Mentre travagliavanu cun un computer, hè pussibule di riavvesce involuntariamente, emette un BSOD o, anzi un lungu congelu, da u quali ùn pò esse eliminatu ancu cù u premendu un pulsante "Reset" u casu. In particulare spessu sta situazione si face quandu esegue travaglii esigenti. S'ellu hè aperto "Cuntinu eventi"Pò esse cumandatu chì un fallimentu tali sia accumpagnatu da un errore cù u nome "Codice di u nucleo-Potenza: 41". Scopemu esattamente ciò chì ha causatu stu tippu di malfunzionamentu è cumu si pò esse eliminatu in i dispositivi di u computer chì esistenu Windows 7.
Cause di u fallimentu è di i rimedi
Più spessu, u prublema studendu hè in rapporto cù u cumpunente hardware, ma in certi casi si pò esse causatu da una stallazione errata di i piloti. A causa immediata di u prublema hè a perdita di putere, ma pò esse causata da un listinu abbastanza spaziale di vari fattori:
- Funzionamentu in u funziunamentu di l'unità di alimentazione (PSU) o incoerenza di a so putenza cù i task spiccati;
- Taglie di energia;
- Problemi in u funziunamentu di a RAM;
- Surriscaldamentu di u PC;
- Accelerazione di u sistema;
- Emessi UPS;
- Installazione errata di i driver (u più spessu una scheda di rete);
- Infezione virale;
- Effetto di littore di antivirus;
- Aduprà duie o più carte audio in simultaneu;
- Versione BIOS irrilevante.
Ma prima di passà à a descrizione di i modi più pertinenti per risolve u prublema sottu studiatu, avete bisognu di scopre sì l'errore "Codice di u core Kernel-41:" hè veramente a causa di u fallimentu.
- Cliccate "Start" è cliccate "Pannello di cuntrollu".
- Andà à "Sistema è Sicurezza".
- Cliccate "Amministrazione".
- In a lista di snap-ins chì si vedenu, cerca "Visualizzatore di eventi" è cliccate nantu à ellu.
- A parte sinistra di l'interfaccia chì si apre, andate à Logs di Windows.
- Cliccate dopu "Sistema".
- A lista di l'eventi si aprirà, inclusu vari errori chì sò marcati cù una icona incrucè. Cercate un avvenimentu in a lista chì currisponde approssimativamente à u tempu induve u funtinu si verrà. Sì oppositu in a colonna "Sorgente" valore identificatu "Kernel-Power"è in a colonna "ID di l'evento" hè u numeru 41, allora e raccomandazioni qui seguanu ponu aiutà a risolve u problema.
Più spessu, l'utenti, avendu scupiatu l'errore descrittu da noi, perchè hè directamente legatu à l'alimentu, aghjanu à cambià l'alimentu. Ma cum'è a pratica mostra, aiuta solu in 40% di i casi. Dunque prima di ricorrerà à una tale opzione cardinali, pruvate aduprà i metudi descritti sottu.
Per tagli immediatamente a possibilità di una versione cù un'infezione virale, assicuratevi di verificà u vostru computer cù una utillità antivirus.
Lezione: Verificate u vostru computer per virusu senza stallà antivirus
Sì nessuna infezione hè stata rilevata, disattivà temporaneamente l'antivirus nantu à u computer, esegui una attività intensiva di risorse (per esempiu, un ghjocu) è scopre se un crash si vurrà dopu. Se u sistema funziona normalmente, pudete regà e regolazione di l'antivirus, o sustituite per un analogu.
Lezione: Cumu disattivà l'antivirus
Ùn hè micca male di verificà a integrità di i schedari di sistema.
Lezione: Verificà a integrità di i schedari di sistema in Windows 7
In seguitu, fighjemu modi più specifici per risolve u prublema, chì aiutanu spessu in casu d'errore studiatu.
