Ogni utente face attenu à a velocità à a quale si legge u discu duru quandu si acquista, postu chì a so efficienza dipende da elli. Stu parametru hè influenzatu da parechji fattori à tempu, chì vulemu parlà in u quadru di questu articulu. In più, vi offriamo di cunnuscite cù e norme di quest'indicatore è vi dicenu cume di u misurà voi stessi.
Cosa determina a velocità di a lettura
U funziunamentu di u drive magneticu hè effettuatu cù l'aiutu di meccanismi speciali funziunari in u casu. Stanu muvendu, cusì lettura è scrittura di i file dipindenu direttamente da a velocità di a so rotazione. Ora, u standard urente hè cunsideratu una velocità di fusu di 7200 rivoluzioni per minutu.
I modelli cù un grande valore sò aduprati in installazioni di servitori è quì ci vole à tene cunnessu chì a generazione di calore è u consumu di energia in tale movimentu hè ancu più grande. Quandu si legge, a testa di l'HDD deve andà à una certa parte di a pista, perchè ci hè un ritardu, chì influisce dinò à a velocità di a lettura di l'infurmazioni. Hà misuratu in millisecondi è u risultatu ottimale per l'usu di a casa hè un ritardu di 7-14 ms.
Vede ancu: Temperaturi di operazione di diversi fabricanti di dischi rigidi
A taglia di cache hè ancu cumulata cù u parametru in questione. U fattu hè chì quandu voi accede per primu à i dati, sò messi in un salvataggio tempuraneu - tampone. Più grande hè u volumu di questu storage, più infurmazioni puderanu esse rispettive, a lettura successiva sarà fatta più volte più veloce. In i mudelli popolari di unità installate in i computer di l'utenti cumuni, ci hè un tampone di 8-128 MB in quantità, chì hè abbastanza per l'usu ghjornu.
Vede ancu: Ciò chì hè a memoria cache in u discu duru
L'algoritmi supportati da u discu duru ancu avianu un impattu significativu in a velocità di u dispositiu. Pigliate per esempiu, pudete almeno NCQ (Native Command Queuing) - installazione hardware, l'ordine di cume. Questa tecnulugia ti permette di piglià molte richieste nant'à u tempu è di ricostruirle in u modu più efficiente. Per questo, a lettura hè fatta più volte più veloce. A tecnulugia di TCQ hè cunsiderata più obsoleta, cun qualchì restrizioni à u numeru di cumandamenti mandati simultaneamente. SATA NCQ hè l'ultimu standard chì permette di travaglià cù 32 squadre à volta.
A velocità di lettura dipende ancu da u volumu di u discu, chì hè directamente riferitu à a posizione di e tracce in u drive. Più infurmazioni, più lente hè u passu à u settore postu, è i file sò più propensi à esse scritti à i vari cluster, chì influeranu ancu in a lettura.
Ogni sistema di file agisce in un algoritmu propriu per leghje è scrittura, è cusì porta à u fattu chì e prestazioni di i stessi mudelli di HDD, ma nantu à i sistemi di file diversi, saranu diversi. Pigliate per e cumminazione NTFS è FAT32 - i sistemi di file più utilizzati nantu à u sistema operativu Windows. NTFS hè più prone per a frammentazione di e spezie di sistema specifiche, in modo da e testate di discu effettuanu più muvimenti di quandu FAT32 hè installatu.
Oghje, i drive sferrenu sempre più cù a modalità Bus Mastering, chì permette di scambià dati senza a participazione di u processore. U sistema NTFS hè ancu aduprà cache tardu, scrivendu a maiò parte di i dati à u tampone più tardi di FAT32, è perchè, a velocità di lettura soffre. Per questo, si pò fà chì i sistemi di file FAT sò generalmente più veloci di NTFS. Ùn pudemu micca paragunà tutte e FS chì sò dispunibule oghje, hè ghjustu mostratu da esempiu chì ci hè una differenza di prestazioni.
Vede dinò: A struttura logica di u discu duru
Infine, mi vogliu cità a versione di l'interfaccia di cunnessione SATA. A prima generazione SATA hà una larghezza di banda di 1,5 GB / s, è SATA 2 hà una capacità di 3 GB / s chì, usando i drive moderni nantu à schede madri più antichi, pò influenzà e prestazioni è causà certi limitazioni.
Vede dinò: Metudi per cunnessione di un secondu discu duru à un computer
Velocità di lettura
Ora, quandu avemu scupatu i parametri chì incidini à a velocità di a lettura, hè necessariu scrutà i prestazioni ottimali. Ùn prisaremu micca un esempiu di mudelli specifici, cù velocità di rotazione di fusu diversu è altre caratteristiche, ma specificu solu ciò chì indicatori deve esse per u travagliu cumunu da u computer.
Dunque, bisogna tene cunnosce chì u volumu di tutti i schedari hè diversu, perciò a velocità hè differente. Considerà i dui opzioni più popolari. I prugrammi più grandi di 500 MB devenu esse cunsultati à una velocità di 150 MB / s, allora hè consideratu più ch'è accettabile. I schedari di sistema generalmente ùn occupanu micca più di 8 KB di spaziu nant'à u discu, allora una percentuale di lettura accettabile per elli serà 1 MB / s.
Verificate a velocità di lettura di u discu duru
Di sopra, avete già saputu nantu à ciò chì a velocità di lettura di un discu duru dipende da e ciò chì valore hè normale. Dopu, si pone a questione cume di misà indipindente questu indicatore nantu à un drive esistente. Questu hà da aiutà duie maniere semplici - pudete usà l'applicazione classica di Windows "PowerShell" o scarica un software particulare. Dopu e prove, vi uttene subitu u risultatu. I manuali dettagliati è spiegazioni nantu à questu tema sò trovu in u nostru materiale separatu à u ligame chì seguita.
Leggi più: Verificendu a velocità di u discu dur
Avà vi cunnosce e informazioni nantu à a velocità di lettura di i dischi rigidi interni. Da veda notate chì quandu sò cunnesse per mezu di un connettore USB cume un discu esternu, a velocità ùn pò esse differente, a menu impiegatu in a versione 3.1.
Vede ancu:
Cumu fà un discu esternu da u discu duru
Cunsiglii per sceglie un discu duru esterno
Cumu accelerà u discu duru