta l'infurmazioni nantu à tutti i adattatori di rete dispunibili in u sistema.

Porti

"Porti" - Un blocu chì mostra i pruprietà di tutti i porti di u sistema è di dispositivi cunnessi.

Riepilogo di l'infurmazione

U software hà a funzione di vede tutte l'infurmazioni di u sistema in una finestra.

Eccu quì u processore, scheda madre, scheda video, moduli di memoria, dischi rigidi è versioni di u sistema operativu.

Sensori

U prugramma pò fà una lettura da tutti i sensori dispunibili in u sistema - a temperatura, i sensori di carica di i componenti principali, tensioni, i tachimetrichi di i ventilatori.

Aghjunghje a storia

Tutti i dati ottenuti usando HWiNFO ponu esse salvati cum'è un schedariu di i formati seguenti: LOG, CSV, XML, HTM, MHT o copiati in i clipboard.

BIOS è l'aggiornu di u driver

Queste attualizazioni sò fatti cù software addizionale.

Dopu cliccatu nantu à u bottinu, una pagina web si aprirà induve pudete scaricà u software necessariu.

Virtues

  • A numerosa quantità di dati di sistema utili;
  • Facilità di interazione cù l'utente;
  • A mostra di a lettura di sensori di temperatura, tensione è carica;
  • Distribuitu gratuitamente.

Inconvenienti

  • L'interfaccia micca Russified;
  • Ùn ci sò test di stabilità di sistema incù.

HWiNFO hè una grande soluzione per uttene infurmazioni dettagliate nantu à u vostru computer. U prugramma si pò favurizeghja cù i so omologhi in u volume di uscita di dati è u numaru di sensori di sistema invistati, puru cum'è solu di rigalu.

Scaricate HWiNFO gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

SIV (System Information Viewer) CPU-Z Vede a temperatura di CPU in Windows 10 Spec

Share l'articolo in reti sociali:
HWiNFO - un prugramma chì permette di avè a più completa infurmazione nantu à i componenti, i driver è u software di sistema di un computer personale.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: REALiX
Costu: Free
Dimensioni: 5 MB
Lingua: inglese
Versione: 5.82.3410