Metudu 1: Aggiorna i Driver
A volte, stu prublemu pò esse causatu da l'installazione di i piloti obsoleti o errati, u più spessu riferitu à una scheda di rete. Nantu à a maggior parte di i casi, stu fattore provoca l'occasione di un errore in u lancimentu di ghjochi on-line impegnativi.
- Prima di tutti, hè necessariu à rivelà chì driver s'arrette. Se u prublema ùn hè micca accumpagnatu da l'usciu di BSOD à u schermu, allora avete bisognu di scansà u sistema operativo per i driver installati. Quadrante Win + R è inserite u comando seguente in a finestra aperta:
verificatore
Poi cliccate "OK".
- In l'interfaccia di l'uternu di u sistema, attivate u pulsante di radio à l'opposizione di a posizione "Creà opzioni personalizate ..." è cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra chì si apre, selezziunate a casella. "Selezzi un parametru individuale ..." è cliccate "Prossimu".
- Verificate tutte e caselle di a finestra aperta, esclusu l'oggetto "Imitazione di mancanza di risorse" è cliccate "Prossimu".
- In a nova finestra, attivate u pulsu di radio accantu à u primu articulu in cima è cliccate "Prossimu".
- Allora ghjudicàte u computer. Dopu a so riunimentazione serà verificatu. S'ellu ci hè prublemi cù i piloti, a schermata visualizera un BSOD cun un codice d'errore è u nome di u lima associata. Hè necessariu registrà questi dati è ricercà di l'infurmazioni nantu à esse in Internet. Dunque, puderete scopre chì tippu di driver hardware ùn hè micca solu è pudete reinstallarli o scurdariscini in tuttu.
Attentu! In certi casi, dopu a visione di u schermu BSOD, pudete truvà u prublema di l'impussibilità di avviare u sistema dopu. Dopu avete bisognu di fà a procedura per a so riparazione, è solu dopu à reinstallà o rimuove u driver fallitu.
Lezione: Cumu restaurà Windows 7
- Se u metudu specificatu ùn hà fattu micca apparisce l'errore nant'à u schermu, pudete fà un verifiche addizionale. Per fà quessa, in a finestra per selezzià i driver di utilità da verificà, invece di l'opzione cun selezzione automatica, imposta u pulsante di radio in a posizione "Selezziunate u nomu di u driver in a lista". Poi cliccate "Prossimu".
- Quandu l'infurmazione di u driver hè stata scaricata, un elencu di sti si aprirà. Sbastate tutte e voci chì ùn includenu micca Microsoft Corporation in i fornitori, ma un'altra società. Fate stu fattu cliccendu u pulsante. "Fatti".
- Dopu à ciò, ripartite u PC è esaminà l'infurmazioni in a finestra BSOD s'ellu si capisce, cum'è in u casu descrittu in precedenza.
- Dopu avete manciatu à identificà u driver difettu, dite di reinstallallu o smetti di u. Ma prima ci vole à andà à u situ ufficiale di u fabbricante di hardware, è scaricate a versione attuale di u driver à u vostru computer Dirittu cancellazione o reinstallazione diretta "Manager di dispositivi". Per fà quessa, apri torna in "Pannello di cuntrollu" sezione "Sistema è Sicurezza". Cliccate nantu à l'elemento "Manager di dispositivi".
- In l'interfaccia visualizzata "Dispatcher" Cliccate nantu à u nome di u gruppu hardware à a quale appartene u dispositiu cù u driver fallitu.
- In a lista di dispositivi, truvà l'attrezzi di u malfunzionamento è cliccate nantu à u so nome.
- Dopu in a finestra aperta si sposta in a sezione "Driver".
- Cliccate dopu "Elimina".
- In a finestra apparsa chjaramente a casella di fronte "Rimuova i prugrammi ..." è cliccate "OK".
- Poi fate truvà u schedariu di stallazione d'installazione scaricatu in anticipu da a risorsa web ufficiali è seguite i consigli visualizzati in u monitor. Quandu l'installazione hè completa, ripartite u computer. Ora ùn ci vole micca un malfunzionamentu di u PC. Ma s'elli si ripresentanu, avete duie scelte: sia affundite una situazione simile, o rimprova perfettamente u conducente senza reinstallà e smettere di aduprà stu equipagiu.
Vedi ancu: Cumu reinstallà i driver di schede video
Metudu 2: Verificate "RAM"
Se u metudu precedente ùn hà svelatu un prublema, hè abbastanza prubabile chì si trova in u cumpunente hardware di u PC. Per esempiu, in u malfunzionamentu di a memoria. Allora avete bisognu di verificà a RAM per l'errore. Per fà quessa, pudete aduprà prugrammi specializati, cum'è Memtest86 +, o a funzionalità integrata di Windows 7. Se avete parechje stecche di RAM installate, lascite solu un modulu davanti à u testu è disconnuete tutti l'altri. Verificate ogni modulu separatamente per scopre chì hè u prublema.
- Per verificate a RAM cù l'utili integrati di Windows 7, andate in a sezione "Amministrazione" in "Pannello di cuntrollu". Un algorittu dettagliatu di transizione hè statu descrittu quandu si considerava Metudu 1. Dopu cliccate nantu à u nome "Memory Checker ...".
- Una piccola finestra si aprirà in cui vi sarà offerta duie opzioni: riavvià u vostru PC subitu o scansione dopu u computer hè disattivatu quandu hè finitu di travaglià cù u. Se selezziunate a prima opzione, assicuratevi di chiudere tutte e applicazioni attivi è aprite i documenti prima di cliccà nantu à l'elementu pertinente per impedisce a perdita di informazioni non salvate.
- Dopu avè riavvicinatu u PC, l'analisi di u modulu di RAM connessu sarà fatta è i risultati di test saranu visualizzati nantu à u schermu. Se a prova scopra una sbagliata barra, hè necessariu smetterà di aduprà u, o megliu ancu, sustituite da un novu modulu di RAM bonu.
Lezioni:
Verificate a RAM in Windows 7
Sostitu a RAM
Metudu 3: Modifichi l'impostazioni di u BIOS
U più spessu, tali fallimenti si verificanu quandu e configurazione di u BIOS sò sbagliate, in particulare in u casu di l'overclocku u processore. Naturalmente, a soluzione migliore per stu tipu di prublema hè di resettà l'impostazioni di u BIOS in l'impostazioni di a fabbrica o diminuisce i valori di frequenza è / o tensione impostati per l'overclocking.
Ulteriori dettagli:
Cumu ripresentà e configurazione di u BIOS
Overclocking processore Intel / AMD
Metudu 4: Eliminà u cunflittu di dui carte sane
Un'altra causa di u malfunzionamentu, piuttostu micca evidente, è a presenza di dui carte sane in u sistema: per esempiu, unu hè integratu in a scheda madre, e l'altru hè esterno. Perchè questo accade ùn hè micca chjamatu - si pò suppurtà chì questu hè un bug di u sistema operativu.
U modu di eliminazione di l'errore in stu casu hè ovvi - una di e carte deve esse eliminata, è verificate se l'errore in questione hè apparutu. Se a ragione hè stata in a seconda carta di i su, ma avete ancora bisognu di aduprà, pudete provà a stallà l'ultimi piloti per questo.
Per di più: Installazione di i driver in una scheda audio
L'errore "Kernel-Power code: 41" in Windows 7 pò esse causatu da un listinu assai grande di fattori chì sò difficiuli di listessioni ancu in un manuale. Pò avè u caratteru di software è hardware Allora, prima di tuttu, per risolve u prublema, hè necessariu stabilisce a so causa. Nantu à a maggior parte di i casi, pudete esse fattu chjamatu artificiosamente un BSOD è a ricerca di informazioni nantu à Internet basatu nantu à i dati ottenuti. Dopu avè identificatu a causa principale, pudete aduprà l'opzione adatta per a risoluzione di i problemi descritta in stu articulu.